harry bana bakmayı kesmeden odadakilere bağardı."çıkın dışarı!"
ana zayn'e bakıp" onları yanlız bırakamayız"deyince zayn
"merak etme sarhoşken bi çocuk kadar korumasız hiç birşey yapamaz.tabi çok sinirlenmezse,o zaman onu biz bile durduramayız."nedense bunu söylerken bana baktı.harry tekrarladı"size çıkın dedim"
birden lafa atıldım "ana çıkmanıza gerek yok;bay ukala ne söylicekse hepinizin içinde söylesin".hayır hayır sakın tırstığımı düşünmeyin,yada düşünün çünki bakışları beni korkutmaya yeticek kadar sertti.ana bana bakıp
"merak etme kapının önündeyim"deyince ona
"hayır aşağıya inin bay ukalaya dersini verir vermez geliyorum"
o anda zayn gülümsedi ve "lütfen üstüne gitme mer kendinde diil"ah tanrım bu demin bana mer'mi dedi?nedense kurduğu cümlenin bitek orasını anladım.
"tamam merak etme zayn"dedikten sonra hepsi odadan çıktı.eveeet ve kıvırcıkla yanlızız.
"eee ana gitti şimdi kim koruyacak seni mer?"
"öncelikle adım merry ayrıca kimsenin korumasına falanda ihtiyacım yok!"deyince bi kahkaha patlatıp kolumu tuttu.
"bunu göreceğiz"
"aa öylemi demek meydan okuyorsun kıvırcık tamam bunu sen istedin"
deyip bi tokat patlatıcakken yüzünü geri çekip diğer kolumuda tuttu.hah bide sarhoş sözde.refleksleri benimkinden daha iyi.
" bana bak sarhoşsun dedim karışmadım ama yeter artık"diyerek dizimle karnına vurdum.küçük bir çığlık atarak dizlerinin üstüne çöktü ve başını bana doğru kaldırdı.tam odadan çıkacakken bacağımı tuttu ve
"o kadar kolay kurtulamazsın!" dedi.
ben bacağımı kurtarayım derken benden destek alıp ayağa kalktı.
"bana bir daha vurursan!!.."
"nolur bay kıvırcık?beni dövermisin!"
"fena fikir sayılmaz"deyip güldü.en azından artık kızgın sayılmazdı.
"bak seninle daha fazla uğraşamam kıvıcık."
"bana kıvırcık demeyi kes adım harry,hani styles olanından"
deyip baygın ve bi o kadar kızgın gözlerle bakmayı sürdürdü.
"bende merry,hani harold olanından gerçi tanışma faslını geçtik sanmıştım ama neyse."
"gerçekten aynı anda nasıl hem sinir bozucu hemde rahatlatıcı olabiliyorsun?"
"rahatlatıcı derken?"
"cara ile kavga ettiğimiz için sinirim çok bozuktu.seninle konuşmak(gülüyor) ah daha doğrusu tartışmak iyi geldi."
"hmm umrumda olduğunu düşündüren nedir kıvırcık?"
"haylamı kıvırcık?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece hayal et
Fanfictionküçüklüğünden beri ünlü olmayı hayal eden Merry üniversite için gittiği Londra'da bu hayaline kavuşur herzaman istediği şeyi yapar yani oyunculuk.sizce birden ortaya çıkan ve yetenekleriyle giderek dahada popüler olup tüm starları gòlgesinde bıraka...