sonunda okul başlamıştı.nasıl arkadaşlar ediniceğim konusunda çok meraklıydım.sonuçta sadece kızıl kafalı kızı (yani benim deyimimle metalci kızı)tanıyordum.sınıfımın kapısına geldim ve kapıda bekleyen bir kız gòrdüm.çok şirindi ,hemen yanına gidip selam ben Merry dedim.gülümsedi.
"ben Analis bu sene yeni başladım."
"bende yeniyim,hey istersen arkadaş olabiliriz.burda hiç arkadaşım yok"
"neden olmasınki,Merry gerçekten güzel bir ismin var"
"teşekkürler snn isminde çok cool :)
"aynı bölümdemiyiz analis?"
"ben kareografi okuyorum ,dans üzerine"
"peki hiç biryerlerde çalıştınmı?"
"aaa aslında:)"
"nee:)"
"şey simon'u biliyorsundur x factör'den."
"a evet evet nolmuş ona?"
"o zaman one direction'ıda. tanıyosundur"
"tanımazmıyım canım hepsi amcamın oğlu.daha dün yemek yedik:))"
"ha ha çok komik ama ben ciddiyim.karşında one direction'ın dans kareografı duruyor."
(sanırım bi beş altı saniye öylece kalakaldım.)
"n..nee sen ciddimisin?"
"tamam sakin ol bundan kimsenin haberi yok.hafta sonları onları çalıştıyorum."
"pe..peki nasıl bir duygu onlarla birlikte olmak?"
"idare eder."
"pardoon?"(idare edermi dedi o?)
"onların pek iyi dans ettikleri söylenemez aslında.sadece zayn.."
"zayn ne?"
"aa tamam zayn çok iyi bir dansçı"
"ah aman tanrım onu dans ederken düşünüyorumda"
hemen silkelenip kendime geldim.
"aa merak etme sırrın benle güvende analis"
"aslında bu bir sır diil yani sadece okuldakiler bilmiyor okadar."
o anda zil çaldı ve hiç girmediğimiz dersten analis ile muhabbet ede ede çıktık.ah dostum biz resmen kafa dengiydik.
"söylesene merry bir ev arkadaşın varmı?"
"bir evim yok okulda kalıyorum kızıl metalciyle"
"kızıl metalci??"
"oda arkadaşım,pek iyi anlaştığımız söylenemez."
"a şey bak merry biraz ani olabilir ama ben bir ev arkadaşı arıyorum.evim çok büyük ve ben kafa dengim olan bir ev arkadaşı bulmuşken kaybedemem.ne dersin"
"o.O be..ben bilmemki"
"hemen cevap verme biraz düşün ama dersler başlamadan ver kararını emin ol dersler başlarsa evime taşınma zamanın olmaz"
":)"
sonunda günün sonuna geldik.analis arabasına atlayıp evine giderken ben biraz daha bahçede gezinip odama çıktım.kapının önüne gelince durdum,içerden kahkaha sesleri geliyordu.kapıyı açmamla" kızıl kafao.O"diye bağırmam bi oldu.yanında bir erkekle esrar içiyorlardı.beni duyunca:
"hey benim bir adım var kıvırcık tamammı " tabi sòylerken kafası bi dünya.
"ya òylemi hiç lütfedipte söylemediğin içi.."
"leila tamammı?şimdi defol"
"defolmu burası ikimize ait"
"istersen katıl bize "
"o zıkkımı içeceğime ölürüm daha iyi "
"beğenmiyorsan kapı orda" sinirle ağlamaya başladım.burası bir okuldu ve sevgilisiyle yaptığı şeye bak.kim bilir belki sevgilisi bile diildi.kitaplarımı,elbiselerimi,ve ne kadar eşyam varsa bavuluma doldurup lanetler okuyarak odadan çıktım.
peki şimdi nereye gidicektim?aklıma hemen analis geldi.mesaj atıp adresini istedim,nerde olduğumu sorup beni almaya geldi.olan biteni anlattım oda şaşırdı ve bunu müdüre morgan'a söylemeliyiz dedi.bense bu işe bulaşmama taraftarıydım.eve geldiik deyince başımı kaldırıp bakmamla "yuuuh" demem bir oldu.analis kahkaha patlattı.
"sen bu evde kaç kişi ile yaşıyorsun?"
"bir kişi daha var artık.adııı MERRY HAROLD
"evet pazartesi günü müdüreye odayı boşalttığımı söylemem gerek"
"hiç merak etme gördüğün manzarayı anlatınca sana hak varicektir.
(ertesi gün)
"eveet bugün cumartesi ev arkadaşım"
"analis bana öyle deme lütfen.bi adım var."
"tamam tamam şu gazeteyi verirmisin?"
"tabi al bakalım ev arkadaşım ana"
"ana'mı :)bu bana taktığın isimmi?"
"a dur bi düşiniyim, evet"
"pekiii tamam mer"
"hııı :)"
analis gazeteyi okumaya başladıktan sonra yüzündeki gülme ifadesi yokoldu sanki şok geçiriyordu.
"ana noldu?"
"merry ben şeey" analis kilitlenmişti sanki,sadece gazeteye bakıyordu.
"gezeteyi bana ver analis"
"h..hayır olmaz"gazeteyi elinden aldım ,baş sayfada şu haber vardı:Londra'nın en iyi üniversitelerinden biri olan h.s.s'nin öğrenci odalarından birinde bu sabah yüksek dozda uyuşturucu kullanan iki gencin ceseti bulundu."
tıpkı ana gibi bende donup kalmıştım.daha dün akşam lanetler yağdırdığım kızıl kafa ölmüşmüydü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece hayal et
Fanfictionküçüklüğünden beri ünlü olmayı hayal eden Merry üniversite için gittiği Londra'da bu hayaline kavuşur herzaman istediği şeyi yapar yani oyunculuk.sizce birden ortaya çıkan ve yetenekleriyle giderek dahada popüler olup tüm starları gòlgesinde bıraka...