Multimedia: Meredy
-Justine Iron
"Oğlum danalar gibi uyuyosun kalksana! Hey! Hey Justine sana diyorum!"
Edward'ın huysuz yaşlı dedelerin ki gibi çıkan sesi üzerine yatağımdan doğruldum. Gözlerimi yarı kapatarak ona baktım ve "Ne var amına koyım?" diye söylendim.
-Justine bi kalk oğlum ya.
-Niye la?
-Okul var.
-Bu gün cumartesi piç.
-Biliyorum. Dedi piç gülücüğü yaparken.
-E neden uyandırdın o zaman göt lalesi?
-Bizimkilerle doğruluk mu cesaret mi oynayacağız.
-Aa tamam.
Hızla yataktan kalktım ve dolabımı açtım. Dolaba bakmadan elime bir pantolon ve tişört alıp pijamalarımı çıkardım ve üzerime onları geçirdim.
Sonra vampir hızı ile Edward'ın giyindiği yere gittim ve kapıyı tıklatmadan içeri daldım.
Edward tişörtsüz bir şekilde kaslarını gösterircesine duruyordu ve beni görünce kızlar gibi çığlık atıp memelerini kapatırcasına kollarını siper etti. Ukala.
-Uff giyinmedin mi olum?
-Sen ne haysiyetsiz bir adamsın...
-Kız taklidi yapma da giyin.
-Uff tamam be.
Tişörtünü tek bir hamlede üzerine geçirdi ve beraber dışarı çıktık.
-Hey Edward kimler oynuyacak?
-Sen, ben, Tom, Katty, Meredy ve Ellie.
-E-Ellie mi?
-Evet.
-Hmm tamam.
Ellie'yi Katty'yi kıskandırmak için öpmemiştim. Tom'u kıskandırmak için öpmüştüm çünkü Tom yeni gelen ve sevgilisi olmayan her kızı tecavüz etmeye çalışırdı. Ellie'ye de yapmasın diye sevgilisi gibi gözükmeye çalışmıştım.
Ama o Katty'yi kıskandırmaya çalıştığımı sanıyordu. O sarı züppe umurumsa bile değildi.
Ormana geldiğimizde "Onlar burada mı?" diye sordum. Edward lafımı ikiletmeden "Evet kanka. Onlara önceden söyledim hem piknikde yaparız. Kan çörekleri ve kan kurabiyeleri hazır."
O sırada bizim Tom'u danalar gibi uyurken, Ellie ve Katty'yi didişirken ve Meredy'yi de onları ayırmaya çalışırken gördük.
Ellie ana avrat girişiyordu. "Amına kodumun sarışın sürtüğü! Siktir git lan göt lalesi sen kim oluyosun kızım başlarım senin Justine'ine! Seninde götüne hortum sokup içine su doldurıyım onun da! Şerefsiz, adi piç! Daha kaç erkekle yattığın belli değil burada bana laf ediyorsun!"
Sonunda Edward ile yanlarına gidip aralaeına girdik.
Ellie'nin konuşmasında benim adım geçtiği için olaya dahil olup "Hey hey kızlar birazcık, azıcık sakin olun ve benim için kavga etmeyin ben yani Justine ikinize de yeter" ve bunu dememle önce Ellie'den yumruk, sonra Katty'den tekme yedim ve kızların gazabına uğradım.
"Sen bi sus!" dedi Katty ve Ellie'nin üzerine atlamak için zıpladı. Ellie boş durur mu? Tabi ki de hayır! Ellerine ateşlerini yerleştirip Katty'ye fırlatmaya başladı ama Katty her seferinde kurtuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar
Fantasiaİki okul. Bunlardan biri vampirler okulu, bir diğeri ise kurtlar okuluydu. Ve bu iki okuldaki öğrencileri ayıran tek şey ise bir kaç metrelik bir duvardı. İki kardeş. Biri ateş vampiri, diğeri ise buz kurtu. Onları birbirinden ayıran tek şey ise ok...