gözyaşlarıma engel olamadım.
"ana b..ben"
"hayır konuşma merry hadi sarıl bana"
birkaç dakika sarıldık sonra kendi
me geldim.
"o beni hiç sevmezdi,bende onu ama yinede ne olursa olsun iki insan öldü."
"tamam mer sakinleş artık o kendi hatalarının bedelini ödedi."
"haklısın"
"hmm ben senin keyfini yerine getirmeyi bilirim
gözyaşlarımı silip gülerek cevap verdim.
"ne?"
"one direction desem,dans dersleri desem hmm"
":)"
"aa bugün cumartesi senin dans derslerin vardı diilmi?"
"hayır bizim dans derslerimiz var.sende benimle geliyorsun itiraz istemem,hem simon varya oda bugün gelicek.hadii ama biraz kafa dağırız."
"tamam ana tamam"
"ee dans etmeyi severmisin?"
"şakamı yapıyorsun bayılırım.hatta istersen hareket bulmanda yardım edebilirim."
"hop hop o benim işim:)"
"tamam büyük usta"
giyinip evden çıktık.tanrııım niall,louis,harry,liam ve zaaaaayn diye arabada bağırmaya başladım.ana bana dönüp "bak mer onları görünce gayet sakin ol hayranlar gibi üstlerine atlama."
"saçmalama lütfen onları görünce sadece konuşurum.ama yerlerinde buruno mars olsaydı.üstüne atlardım:)"
"sen delisin"
"biliyorum canım teveccühün"
"bana biraz ailenden bahsetsene mer"
"annem bir mühendis bir kız kardeşim var."
"peki ya baban?"
"aa şey o annemle üç yıl önce boşandı"
"aa merry bilmiyordum.peki babanla görüşüyormusun hala?"
"hayır aslında o bir türk şu an Türkiye'de"
"vay canına işte buna şaşırdım,peki türkçe biliyormusun?"
"evet ayrıca fransızcada biliyorum.hepsini babam öğretti:)"
"vay canına,beni gerçekten şaşırtıyorsun mer.ee başka bilmediğim ne yeteneklerin var?"
"ee şey bide şarkı söylemeyi çok severim.hem lisedeyken bizim okulun tiyatrosunda üç başrolden biriydim."
"hop hop yavaşgel kızım:)"diyerek arabayı bir şirketin önünde durdurdu.
"a..analis burası süper bir yer."
"biliyorum mer biliyorum:)"
"ne yani şimdi one direction burdamı?"
"evet tatlım" birlikte içeri girdik.o kadar büyüktüki o.O biraz ileride asansörler vardı.analis asansörle on ikinci kata çıkıp rahatıma bakmamı söyleyip ileride duran arkadaşlarına doğru yürüdü.asansöre doğru yürümeye başladım.Aman tanrım içindeki simon mu yoksa?yanındada bir kadın,tartışıyorlar galiba.biran binmemeyi düşündüm ama sonra tüm cesaretimi toplayıp bindim.
beni görünce dikkatlice baştan aşağa süzdü.daha sonra
"seni bir yerden tanıyor gibiyim"dedi.sanırım kalbim yerinden çıkmak üzeree,hemen kendimi toplayıp
"şey ben sizi sunuculuk yaptığınız birçok programdan tanıyorum ama sizin beni tanıdı..."
"yoksa bir markanın reklam yüzümüsùn?"
"aa hayır bay simon,ben oyuncu yada yüz mankeni diilim"
"peki olmak istemezmisin?"
"hıı,a yani anlamadım."
"bak gerçekten güzel bir yüzün var.seni çekeceğim yeni filmde oynatabilirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece hayal et
Fanfictionküçüklüğünden beri ünlü olmayı hayal eden Merry üniversite için gittiği Londra'da bu hayaline kavuşur herzaman istediği şeyi yapar yani oyunculuk.sizce birden ortaya çıkan ve yetenekleriyle giderek dahada popüler olup tüm starları gòlgesinde bıraka...