yaa umarım iiyi gidiyodur.beğeniyosanız yorum yapın nolur.hikaye tam anlamıyla burdan sonra başlıyo:))))
anaya bakıp bana şaşkınlıkla bakan niall'a louis'e( ay one direction 'a işte )gülümseyip
"şeey ben onu unutmuşum tamamen"dedim.
ana bana salakmışm gibi bakıp
"pardooon?koskoca simon sana başrol teklif ediyo ve sen unutuyosun öylemi?!"
"niall ve louis "başrolmü?"diye aynı anda sorunca kendimi tutamayıp güldüm.
"evet başrol,demekki o kadarda sıradan diilmişim dillmi kıvırcık?"zafer kazanmışım gibi pis pis sırıtınca liam bana bakıp güldü.harry şaşkınlığını gizleyemiyordu.
"eminim oynuyacağın filmi batırırsın.sende star ışığı yok"
"hop hop oynıyacağımı kim sòyledi?"
harry tam cevap vericekken simon'un sesini duyduk.
"ee yeni starım nasılmış?"
"hee aa yani ne dedin??"
ana nedense benden bakışlarını kaçırıyordu.
"evet selly çekimler bir hafta sonra başlayacak"
"adım merry ayrıca ben filmde oynamayı kabul etme.."
etmedim diycektim ama ana lafımı kesti.
"simon biz gitmeliyiz.bir hafta sonra merry burda:)"diyip kolumu çeki§tirmeye başladı.çocuklar(one direction)bana ve anaya gülümseyerek bakmaya başladı.(tabi harry hariç,onun kafa bi dünya)
********
"ana sen ne yaptın?"
"merry bu kimsenin ayağına kolay kolay gelmicek türden bi fırsat.olumlu düşün hem sen ünlü olmak istemezmisin??"
"evet aslına bakarsan bu benim en büyük hayalim:)"
"eee seni engelliyen ne?"
"been sadece annemin ne tepti vereceğini bilmiyorum."
"annenmi?"
"evet ,annem her zaman mühendis olmamı istemiştir:/"
"önemli olan senin ne istediğin mer:)"
"biliyorum ama o ve sofia hayattaki en değerli varlıklarım.onları üzemem"
"senin mutlu olduğun işi yapman onlarıda mutlu edicektir:)"
"onu aramalıyım."
"tamam ben odamdayım.sakin olmaya çalış mer."
"tamaaaam:)"
"alo?"
"alo anne:)"
"merry birtanem nihayet aklına geldik"
"annee tamam bu konuyu sonra konuşuruz hem ben sana birşey sormak için aradım."
"dinliyorum bebeğim?"
"aa şey hani ana varya bahsetmiştim"
"ee neolmuş ana'ya"
"şey hani o one direction diye bi gruba dans dersi veriyoduyaa"
"merry uzatma kızım"
"ya anne dinle.şey bende anayla gittim dans dersine,orda simon ile tanıştım."o sırada sofia'nın sesi geldi."one direction ile tanışmışmııı?"
güldüm ve anneme evet demesini söyledim.anında telefonu alıp "yalancı"diyince "telefonu anneme" ver "dedim.sofia gülüp
"şaka şaka inandım.ee hangisi daha yakışıklı"
"sofiii anneme ver:)"
"tamaam:)"
"alo kızım he sen ne diyodun?"
tamam lafı uzatmıcam.
"anne ben bi film teklifi aldım"oh be sonunda söyledim.
"n.nee"
"anne lütfen kızma,bu küçük bi teklif diil başrol oynucam,tabi izin verirsen:/"
bi süre cevap gelmeyince sofianın çığlığını duydum.sanırım annem sofia'ya söyledi.
"merry sen gerçekten istiyorsan bize saygı duymak kalır ama okulun ne olucak?"
"eveeet çok istiyorum.ayrıca okulu hiç düşünmedim anne.ama ünlü olursam okulu bitirip mühendis olmam saçma olmazmı!?"
"ne!"
"aa şeey anne sesin biraz cızırtılı geliyor ben kapatıyorum"
"dur bakalım küçük hanım!bu kitaptaki en eski numaradır."tüh yemedi.o konuşurken aynı numaraya devam edip telefonu kapattım,heralde inanmıştır dimi?:)
ana gelince ona bakıp güldüm.oda gülümseyip ne der gibi kafasını salladı.
"ana düşünüyorumda annem izin vermese ne yapardım acaba?"diyince çığlık atıp üstüme atladı.
***bir hafta sonra***
"ana hadii simon bekliyoo"
"tamaaam"diyip yanıma geldi.
"eveet çekim günüü:)"
"hayır ana senaryoya bakıcaz sadece:)"
"aman her neyse:)"
"ana neden kendi kaydını dondurmadın?"
"aloo ünlü olucak olan sensin ben niye dondurıyım?"
"sen benim menejerim diilmisin?hem okul hem iş zor olur:)"
"hıı?"
"hadi ama ana sen olmasan bu role seçilemezdim.artık menejerimsin"
"iyide ben ne anlarım menejerlikten mer?"
"öğrenirsiiin:)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece hayal et
Fanfictionküçüklüğünden beri ünlü olmayı hayal eden Merry üniversite için gittiği Londra'da bu hayaline kavuşur herzaman istediği şeyi yapar yani oyunculuk.sizce birden ortaya çıkan ve yetenekleriyle giderek dahada popüler olup tüm starları gòlgesinde bıraka...