Derin'i buradan nasıl çıkartacaktı, kapının önünde birçok sosyetik avcı kadın vardı. Otelin dışı ve salon ise magazin muhabiri ve gazeteci kaynıyordu. Bütün bunları düşünürken kendi hastanesinden helikopter ambulans çağırmıştı bile.Yere yatırdığı Derin in başının altına çıkardığı ceketini koydu. Hızla mendiller ıslatıp yüzünü siliyor kadına sakinleştirici birşey mırıldanıyordu. En sonunda Derin in buz gibi olmuş ellerini tuttu. Başını sakinleştirici bir şekilde okşamaya başladı. Kadının titremeleri azalmaya nefesi yoluna girmeye başlamıştı. Ve kadın sanki tüm gücünü kullanıyor gibi onun elini sımsıkı sıkıyordu. Tam bu farklılık Ayaz'ın dikkatini çekmişti ki içeriye sağlık ekipleri girdi. Kapıyı tutan şöfürü de içeriye gitmişti. Ayaz Derin'in elini bırakmak zorunda kaldı. Genç kadın tekrar sıtmaya tutulmuş gibi titremeye ve sayıklamaya başladı...
Sağlık ekipler seri bir şekilde kadının damar yolunu açıp ilk müdahaleyi Yaptılar ve oksijen tüpüne bağlayıp bir sedyeyle Dışarıya çıkardılar. Kalabalık toplanmış ilgiyle olan biteni seyrediyordu. Sosyetenin Avcı Kadınları cep telefonlarını ellerine almış, magazin muhabirleri fotoğraf makinelarıyla resimler çekip art arda Sorularını sıralıyordu. Korumalar ve özel şöförü ise onları nafile bir çabayla engellemeyi.
-Derin Hanım'a ne oldu Ayaz Bey?
-Yasak madde krizine girmiş diyorlar doğru mu? Dedi bir diğer magazinci
Diğeri ise yüzüne Flaş patlatarak -sizinle kavga ettikten sonra bu hale gelmiş deniyor bu konuda ne diyeceksiniz dedi?Hiçbirini duymayarak Sağlık ekibin ardından çatıya çıkan asansöre doğru ilerlerken son magazinci - Derin Hanım'ın ardından tuvalete siz de girmişsiniz, orada neler oldu? Siz mi onu o hale getirdiniz dediği anda Ayaz kendisi bile ne yaptığını anlamadan yumruğu 1.60 lık ukala Magazinciye geçirdi... Uğultu kesilti birdenbire kulağına sadece 3 ses geldi.
Burnundan çıkan çatırdı, Derin in sedyeyle mırıltısı ve sonunda gelen asansörün çınlama sesi. O da HIZLA asansöre bindi yanına gelen otelin sahibi arkadaşına basın Bülteni gönderecek avukatlarım Kamil. Bizden haber gelmeden yorum yapmasın lütfen otelden kimse dedi. -sen hiç merak etme ayaz. Yalnız Yasemin'e diyelim ofisimde zor tuttuk. Senin yanına gelmek istedi. Dedi Kamil anlayışla-şöförüm onu eve götürecek sen hiç merak etme. dedi Ayaz.
Derin Çoktan helikoptere konmuş Ayazda yerleşmiş dostuna el sallamış ve hastane yoluna uçmaya başlamışlardı.
İstanbul trafiğinde ambulansla dahi 40 dk lık yolu 10 dk. Da kat etmişlerdi. Özel bir ekiple birlikte özel bir Bakım odasına alındı genç kadın. Müdahalede yapılan iğneyle birlikte uyutulmuş. Oksijen tüpüyle de melek gibi uyuyordu. Başında 3 profesör vardı birçok da hemşire...
Ayaz otomatik Kapıların ardında koridorda bekliyordu. Yarım saat sonra doktorlar çıktı . Ayaz bey biraz konuşabilir miyiz dediler.
-sağlık durumu nasıl? Nesi varmış iyi olacak mı? Diye kendinden beklenmeyecek bir Telaş ile Sorularını sıralamaya başladı.
-sakin olun Ayaz bey dedi profesör Bahattin Dönmez. Bir yerde konuşalım dedi. Sağlık durumu gayet iyi arkadaşlar şimdi odasına çıkarmak için hazırlıyorlar ama dinlenmesi lazım. Dedi. Siz ziyaret etmeden önce biraz konuşalım dedi
-toplantı salonuna çıkalım beyler.. dedi AyazYönetim katındaki toplantı odasına çıktılar sessizce. Her gördükleri hastane çalışanı patronlarına geçmiş olsun dileklerini iletti. Odaya girer girmez doktorlar daha oturmadan -teşhisiniz nedir diye sordu Ayaz?
Bahattin Hoca Temkinle Derin hanım sizin Kardeşiniz oluyor değil mi ? Dedi
- ne ilgisi var? Kan bağımız yok, aynı evde daha kalmadık nereye varmak istiyorsunuz genetik birşey mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÍYAH İNCİ
RomanceSiyah inci denizlerin en nadide hediyelerinden birisidir. Gri laciverttir aslında rengi. Serttir diğerleri gibi. Herkes beyazın peşindedir. Ama bazılarımızın seçme şansı yoktur. Siyah onların ruhunun yansımasıdır çünkü... Derin Kaşifoğlu, Sosyeteni...