HABERCİ

8 0 0
                                    

2 gün sonra.

Hastaneye geldiğimiz den beri susmak nedir bilmiyorsun Betül.
Allah Allah burada vurulmuş olan benim tabi sen vurulmadınya rahatsın Milat bey.
Biz onu bunu boşverelimde bize kim saldırı düzenledi onu bulmamız lazım. İskenderun olma ihtimali yüksek çünkü kaçmıştı.

12.08.2017. İstanbul

Milat herzamanki gibi becerilerini en iyi şekilde gösteriyor vatanını hainlerden korumak için canına dişini takmış savaşıyordu nihayet amacına ulaşmasına az kalmıştı hem ailesinin intikamını alıcak hemde Şehri kurtarıcaktı.
Betül burada kal ben gideceğim bu bfnim davam.
Saçmalama Milat bende geliyorum görevim seni korumak itiraz istemiyorum.
Pekala gel..
Efendim misafirlerimiz geldi.
Hoşgelmişler onlara en uygun karşılama ayarlayın.
Emredersiniz Efendim.

Milat binaya Betülle birlikte girmişlerdi,
Karşılama hiç iç açıcı değildi mermi yağmuruna tutmuşlardı Milat Ve betülü
Milat hünerlerini kullanarak teker teker herkesi avlıyordu. Çatışarak İskenderin olduğu kata geldiklerinde Milat tekmeyle kapıyı açtı ve büyük bir sarsıntı oldu binanın al kısımlarında patlama oldu iskender ise helikopterden attıkları halatla tırmanmaya çalışıyordu bina çok sarsılmıştı dengesi bozulmuştu Milat İskenderin peşinden ateş etti onu 2 bacağından vurdu ve sırtından vurdu iskender elinden birkez daha kaçmıştı.

Günümüz.

Hadi bakalım yaralı ceylan kalk gidiyoruz.
Sen kaldırıcaksın beni,
Hadiya başka emriniz varmıydı.
Milat beni sinirlendirme istersen.
Bu seferlik kaldırayim.
Odunsun yemin ediyorum milat odunn.
Neyse nere gidiyoruz yemeğe!?
Vallahi bu yemektede saldırıya uğrarsak merminin üzerine kendimi atıcam Milat.
Valla Betül senin kendini merminin üzerine atmana gerek yok o zaten gelip seni buluyor. Mermi bile kime isabet etceğini  biliyor sen düşün artık.
Dalga geçme Milat ya of. Yemiyorum yemek eve gidicem ben.
Hayır çok güzel bir yer biliyorum. Ama eve gidip üzerine güzel birşeyler giy. Akşam seni alırım.

Kübra hoca: Buyrun efendim
MB:Kübra Milat la görüşmem gerekiyor hemde çok acil.
Kübra hoca: Efendim Kendisine ileteceğim.
MB:Saol Kübra

Milatın telefonu çalmaya başlar arayan yabancı bir numaradır.
Yabancı: Sayın Milat Karayel Beyefendi.
Milat:Buyrun benim.
Yabancı:Size iletmek için bir mesajım olacak. Telefonunuza mesajın bulunduğu yerin koordinatları gönderilicektir. Mesajı aldığınızda imha etmeyi unutmayın. İyi günler.

Milat şaşırmış bir vaziyette telefona gelen koordinatlara göre yola  çıkar mesajın olduğu yer eski bir inşaatın olduğu yerdir.
İçeri girer sonra boş bir odaya girer koca inşaatta yapılan tek oda budur boyası eşyaları herşeyi tamdır bir tek kapısı yoktur. Masanın üzerinde bir kağıt görür ve yanında bir telefon.
Kağıdı alır numara yazmaktadır kağıtta. Masadaki telefonu alıp numarayı arar.
Ve telefonu bir bayan açar.
Buyrun ben Elif KARAYEL..

I Am LEGENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin