Multimedia: Harry
-Ellie Lockser
Justine Meredy ve benim odama gelmiş, birlikte aynaya yazılan konu hakkında konuşuyorduk. O sırada kapı çalındı ve Meredy "Ben açarım." diyerek yanımızdan kalktı ve birden kapıda tanımadığım bir erkek belirdi. Ama bu hisler... Sanki onu yıllardır tanıyormuş gibi hissediyordum.
Justine kapıda duran çocuğa biraz şaşkın, biraz da kızgın bakışlarını gönderirken ben ve Meredy'de şaşkınça bakışlarımızı bir Justine'e bir de bana çok tanıdık gelen ama tanımadığım hem vampir hem de kurt kokan çocuğa yönlendirip duruyorduk.
En sonunda çocuk dayanamayarak "Aa Justine? Bir arkadaş böyle mi karşılanılır?" diye sordu. Demek ki birbirlerini tanıyorlardı.
"Siktir git Harry!" dedi Justine. Demek Harry buydu. Şu melez çocuk. Peki neden aynaya "Hermie'yi seviyor musun?" yazmıştı? Neden böyle bir şey yapma gereksinimi bulmuştu?
Cidden fazlasıyla soru vardı ve bunların hiç birinin cevabı yoktu.
Cevapla o zaman! Diyen bilinç altıma kulak vererek araya girdim.
"Hey hey... Biri bana neler olduğunu açıklasa cidden sevinirim. Melez çocuk neden aynaya o saçma yazıyı yazdın? Neden birbirinize sikecekmiş gibi bakıyorsunuz? Neden kurt tarafın baskın olmasına rağmen vampirler tarafındasın?" diye ardı ardına sorular sordum.
-Justine bu element vampiri de amma meraklıymış.
-Hiç sorma. Her neyse niye geldin seni adi!!!
-Ama Justine bir eski dost böyle mi karşılanılır?
-Hayır karşılanmaz. Ama sen dost değilsin onu n'apıcaz?
Ben ve Meredy şaşkınca onlara bakarken onlar birbirlerine gözlerini kenetlemişlerdi.
Harry denen çocuk bana baktı ve söze başladı;
-Ellie. Ellie Lockser... Ateş elementi vampiri ve Sekirei'lerin lideri.
-Sekirei mi? Ne saçmalıyorsun melez çocuk?
-Öğreneceksin. Çok geç olsa da öğreneceksin Ellie.
Bunları diyip hızla kapıdan çıktı ve gitti. Ne demeye çalışmıştı?
Sekirei de ne? Hayatımda hiç böyle bir kelime duymamıştım. Sekirei...
-Justine o melez ne demeye çalıştı?
-Ben de anlamadım. Mankafa kesin bir şeyler saçmaladı.
-G-galiba...
Tuhaf. İçimde o Harry denilen çocuğa karşı bir şeyler hissediyorum. Sanki onu yıllardır tanıyormuşum gibi. Bu duyguları Alex ve Katty'de de hissetmiştim. Bu duygular neyin nesiydi bilmiyordum ama ilk defa yaşadığım belli.
-Herneyse. Ben çıkıyorum. Görüşürüz.
Justine kapıya ilerliyip çıktı ve Meredy ile yalnız kaldık.
-Hey Meredy. Sekirei de ne?
-Bilemiyorum...
-Se-ki-re-i hmm...
-Daha önce öyle bir kelime duymadım.
-Belki de başka bir dildir?
-İyi fikir Ellie! Hemen google çeviriye giriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Okullar
Fantasíaİki okul. Bunlardan biri vampirler okulu, bir diğeri ise kurtlar okuluydu. Ve bu iki okuldaki öğrencileri ayıran tek şey ise bir kaç metrelik bir duvardı. İki kardeş. Biri ateş vampiri, diğeri ise buz kurtu. Onları birbirinden ayıran tek şey ise ok...