24 Dalis

1.9K 131 9
                                    

Lindėjau iki vakaro savo kambaryje, kol Borhan neliepė eiti pavakarieniauti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lindėjau iki vakaro savo kambaryje, kol Borhan neliepė eiti pavakarieniauti. Jis net grasino, jei neateičiau, mane nutempti iki jos. Aišku aš iš karto patraukiau su juo į virtuvę, nes tikrai nenorėjau įsitikinti ar jis padarytų, tai ką žadėjo.

Visą tą laiką vakarieniaujant, aš pliurpiau su Borhan. Mačiau, kad Zayn svaido į mane piktus žaibus, nes dabar buvau itin iškalbinga. Jo pusbrolis pasakojo man šmiaukščius juokelius, o aš tuo tarpu springau iš juoko maistu. Turbūt atrodžiau, kaip nesveika, bet man taip jaustis buvo gera.

- ...ir tada įsivaizduok ji pagadino orą, per pasimatymą. Negana to, aš valgiau maistą ir užspringau.

Užspringau nuo juoko sultimis ir Zayn šoko man patapšnoti per nugarą. Jis prie Borhan tampa per daug rūpestingu ir tai mane kiek trikdo.

-Neįsiaizduoju kaip tau taip nesiseka,-sukikenau ir atsikrenkščiau, kai Zayn atsisėdo atgal į sovo vietą.-Ką manai apie tai, jei kažkada iš šalies stebėčiau tavo pasimatymą? Tai man būtų lyg komedija per televizorių?

-Ir kaip aš pats apie tai nepagalvojau?-suprunkštė jis.

-Bet šį kart merginą parinkčiau tau aš, tai būtų lyg aklas pasimatymas!-sukrykščiau kaip vaikas, o Borhan nusikvatojo.

-Jei būčiau žinojęs, kokią Zayn šmaikščią turi draugę, būčiau jau seniau čia apsistojęs. Su tavimi linksma,-nusišypsojo jis ir mirktelėjo man akimi.

-Esu tokia tik tada, kada aplink žmonės taip pat yra tokie,-šyptelėjau. Prie Zayn, kartais tikrai jaučiausi įsitempusi.-Gaila, kad jis apie tave nieko nepasakojo.

-Jis dažnai nekalba apie savo šeimą ir draugus. Jam galvoje tik darbas ir jis savo rimtumu nemoka deramai atsipalaiduoti.

-Žinot ir aš čia esu,-atsikrenkštė Zayn ir pridėdamas ranką prie širdies apsimetė įeižeidęs.-Jūs tikri šmaikštuoliai. Deramai neleidau tau atsiskleisti, Ty.

Kvapą užgniaužė jo ištartas vienas žodis. Mano vardo trumpinys nuskambėjo taip paslaptingai ir kartu nederamai, jog aplink mane atmosfera tapo ganėtinai įkaitusi ir jaudinanti. Zayn žvilgsnyje degė liepsnelė ir dabar mano galvoje iškilo nederami vaizdai, kuriuose dalyvavo jis. Mano žvilgsnis nuslydo prie vaikino rausvų lūpų, kurios privertė mane parausti ir nuryti susidariūsį gumulą gerklėje. Įsikandau į vidinę skruosto pusę ir nudelbusi akis įsidėjau į burną gabalėlį troškintos mėsos. Jaučiausi perkaitusi ir sutrikusi nuo jo įbesto žvilgsnio į manąjį veidą. Susinepatoginau. Zayn neleido man atsipalaiduoti ir privertė kęsti nenumaldomą norą jį pabučiuoti. Pakračiau galvą ir pakilusi nuo stalo atkreipiau ir Borhan dėmesį.

-Aš jau soti,-išspaudžiau šypseną ir paėmiau į rankas lėkštę.-Kai baigsite, padėkite indus į kriauklę, juos suplausiu. Ačiū už vakarienę, bei linksmą paplepėjimą, Borhan, Zayn.

Jie tik nusišypsojo ir linktelėję ėmė laisvai šnekėti apie darbo reikalus. Taip, Zayn galvoje tikrai vien darbas. Ir seksas su savo asistente, kuri tik ir bando jį amžinai suvylioti. Kol kas jai tai pavyksta, bet dabar manau, kad ir aš turėčiau imtis kažkokių priemonių, kol pilvas dar nėra išsipūtęs.

Suplovusi indus, su Borhan ir Zayn įsitaisėme ant sofos ir žiūrėjome veiksmo filmus. Džiaugiausi, kad jie pasirinko tokį žanrą, nes dabar nenorėjau nei romantikos, kuri mane trikdytų ir virkdytų, nei siaubo, kurio manajame gyvenime ir taip netrūksta.
Sedėjau per sofos viduriuką, o vaikinai buvo įsispraudę prie sofos šonų. Kartais pajudėjus tekdavo prisiliesti prie Zayn rankos, paties arba nekaltai susiglausdavo mūsų šlaunys. Tai priversdavo mane rausti, bet džiaugiausi, kad sedėjome tamsoje ir mus apšvietė tik iš televizoriaus sklindanti šviesa. Visą tą laiką net negalėjau susikaupti į filmo žiūrėjimą ir jei dabar kas nors paklaustų apie ką yra rodomas filmas, aš imčiau mikčioti. Net nežinau jo pavadinimo.

Borhan sėdintis šalia buvo susikaupęs į filmą ir kimšo spragėsius sau į burną, užgerdamas po to viską kola. Jis atrodė toks paprastas ir kartu gražus, kad net ėmiau pavydėti. Jo bendravimas buvo laisvas, jis bet kada galėjo viską papasakoti apie save, o apie merginų būrį jam būnant kur nors mieste, net nenoriu pagalvoti... Zayn buvo visa to priešingybė. Jis visada būna rimtas, bet užtat rūpestingas ir taip pat mokėjo pakelti man nuotaiką. Jis kalbėjo tik apie svarbius dalykus, kurie man nebuvo tokie jau svarbūs. Apie šeimą ir save jis kalbėjo mažai, o be to jie net nesilanko jo namuose. Zayn atrodė toks paslaptingas, o Borhan lyg atversta knyga. Nors jie ir buvo panašūs išvaizda, vidus nebuvo toks. Zayn turėjo viską, stengėsi susikurti sau gerą ateitį, bet jam labiausiai reikėjo meilės nors nemanau, kad tai jis galėtų pripažinti. Bet, kad ir kaip žavėjausi jais abejeis, Zayn mane traukia ir man sunku tam atsispirti. Man norisi sužinoti jo paslaptis, suprasti ir užjausti jį. Kartais jis grįžta iš darbo toks įsitempęs, kad norisi jam suteikti kažką malonau ir palepinti jį...

-Žinai, galėtum taip akivaizdžiai į mane nespoksoti,-sušnibždėjo Zayn man į ausį priversdamas mane sudrebėti.-Nors man įdomu sužinoti apie ką taip įtemptai galvoji žvelgdama į mane.

-Tiesiog, tu labai paslaptingas,-išsprūdo man iš burnos ir jis nusušypsojąs palinko arčiau manęs. Sutrikusi jį stebėjau.

-Malonu žinoti, kad vis dėl to tavo mintyse esu aš, o ne Borhan,-jo balse išgirdau kartėlį pavydo, kuris privertė mane kiek atsipalaiduoti ir pasijusti laimingai.-Dabar prašau pabūk tyliai.

Nesupratau, kodėl jis mane tildo, kol nepajaučiau jo sudrėkusių, putlių lūpų ant mano kaklo. Vos susilaikiau nesudejavusi iš malonumo ir neatkreipusi Borhan dėmesio į mane. Mano ranka netikėtai suėmė Zayn ranką. Mūsų pirštai susipynė ir dabar jaučiausi taip, kaip neturėčiau jaustis. Jei taip ir toliau, mano jausmai gali susitiprėti.

Tikiuosi nieko nesugadinau, pasukdama istoriją tokia linkme.

YOGA TEACHER (Z.M)Where stories live. Discover now