Sırlar.

9 1 0
                                    

Elif hanım telefonunuz.
Elif Telefonu açar. Buyurun ben Elif Karayel.
Karşıdaki kişinin sesi soluğu çıkmıyordur.
Elif ısrar ederek beyefendi veya hanfendi herkimseniz konuşacakmısınız?
Milat anlam vermiyordu. Karşıdaki kişinin Annesi olmasına.

Elif sinirlenip telefonu kapattı.
Milat şaşkındı kendi kendine söyleniyor öldüğünü kendi gözleriyle görmüştü.
Peki neden bunca zamandır ölmediyse beni aramamıştı karşıma çıkmamıştı diye yakınıyordu. O sırada telefonu çaldı arayan Kübraydı telefonu açtı.
Milat Başkan seninle konuşmak istiyor.
Milat tamam diyip telefonu kapattı.

Başkanın ofisi.

Milat kapıyı çaldı.
Başkan gir diye seslendi.
Milat içeri girdi selamını verdi.
Başkan buyur Milat otur dedi.
Milat oturdu.
O sırada masanın üzerindeki resimler milatın dikkatini çekmişti.
Başkan konuşmaya başladı.
Sana ihtiyacımız var Milat dedi.
Milat hayretle canımla beraber efendim dedi.
Başkan şimdi sana çok gizli bir görev vereceğim bu sadece seninle benim aramızda sır olacak.
Milat dinliyorum efendim dedi.
Başkan çekmeceden bir dosya çıkardı dosyadan bir takım resimler. Çıkardı resimleri Milata uzattı.
Milat resimleri görünce şok oldu.

2006.
Milat kapıyı açtı karşısında takım elbiseli adamları gördü. Babasına seslenirken adamlar hışımla içeri girdi. O sırada Milat Başını çarpıp bayılmıştı.

İçeri giren adamların arkasından Kübra girdi hepsini Bi çırpıda. Öldürdü. Bunlar durmayacaktı tekrar geleceklerdi oyüzden Elif ve Muratı öldürmesi veya ölü göstermesi gerekiyordu yerde yatan cesetleri arabaya taşıdılar annesi Milatın başında ağlıyordu Kübra hadi uyanmadan yapmamız gerekiyor herşey hallolmuştu Milat uyandı bütün olan biteni Kübra hoca izledi Milat ağlarken oda ağladı. Bu sırrı ölene kadar saklayacaktı. KÜBRA HOCA.

Milat fotoğraftakinin babası olduğunu gördü yanında ise annesi bir lokantada yemek yerken görüntülenmişti yanlarında ise 15 inde bir kız duruyordu kardeşi olduğunu düşündü Bi yandan sevindi bir yandan şaşırdı anlam vermiyordu bütün bu olanlara 14 yıl geçmişti aradan koskaca 14 yıl neden bu zamana kadar ondan gizlenmişlerdi. Neden neden diyip kendi kendine söyleniyordu. Başkana döndü benden ne istiyorsunuz dedi.
Başkan babanın annenin ve kardeşinin yaşadıgını öğrendiler. Onları korumak için en uygun kişi sensin dedi..
Milat peki onların yaşadıgını bu zamana kadar neden söylemedin?
Kübra sana HERŞEYİ anlatacak dedi. Başkan

Milat adresi alıp çıktı şimdi onca zamandan sonra onların yanına onları korumak için gidicekti yıllar önce koruyamamıştı şimdi eline fırsat geçmişti. Kübraydı aradı.
Hocam sizinle görüşmem gerekiyor.
Biliyorum bende seni bekliyordum dedi.

Kübra hoca herşeyi Milata anlatmıştı.
Milat derin bir nefes çekti onları tekrar öldürmeye kalacaklar dedi
Kübra ozaman git ve onları koru dedi.
O sırada telefon çaldı arayan Betül Dü Milat telefonu açtı Betül hazır olduğu ve onu beklediğini söyledi.
Milat unutmuştu yemeğe gideceklerini ama aklına daha iyi bir fikir gelmişti Betül de özel eğitilmiş bir ajandı. Onun birlikte gidicekti ama ailesine durumu tehlikede olduklarını söylemeyecekti gizl bir şekilde koruyacaktı.

