Ajan

39 4 0
                                    

2013
Kemal Mahmutla birlikte operasyona italyaya gönderilmişti, iskender ceza evinden  çıkmış, herkes halinden memnundu, Kemal dürbünüyle bir evi gözetliyordu, o sıra kapı çalındı, Gelen Mahmuttu,
Kemal: naptın hallettinmi.
Mahmut:tamamdır herşey yolunda.  İçeri girebiliriz.
Kemal yukarı çıktı elinde çantayla aşşağı indi masanın üzerine koydu çantayı açtı fermuarını, içinden çelik yelekleri çıkardı otomatik silahları çıkardı, hazırlandılar.

Gece yarısı saat 2.30 İskenderin Oğlunun Evi.
Kemal evin etrafındaki korumaları Mahmutla beraber tek tek temizllediler, Eve Girdiler Üst kattan İskenderin oğlu Burağın sesi geldi: nerde bu adamlar yalandamı para veriyoruz, nere kayboldunuz diye bağırıyordu, Kemal merdivenlerden çıktı Mahmut arka taraftan ilerledi,
Kemal üst kattaki 2 kisiyi indirdi, Burağın odasına yaklaştı kapıyı tekmeyle açtı içeri girdi kimse yok,
Mahmut arka taraftan kaçtıklarını gördü peşlerinden koştu, dengesini alamadı takılıp düştü o sıra yanına takım elbiseli bi adam geldi elinde susturuculu silah vardı Mahmuta doğrulttu, ve ateş etti.

2016

Ajan Kemali öldürdükten sonra evi ateşe verdi, telefonunu çıkardı. Bi numara çevirdi iş tamam dedi. Ve sonra ardından kapattı.

Betülün evi.
Milat Kübra hocanın yatağını hazırladı ve yatağına yatırdı. Aşşağı Betülün yanına  indi,  Betül mutfaktaydı Milat arkadan Yaklaştı, Belinden kavradı Betülü, Betül arkasını döndü Milat Betülü kucağına aldı, Öpüşmeye başladı.  Sabah olmuştu,  Betül uyanmış kahvaltıyı hazırlamış Milâtın üzerine atladı, yanaklarını öptü kaldırdı,Milâtı, Kübra hocada Aşşağı indi. Masaya oturdular.

Başkanın ofisi.
Odaya yardımcısı girdi, Başkanım Kemal Bey öldürülmüş, Başkan: Kim yapmış nasıl olmuş ne olursa bana bilgi getirin diye bağırdı, Telefonu eline aldı Bi numara çevirdi Kemal öldürüldü. Dedi ardından telefonu kapattı.

Pusu
Kübra hocayla birlikte Milat Betülün evinden ayrıldılar, Kübra hocanın evine yola çıktılar. Eve varmışlardı tam o sıra telefon çaldı yabancı numara Milat açtı telefonu Kübranın babasıydı, Milat Kübraya baktı baban dedi.  Kübra benim babam öldü dedi,  Milât kaskatı kesilmişti telefonu kapattı, arabadan indi evin kapısının açık olduğunu gördü Silahına davrandı Kübra hocaya arabaya geç diye bağırdı o sıra pencereden ateş açıldı. Milat penceredeki adamin işini bitirdi arka taraftan 2 araba geldi durdu adamlar indi ateş açtılar Milat arabayı siper olarak kullandı Evdekileri tek tek öldürdü arka taraftaki elemanları öldürmek için arabanın diğer tarafına geçti, ateş ederken mermisi bitti silahı beline koydu arabanın kapısını açtı Kübra hocaya eve gitmesini söyledi koşarak eve girdi peşinden Milatta girdi öldürdüğü adamin silahını aldı pencereden ateş açtı bi süre sonra silah sesleri kesildi Milat pencereden gizlice. Baktı elinde susturuculu tabanca olan takım elbiseli birini gördü eve doğru geliyordu. Kübra hoca da pencereden baktı olamaz dedi onun ölmüş olması lazımdı dedi nasıl olur dedi Milâtı kolundan tuttu kilere soktu peşinden oda girdi yerden bi kapı açtı gizlenmek icin aşağı indiler.

2011.
Kübra hoca, Kemal ve Mahmut. Gizli görev için Amerikaya gönderildiler. Hedefleri John Smith adındaki Profesyonel bir CIA ajanının işini bitirmekti.
Kübra Smithin takip ediyordu Mahmut balo salonunda garson kılığında misafirlere içki taşıyordu. Kemal bi kadını baştan çıkarmış onunla ilgileniyordu John Smith Salona girdi arkasından Kübra, içeri girdi. Smith üst kata çıktı. Kemal kızı bıraktı takipe devam etti. Smith bi odaya girdi icerden iki kisi çıktı kapının önünde durdu kapı kapandı, Kemal belinden silahı çıkardı susturucuyu taktı kapının önündeki iki kişiyi indirdi.
Kapıyı yavaşca araladı John Smith ve uzun sakallı bir adam konuşuyordu. Mahmut arkadan kemale yaklaştı, kapı dinlemek çok ayıp dedi güldü Kemal o. Sıra kapıyı kapattı. Mahmuta bitane geçirdi, oyunmu oynuyoruz burda dedi. Kübra da arkadan geldi. Kemal kapıyı açtı içeri daldı silahlı adamlar ateş açtılar Smith diğer kapıdan çıkmış helikopter pistine doğru gidiyordu Etraftaki adamları tek tek indirdiler, 3 ü  birlikte Helikopter pistine koştular, John Smith helikoptere  binecekken arkasından Kemal yakaladı Yere serdi çetin bir kavga başlamıştı, sonunda Smith pes etmiş yer3 yığıldı Kemal Doğruldu, 3 Ajan 1 ajanın etrafını sardılar, silahlar çekildi.

7. Bölümün Sonu. Umarım beğenirsiniz. ❤

I Am LEGENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin