SİYAH İNCİ

37 9 0
                                    

Derin gece için özenle hazırlandı. Gümüş rengi ipek elbisesi ince bedeninin tüm hatlarını vurguluyordu. Özenle topuz yapılmış Saçları kusursuz makyajı ve taktığı tek Mücevher olan siyah inci kolyesiyle harika görünmekteydi. Bu gece için heyecanlıydı...

Siyah inci denizlerin en nadide hediyelerinden biridir. Sert ve nadide olan bu taş Derin için birçok anlam taşımaktadır. Herkes beyazın Peşinde koşarken o ruhunun yansıması olarak siyahı tercih etmiştir herzaman boynunda bir pranga gibi. Unutulmaması gereken bir pranga...

Siyah Arabası Ritz otelinin ana kapısına yanaştı. Söförünün kapıyı açmasını bekledi. Şov zamanıydı... Kibar gülümseme maskesini yüzüne geçirdi ve ağır emin adımlarla başı dik bir şekilde içeriye süzüldü.,

Fuaye Alanında verilen Karşılama kokteylinde birçok konukla selamlaştı. Sıcak bir şekilde gülümsedi. Birden bire sırtında 12 Yaşından beri Aşina olduğu o ürpermeyi hissetti. O buradaydı Yavaşça Sırtını döndü ve 450 kişinin arasından onu buldu merdivenlerin en üst basamağında.. Çelik grisi gözler ile buluştu gözleri...

Ayaz Kaşifoğlu ile buluştu gözleri. Kibarlık maskesini düşürmüş, her zaman ki gibi bu Adam'ı gördüğünde saran ateş tüm vücudunu sarmıştı. Birkaç saniye içerisinde toparlanarak başıyla selam verdi... Karşılığında ise bir çift alaycı göz ve baş sallaması eşlik etti...

Bu Sırada Derin de isteksizce merdivenleri tırmanmaya başladı. Ayaz' a doğru çekilmekteydi Derin. Aynı zamanda nefret duyduğu bu adama çekilmekteydi.. Basamaklarda gördüğü birkaç kişiyle daha selamlaştı ve iltifatlarına başını sallayarak teşekkür etti...

En üst basamağa ulaşmıştı işte gözleri tekrar buluştu. Şimdi adamın baharatlı prfümünün kokusunu dahi alıyordu ellerini zarifçe uzattı .. Ayaz "iyi Akşamlar Kaşifoğlu ailesinin prensesi " dedi alaycı bakışlarla... Unutma ki sen de bir kaşifoğlusun dedi Derin alayla fısıldayarak..

Derin hissettiği Duyguların nefret olmadığını çok iyi biliyordu. O bu Adam'ı istiyordu herseye ve herkese rağmen; Ayaz ise Derin'e karşı hiçbir duygu beslemiyordu. Yanında uzun boylu Kumral güzeli vardı Yemyeşil gözleriyle Sarmaşık gibi koluna dolanmıştı. Ayaz'ın da elleri Derin ile Konuşurken onun beline oynaşıyordu ... Gözlerini kaçırdı Derin kafasını çevirdi ve siyah inci kolyesiyle oynamaya başladı.

-Merhaba dedi Derin sahte bir gülümsemeyle
Yanındaki Sarmaşık dile geldi beni tanıştırmayacak mısın?

-ah tabi tatlım. Derin Kâşifoğlu hazretleri dedi abartılı bir reverans yaparak  sonra diğer tarafa döndü ve Yasemin Ok dedi Ayaz ve kızı daha çok kendisine çekti.

Derin bugün hassastı Berfin'le karşılaşmak şimdi Ayaz yaralarını çok daha Açıkta bırakmaktaydı.

Herzaman ki tebessümünü koruyarak memnun oldum dedi. genç kadın. Buradan ayrılmanın zamanı gelmişti hızlıca herkese merhaba demeli ve kaçmalıydı. Oda şimdiden üstüne üstüne gelmekteydi. Görüşürüz gibi birşeyler mırıldandı ve ileride gördü Lale Ataman'ın yanına gitmeye hazırlandığı an Ayaz biranda kolundan tutup kulağına doğru yaklaşarak

-inciler sana yakışıyor Derin... Dedi beklenmedik anda Ayaz. -Özellikle de siyah olmaları yakışıyor. Beyaz masumlar içindir siyah tam senin için.

