Sene 1996.
Bir bebek dünyaya geldi, ailenin tek varisi olacaktı. Adını Milât koydu dedesi, Milat çok akıllıydı, daha 5 aylıkken konuşmaya başlamıştı.Milat 5 yaşına geldiğinde, anaokuluna gönderildi, hocaları Milat'ın çok zeki bir çocuk olduğunu görmüşlerdi. Yaşıtlarına göre daha iyi Kavrıyor daha hızlı öğreniyordu ondaki farklılığı tüm hocaları ailesi görmüş ve onu daha iyi şartlarda eğitilmesi için özel bir okula gönderdiler..
Sene 2006
Milât 10 yaşına girmişti.
Okuduğu özel okulda tüm hocaların idolü haline gelmişti cok çabuk öğreniyor herkesi şaşırtmaya devam ediyordu. Milat'ın en sevdiği hocası Kübra hoca'ydı Kübra hoca, Milatla çok ilgilileniyor nerdeyse hergün beraberlerdi.Sıradan bir gündü Milat evdeydi, kapı çalındı kapıya koştu ve açtı karşısında uzun boylu takım elbiseli 2 kişi duruyordu babası seslendi oğlum kim geldi!! Milat tam seslenecekken! Takım elbiseli 2 adam Milatı iterek içeri girdiler Milat o sırada düşmüş kafasını vurmuş ve bayılmıştı.
Bi süre sonra Milat kendine gelmiş gözlerini açmış hayretle etrafına bakınıyordu, ayağa kalktı baba diye seslendi ses gelmeyince annesine seslendi, ve ses yoktu kafası kan içindeydi merdivene doğru ilerledi yerde babasının cansız bedeniyle karşılaştı. Acısını unutup babasının yanına gitti uyanmasını söyledi baba uyan!! Tepki yoktu ağlayarak baba diye bağırmaya başladı. Sonra ayağa kalktı annesi geldi aklına az ilerdede annesinin cansız bedeni yatıyordu!
Sene 2016
Milat büyümüş yıllar geçtikçe intikam duygusu dahada artmıştı. işe gitmek için kalktı yatağından elini yüzünü yıkadı, takımlarını giydi parfümünü sıktı ve evden çıktı. Otobüs durağında beklemeye başladı, o sırada yanına 60 yaşlarında sakallı kısa boylu bi adam yanaştı. Selam verdi, Milat hayretle adamın suratına baktı aleyküm selam amca dedi. Yaşlı adam cebinde bir kağıt parçası çıkardı, evladım ben bu adrese nasıl gidebilirim diye sordu Milat kağıt parçasını eline aldı adres tanıdıkdı, Kübra hocanın evinin adresiydi, Milat yaşlı adama dönerek, amca bu adrese neden gitmek istiyorsunuz? Diye sordu. Yaşlı adam: evladım benim bu adreste kızım oturuyor dedi. Milat:amca ben bu adresteki kadının öğrencisiyim dedi. Yaşlı adam: tesadüfe bak dedi beni oraya götürürmüsün? diye sordu. Milat: tabiki götürürüm dedi. O sırada otobüs geldi ise geç kalacaktı ama yinede yaşlı adamı götürmeye kararlıydı.Kübra hocanın evine varmışlardı kapıda polisler vardı Milat endişeli bir şekilde memura sordu: hayırdır memur bey? Memur: Resim gösterek kaçırılmış dedi.
Milat Resimdekinin Kübra hoca olduğunu görünce. Dengesini kaybetti düşecek gibi. Oldu sonra doğruldu, yaşlı adamın yanına gitti. Amca! Kübra hoca burdan taşınmış dedi. Yaşlı adam: nasıl olur daha dün konuştuk bu adresi verdi dedi. Milat: Yanlış adres vermiş diyerek geçiştirdi, sonra telefonunu bi kağıda yazarak yaşlı adama uzattı beni arayın dedi koşarak uzaklaştı.Kemal'in evi 10:54
Milat kapıyı çaldı kapıyı kemalın kardeşi Mert açtı, içeri girdi kemalin odasına gitti. Kemal uyuyordu yatağın yanındaki sehpanın üzerinde sürahi vardı sürahiyi aldı kemalın suratına boşaltarak uyandırdı. Kemal nolduğunu anlamadan yataktan fırladı, Milat sinirli şekilde Kemalin yakasına yapıştı. Kemal: kanka noldu bi sakin ol diyerek sakinleştirmrye çalıştı. Milat: Kemal in yakasını bıraktı suratına bakarak Şöyle dedi: BAŞLIYORUZ.
1. Bölümün Sonu. Umarım beğenirsiniz.
Devamı gelicek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am LEGEND
ActionİNTİKAM ATEŞİ İNTİKAM Ateşiyle Yanıp Tutuşan bir adam ve ona yoldaş olacak bir kadın. MİLAT:Ülkenin geleceği için yetiştirildi. BETÜL:Milat'ın sevgilisi ve gizli koruyucusu. KÜBRA HOCA:Milat'ı Büyüten yetiştiren, kişi ve özel ajan. İSKENDER:Kurduğu...