Betülü almak için eve gitti. Betül arabaya biner binmez söylenmeye başladı nerdeydin neden bukadar geçiktin.
Sana herşeyi anlatacağım dedi.
Ve anlattı.
Betül şaşkınlığını gizleyemedi ve Milatın teklifini kabul etti.

Nihayet ailesinin yaşadığı eve gelmişlerdi.
Arabadan betülle birlikte indi evin kapısına ulaştığında zile bastı kapıyı hizmetci açtı.
Buyrun kimsiniz?
Arkadan Zeynep geldi Kimmiş dedi hizmetci Milata döndü.
Milat kendini takdim etti ve yanındaki Betülü.

Zeynep babasını çağırdı baba kapıda bizim soyadımızı taşıyan bir beyefendi ve yanında bir hanımefendi var dedi.
Murat şaşırdı kimmiş kızım dedi.
MİLAT KARAYEL Baba.
Murat yalpaladı o sırada Elifte olanları duydu kapıya koştular karşılarında gördükleri oğullarıydı Sarıldılar.

İlerleyen saatlerde.

Yemek masasına oturmuşlardı. Yıllar sonra yaşadığı en mutlu andı Milat için ailesiyle birlikteydi. Herşey çok güzeldi mutluydular gülüp eğleniyorlardı o sırada. Dışarıdan bir el silah sesi geldi Milat camdan bakmak için pencereye yaklaştı dışarıda gördüğü manzara yıllar sonra ilk defa içinde korku olmasını sağlamıştı.

Yaklaşık 50 kişilik bir katil ordusu vardı hepsinin ellerinde otomatik silahlar vardı çok geçmeden silah sesleri çoğaldı evi taramaya başladılar Murat bu gibi durumlarda gizlenmek için biyer yapmıştı bunu Milata söyledi hepiniz oraya gidin ben sizi koruyacağım dedi gizli yere geldiklerinde Betül girmek istemedi Bende yanında kalacağım Milat dedi Milat sinirli bir şekilde içeri Gir Betül dedi. Milat arkadan kapağı kapattı elinde silahı cebinde 2 yedek sarjörü vardı.
Plan yaptı kafasından öyle nefret doluyduki hepsini öldürecekti. Ölmese tabi.
Ev patlayacak olsaydı eğer o gizli yere birşey olmayacaktı mutfağa yöneldi gazları açtı kilerden benzin bidonunu aldı evin heryerine mermilerden sıyrıla sıyrıla döktü o sırada yanlışlıkla kolu kitaplığı carptı çarpınca Bi kapı açıldı bir düzine silah ve patlayıcı vardı bu cok iyiydi.
Herşey tamamdı evin kapısından teker teker içeri giriyorlardı ölmüş olduklarını düşünüyordular. Milat arka taraftan atlamış ön tarafa gelmişti çoktan herkesin içeri girdiğinden emin olduktan sonra elindeki Kumandaya bastı ve büyük bir patlamayla yüzü aydınlandı. Karşısında gördüğü manzarayla 50 kişiyi o eve gömmüştü ev param parça olmuştu gizli yerden ark bahçeye açılan bir tünel vardı. Oradan çıkmışlardı ve manzarayı onlarda görmüşlerdi o sırada Gülme sesiyle hepsi arkasını döndü İskenderdi o bir tekerlekli sandalyedeydi arkasında adamı ona yardım ediyordu ve etrafında silahlı birkaç adam.

Oğlunuz çok akıllı biri 50 adamımı öldürdü o evde ama onlar sadece bir yemdi dedi tekrar güldü Betül silahına davrandı etraftaki korumaları hızlıca öldürdü hatta hepsini.
Birtek iskender kalmıştı karşısında.

Milat silah seslerini duymuş sesin geldiği yöne doğru koştu o İskenderi gördü onu 2 bacağından ve sırtından vurduğu için sakat kalmıştı Betülü getirmekle çok iyi yaptım diye düşündü

Betül Milatı gördü ve sevindi
Ailesinde sevinde iskender yolun sonuna geldiğini anlamıştı.

Milat silahını belinden çıkardı!
İskendere doğrulttu.
Ateş edecekken etraftan bayıltıcı gaz bombası yağmaya başladı herkes bayılmış Milat diretiyordu.

Bayılmadan önce karşısında gördüğü tek şey Betülün vurulduğuydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Am LEGENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin