öhö öhö diye ses çıkarınca ikiside gülmeyi kesti.
"yoksa harry sızdımı merry?"diye sordu arkadan gelen zayn.ana ve niall yine gülmeye başladı.
"cidden komik diil!!"
"üzgünùm merry biz sadece şey..sen ve harry isim bakımından iyi bir çift olurdunuz:)"diye sırıtınca niall'a bakıp pis bir bakış attım.anlamış olucakki hemen liam ve louis'in yanına gitti.bense zayn ve anaya bakıp
"harry herzaman böylemidir?"
"sana ne yaptı?"
"hiçbişey zayn.sadece o çok ukâlâ biri"
"aslında sadece içince öyle"dedi zayn."evet genelde çok cana yakındır."diye doğruladı ana.arkadan liam'ın sesi geldi.
"ve flörtçü"ona ne şüphe neyse zayn birden bağardı."kapatıcakmısın çeneni?"
"aman tamam tamam"diye karşılık gelince gülümsedi.ama nedense artık gülüşüne eskisi kadar bitmiyordum.belkide harry'nin pis pis sırıtırken ortaya çıkan gamzeleri gibi yakından onunkinide görsem fikrim yine değişirdi hee:)
"ha bu arada harry nerde?"dedi zayn.
"aa ben en son odadan çıkarken sevgilisi ile telefonda tartışıyorlardı"
"ah bu kız harry'i delirticek en sonunda!"
"kim bu cara?"
"cara delevingne ,o bir manken ve harry ile birkaç ay beraberdiler ama harry taylor'dan hoşlanmaya başlayınca ayrıldılar.şimdi tekrar birlikteler,ama bunu bizden başka bilen yok medyadan uzak duruyorlar.sende kimseye.."
"merak etme zayn bunu kimseye söylemem"
"gerçekten iyi bir kızsın.bence vakit buldukça gel buraya konser turumuz bitti.ufak tefek konserler dışında burdayız."
"tamam gelirim:)"
ah yine başlıyoruz.bay harry asansörden iniyor.beni görünce sinirle baktı."bu kız hâlâ burdamı?"
"evet burdayım kıvırcık,ne o rahatsızmı oldun?"
"aa dur bi düşüniyim..hemde fazlasıyla."
"buraya meraklı diilim tamammı.gidiyorum zaten!"
"iyi edersin!"
"tamam harry abartma!"diye aramıza girdi zayn.ana bana bakıp
"simon ile konuşmam gereken birşey var hemen geliyorum.kavga çıkartmamaya çalış mer:)"
"ha hah çok komiksin ana!"
"artık gidiyormusun mer?"ah bu kıvırcık bana her mer deyişinde içim gidiyo.ama dediğim gibi düşmanlık bayrağını çektim bikere.
"uuf bi sus kıvırcık "
" bana kıvırcık demeyi kes!"
"kesmezsem ne olur kıvırcık?"
"şimdi görürsün ne olacağını"diye gördüğüm en kızgın yüz ifadesi ile üstüme yürümeye başlayınca itiraf ediyim nerdeyse altıma kaçırıcaktım.neyseki az önce harry'nin sesini duyup yanımıza gelen ve kahramanım ilan ettiğim liam harry'nin önüne geçip onu durdurdu.harry bana son bir kez sinirle baktı,tabi bende ona.sonra geri çekildi
"tanrı aşkına harry durdurmasam ona vurucakmıydın?"
"hayır vurmuycaktım ama sen durdurdun diye daha beterini yapıcam."
"hah tabi bende adriana limayım zaten"diye harry'ye alayla güldüm.liam hiç yardımcı olmuyorsun bakışı atınca yutkunup sustum.
"hayırdır liam neden birden koruyucu melek kesildin başıma yoksa sen ve merry..
"saçmalama harry sarhoşsun.pişman olucağın şeyler söyleme!"
"hadi ama liam sıradan bir kız için tartışmaya değmez"
"tabi sen dünyayı kurtaran adamın oğluydun dimi unutmuşum"
"dünyaca ünlü bir süperstarım desem!"tamam tamam bu laf ağır oldu.hemen cevap verdim.
"bu ucube olduğun gerçeğini değiştirmez kıvırcık!"
"demin ukalâ ve kıvırcıktım şimdi de ucube bakalım neler diyceksin daha"
"bunu zamanla görücez:)"
o anda ana çığlık çığlığa bağırarak yanıma geldi.
"merry simondan film teklifi aldığını neden söylemedin??"
haybin bisküvi tamamen unutmuşum ben onu:/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece hayal et
Fanfictionküçüklüğünden beri ünlü olmayı hayal eden Merry üniversite için gittiği Londra'da bu hayaline kavuşur herzaman istediği şeyi yapar yani oyunculuk.sizce birden ortaya çıkan ve yetenekleriyle giderek dahada popüler olup tüm starları gòlgesinde bıraka...