Aman Tanrı'm sözler bir anda ok gibi vurdu Derin'i. İçinden "kontrol, kontrol diye sayıklaması başladı. Gözlerindeki anlık buğuyu hemen yok etti ve gülümseme maskesini taktı...

-Bir Kaşifoğlu olmaya zorlandığım gün ben masumiyetimi kaybettim dedi. Sözlerini ve Gözlerini kontrol edememişti
-Ne demek istiyorsun ?
-Sesimi hiç kimse duymadı Ayaz ...

Koşar adım ilerlemeye başladı. Allah kahretsin gözleri çok yanıyordu. Gene o küçük kız olmuştu başı Dönüyor kulakları uğulduyordu. Krizi tutmak üzerineydi. Neredeydi bu kadınlar tuvaleti.

Insanlar onu durdurmaya Çalışıyor o herkesi itiyordu.. Panik halinde konuşmadan itiyordu herkesi kahretsin titremesi başlamak üzereydi...

Ve sonunda oraya vardı üç tane kadın Aynanın önünde makyaj yapıp Konuşurken Derin'i gördü.
-iyi misiniz dedi titreyerek boş Kabin arayan Derin'i izliyordu gözleri. Cevap alamadan Derim kabinlerden birinin içine girdi.

Havaya ihtiyacı vardı, nefes alamıyordu. Tıpkı yıllar önceki haline geri dönmüş gibiydi. O geceki gibi sanki biri Ağzına birşey tıkıyordu.. Aman Tanrı'm kolu acıyordu biri sanki kolunda puro söndürüyordu gene.. Elleri titriyor gözleri kapanmaya başlıyordu kendinden Geçmek üzereydi sanki...

Kabinin dışında ise hareketlenme vardı. Bir adam kapının dışında bir süre bekledikten sonra kendisi de nedeni anlamadan içeriye daldı.

Ayaz Derin in gidişinde çok farklı bir şey görmüştü genç kadın iyi değildi.. Mutlu olmalıydı onun üzüntüsünden ötürü ama olamadı, yüzündeki ifade çok farklı gelmişti genç adama. Yanındaki güzel Kadından koptu ve tuvalet bahanesini Öne sürerek genç kadını takibe başladı. Kadınlar tuvaletine girdiğini görünce merakına yenik düştü ve tuvaletin önünde beklemeye başladı. 20 dakika Süren bekleme sonucunda Derin hala içeriden çıkmayınca büyük bir Endişe ile içeriye girdi. Ayaz'ı gören kadınlar şakınlıkla Ayaz'ı uyarmaya bir Yanlışlık yaptığını burasının kadınlar tuvaleti olduğu konusunda uyardığı zaman çekiciliğini kullanarak "hanımlar bana bir süre izin verir misiniz lütfen " deyip herzaman kullanmadığı çekici gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. Kadınlar eriyerek saniyeler içerisinde bu çekici adamın ricasını kırmadan tuvaleti boşalttılar.

Ayaz hızlı adımlarla tüm kabinleri kontrol etti ve son kabinin kapısını açamadı. Genç kadının burada olduğunu anlayan adam
-Derin kapıyı açar mısın ? Diye sakince seslendi
Içeriden ses gelmeyince -Derin drama kraliçesi olma hevesini Anlıyorum ama hadi aç kapıp dedi...
Hiç ses yoktu... Derken bir inleme duydu.. Bilinçsiz birtakım mırıltılar takip etmeye başlayınca hızla Kapıya yüklenip onu tek bir omuz darbesiyle kırdı...
Gördüğü manzara onu olduğu yerde kalmasına, sersemlemesine sebep oldu.
Sert açılan kapı şans eseri genç kadına çarpmamıştı. Genç kadın tuvalete oturmuş, başı baygınlıktan yana düşmüş ve kendi üzerine kusmuştu... bilinci yerinde değildi. Belli belirsiz bir Şeyler mırıldanıyor ve şiddetli bir şekilde titriyordu.

Ayaz Gözlerine inanamadı Derin Kaşifoğlu bu hale nasıl gelmişti. Hızls ona yardım etmek için ileri atıldı.

Bundan sonra ne olacağını bilmiyordu ama bildiği tek şey hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağı idi...

SÍYAH İNCİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin