Multimedia: Harry-Harry Fernandes
Acılar...
Geçmişimde ki silinmiş bütün sayfaların üzerinde izini bırakıyorlar.
Geçmişim...
Yeni açtığım geleceğimle ilgili her şeyi mahvediyor.
Duygularım...
Geçen her saniye biraz daha hissizleşiyor.
Ve doğa sekireisi olmam...
*
Beşine de bizim sekireiler olduğumuzu ve Ellie'nin bizim liderimiz olduğunu söyledim.
Ellie içinde bulunan o ateşin farkında bile değil. Ellie o ateşin içinde kaybolacak biliyorum! Onu kurtarmak istiyorum çünkü Ellie'nin önce ki yaşamında onun abisi bendim! Fakat önce ki yaşamlarımızı hatırlayan tek kişi benim.
Önceki hayatlarımızda...
Ben, Ellie ve Katty kardeştik.
Hermie Katty'nin, Alex ise Meredy'nin sevgilisiydi.
Ellie'nin sevgilisi ise Justine'ydi. O bir sekirei değildi.
Ama bütün bu olanlar önce ki hayatlarımız da kaldı. Artık roller değişti. Biliyorum...
Benim geçmişimde öyle. Artık kimseyi öldürmeyeceğim. Artık iyi birisi olacağım.
-Ben bu gücü istemiyorum...
Bu ses ile herkez Ellie'ye döndü. Başını önüne eğmiş dişlerinin arasındab konuşuyordu ve ağlıyordu. Ellerini de yumruk yapmıştı.
-Lanet olsun istemiyorum!
-Neden Ellie?
-Harry bir de soruyor musun!? Zaten vampir olduğumdan normal bie hayat geçiremedim. Şimdi de bu güç çıktı!
-Ama sen güçlüsün Ellie bundan nasıl şikayet edersin!
-Anlamıyorsun.
-Neyi?
-Hiç biriniz anlamıyor sunuz...
-Neyi!?
-Beni. Duygularımı.
-Ne hissediyorsun!?
-Yorgunluk!
-Hı?
-Çok yoruldum artık. Tek istediğim sıradan bir yaşam. Çok mu şey istedim ben?
-Ellie! Bu güç seni ne kadar özel yapıyor farkında mısın?
-Güçlü olmak umurumda bile değil!
-Ölmek mi istiyorsun!
-Evet!
Birden bir sessizlik çöktü. Bizimkiler konuşmuyordu. Ben ve Ellie ise gözlerimiz ile konuşuyorduk. Ne kadar da tuhaftık...
Neden istemiyor bu güçleri?
Çünkü o normal biri olmak istiyordu.
Çünkü o güçlü olmak istemiyordu.
Çünkü o yorgundu.
Çünkü o özgür olamamaktan korkuyordu.
Çünkü o kendine güvenmiyordu!
Çünkü o kendinden nefret ediyordu!!
Çünkü o bu güçleri kontrol edemeyeceğini biliyo.
Lanet olsun ne kadar da çok nedeni var.
Ben de bir sekireiyim. Bu güçler yüzünden küçükken dışlandım. Kontrol edemedim küçükken.
Doğa sekireisi olduğumdan dolayı etrafımda ki bitkileri kontrol edemeden büyülttüm, küçülttüm ve canlandırdım. Herkez kaçtı benden!
Bir melez olarak kendi gücüm yetmiyormuş gibi bir de sekirei olmam çıktı ortaya! Ama ben bu güçleri kontrol edemezken bile kabul ettim!
-Ellie! Yeter. Ben küçükken dışlandım fakat sen dışlanmayacaksın. Hatta sen! Sen... Çok sevileceksin. Ne kadar güçlü olduğunu biliyorsun.
-B-biliyorum...
Yüzünde ki ifade biraz daha üzgünleşti. O arada Alex yanına gitti ve Ellie'nin gözyaşını sildi.
-Ellie ağlama! Senin her bir göz yaşı damlanda ben de üzülüyorum. Beni üzme!
Ellie şaşkınca Alex'e baktı. Sonra da diğerlerine. Hermie'ye, Meredy'ye ve Katty'ye.
Sonra koştu. Kollarını açtı ve koştu. Kendini Katty'nin kollarına attı ve herkez şaşkınlıkla onlara baktı.
-Üzgünüm Katty. Seninle düşman olduğum için, seni sevmediğim ve sana zarar vermediğim için.
-N-ne?
-Katty. Ben... Sekireilerin lideri isem onlar hakkında her şeyi biliyorum. Yanlışlıkla senin geçmişini gördüm ben... Ben... Üzgünüm.
-Bana acıyor musun?
-Hayır! Yanında olmak istiyorum.
Ve Katty'den ayrıldı.
Ellie liderimizdi ve bizim geçmişimizi, ne yaptığımızı, ne hissettiğimizi veya geleceğimizi görebilirdi.
O liderdi...
*
Arkadaşlar bu son 6 bölüm Ellie'den değil, bizim sekirei olan (Ellie hariç) beşlimizden olacak. (Katty, Meredy, Alex, Harry (oldu) Hermie)
Yani bu karekterleri tanımamız için bir süreç olacak. Hikayeyi 40 bölümlük yapmayı düşünüyorum.
1-) Harry geçmişte en fazla ne yaşamış olabilir?
2-) Sizce gelecek bölüm kimin ağzından olacak?
Hepinizi
ÇOK
ÇOK
ÇOK
ÇOK
ÇOK
seviyorum leeeyyynn!!!
Kuala_Yazar 🐨🐨🐨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar
Fantasyİki okul. Bunlardan biri vampirler okulu, bir diğeri ise kurtlar okuluydu. Ve bu iki okuldaki öğrencileri ayıran tek şey ise bir kaç metrelik bir duvardı. İki kardeş. Biri ateş vampiri, diğeri ise buz kurtu. Onları birbirinden ayıran tek şey ise ok...