**3 saat sonra**
"simon hadi karakterlerden bahset biraz:)"
"ee tamam merryden başlıcam.karakterin bir ajan.baya asabi,yetenekli,bir erkekten daha iyi dövüşen ve babası gibi harika bir ajan olma çabası içinde olan bir kız.erkeklerden hoşlanmıyor.yanlış anlama sakın demeye çalıştığım kendini işine vermiş.çıkma işleri falan ona göre diil."
"o.O peki adı ne karakterimin??"
"ashley:)"
":/ sence başarabilirmiyim?"
"bunu görücez merry:)"
"çok teselli ettin simon:)"o anda ana hevesle lafa atıldı.
"peki diğer oyuncular kim???"
"aaa şey söylicem ama çığlık atmak yok:)'
"tamam simon söylee"
"merry senin babanı sylvester stallone oynıcak.yani namı değer rambo :)"
"hıı o.O ya..yani ben onla tanışıcakmıyım?"
"eveeet.filmde onu baban sanıyosun ama aslında gerçek baban diil."
"nasıl yani?"dedi ana.
"şöyleki anacığım;ashley'in gerçek babası aslında jason statham onuda taşıyıcı filminden tanıyosunuz"
hee o.O bakın kamera varsa el sallıcam bu kadar oyuncu beni aşar abicim.
neyse simon devam etti.
"merry sylevester'ın adı tommy olucak.jason'ın adı aynı kalıcak."
"simon peki neden ashley tommyi babası sanıyo?"
"tommy ve jason arkadaşlarmış eskiden,ve aynı yerde çalışan ajanlar.çalıştıkları yerde en asabi ama aynı anda en başarılı ajanlar."
"buraya kadar tamam ee sonra?"
"jason aynı yerde çalıştığı bir ajana aşık olup onla evlenir.sonra bi kızları olur."
"ashleey:)"dedi gülerek ana.simon ona sus bakışı atınca sustu.
"içeri tıktıkları bir mafya hapisten adamlarına emir verip,jason'ın ve tommy'nin ailesini yok etmesini istiyor tabi tommy evli falan diil.jason'ın evini basıyolar.karısı ashleyi yatağın altına saklıyo.ashley uyuduğu için ses çıkarmıyo.adamlardan biri gırtlağını kesip jasonun karısını öldürüyor.jason ve tommy eve geldiklerinde jason karısını görüp isyan ediyor.o anda ashley'in ağlamasını duyan tommy onu yatağın altından çıkarıyor.jason ise hala isyanda ve karısını kaybettiği için ashleyi kabul etmiyor.ashley doğal olarak tommy ve tommynin köpeği ile büyüyor:)oh be anlattım sonunda kızlar.başka sorusu olan?"
"aa simon tommy ve köpeği derken?"
"bi k9 köpeği ve ashley yani sen merry ondan nefret ediyosun"
"hmmm tamam anladım peki ashley jason'ın babası olduğunu öğreniyomu hem neden köpekten neferet ediyo?"
"evet merry öğreniyo ve köpekten nefret etmesinin nedeni tommy'i kimseyle paylaşmak istememesi."
ana
"filmin sonu nasıl bitiyo?"
"jason ölüyo sonra tommy ve ashley başka bi şehirde başka bir hayata başlıyolar:)"
"ajan olarakmı?"
"hayır ana sıradan insanlar olarak"
"vaow süper gerçekten:)"
"merry çekimler iki gün sonra başlıyor"
"tamam iki gün sonra:)"diye tekrarladım.simon odadan çıkınca ana ile çığlık attık.sonra sofia'yı aradık.oda çığlık attı:)
"hadi ana aşağa inelim"
"ok"
aşağa inince ana hemen ötede duran niall'a koşup ona herşeyi anlatmak için kolları sıvadı:)evet evet bunlarda bişey var ama neeysee:)
bense zayn'e doğru yürürken sarışın bir kız gelip yanağına yapıştı.aman tanrım sinirlerim alt üst oldu.yoksa sevgilisimi?
"za..zayn meraba:)"
"selam mer tanıştırıyım kız arkadaşım perrie"
"b.ben memnun oldum perrie:/"
"bende"diye isteksizce sırıtınca burnu büyük biri olduğunu anlamak zor olmadı.
"neyse ben ana'nın yanındayım"diyerek o tarafa doğru yürürken o şahısla göz göze geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece hayal et
Fanfictionküçüklüğünden beri ünlü olmayı hayal eden Merry üniversite için gittiği Londra'da bu hayaline kavuşur herzaman istediği şeyi yapar yani oyunculuk.sizce birden ortaya çıkan ve yetenekleriyle giderek dahada popüler olup tüm starları gòlgesinde bıraka...