29 Dalis

1.5K 115 15
                                    

-Ar žadi mane nubausti?-mano kūnas įkaito ir jaučiausi, kaip niekad trokštanti jo po savimi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ar žadi mane nubausti?-mano kūnas įkaito ir jaučiausi, kaip niekad trokštanti jo po savimi.

-Tik tada, kai tu galėsi ištverti mano kotą, spaudžiantis tarp tavo šlaunų. Tu maldausi dar ir dar, kai orgazmai tiesiog pagaliau neiššsunks tavęs,-suurzgė ir trumpam įsisiurbė į mano lūpas.-O dabar neerzink manęs ir leisk susikaupti ties darbu.

Netekusi amo ir visa susijaudinusi sukniubau ant sofos. Sukryžiavusi kojas stengiausi negalvoti apie drėgmę susikaupusią man tarp kojų, vien nuo ištartų Zayn žodžių. Dieve, niekada manęs taip neveikė žodžiai. Džiaugiuosi, jog jis to nori ir vis dėl to yra pasiryžęs pakentėti, kol sutvarkysiu savo reikalus su viduje slypinčia baime.

-Taip,-tarė Zayn pakeldamas skambantį ragelį.-Mes tuojaus būsime.

-Ar kažkur eisime?-paklausiau susijaudinusi ir pakildama nuo sofos.

-Man susirinkimas ir mes eisime kartu,-nusišypso jis.-Be to, pagaliau galiu supažindinti visus su mylima moterimi.

Mano širdis suplazdėjo krūtinėje. Jis aplinkine reikšme pasakė, kad mane myli. Virpėdama iš laimės, įsikibau į jo ištiestą parankę ir abu išėjome iš kabineto. Teko vėl kentėti kitų žvilgsnius, bet žengiau iškėlusi galvą, kaip ir šalia esantis Zayn. Su juo galėjau jaustis stipri.

Įžengėme į dižiūlį kambarį. Jame prie apvalaus stalo jau buvo susirinkę keletą žmonių. Zayn pasisveikino ir nusivedė mane prie stalo galo, kur buvo dvi elegantiškesnės kėdės. Jaučiausi pamaloninta, kad esu svarbi jo gyvenime ir jis to nesigėdija. Zayn sunėrė mūsų pirštus.

Visiems susirinkus Zayn pakilo iš savo vietos kartu viršun tempdamis ir mane.

-Prieš mums pradedant posėdį, noriu jus supažindinti su svarbia moterimi atsiradusią mano gyvenime,-nusišypsojo man juodaplaukis ir toliau tesė.-Tikiuosi, jog gerbsite ją, kaip ir mane, nes ji čia bus dažnai.

Supratau, kad dabar žodį turiu tarti aš. Sudrėkusį delną patryniau į sijoną ir pakėliau akis į nustebusius žmones. Turbūt nesitikėjo kažkada susitikti su Zayn mergina.

-Sveiki,-šyptelėjau ir mačiau, kad keletą moterų man pritariamai linktelėjo. Pajaučiau palengvėjimą. -Mane vadinkite Tammy ir tikiuosi, kad mane šiltai priimsite. Iš ties džiaugiuosi, kad Zayn pagaliau mane čia atsivedė, nes maniau, jog mirsiu iš smalsumo.

Visi sukikeno iš mano juokelio, po to dar ir paplodami. Pagaliau vėl galėjau įsitaisyti savo minkštoje kėdėje ir stebėti Zayn, dėstantį savo planus. Jis buvo toks rimtas ir susikaupęs ties to, kad man atėmtė žadą. Zayn tikrai tam atsidavęs ir tik dabar supratau, kokį jis sunkų kelią nuėjo, kad taptų tokiu svarbiu. Myliu jį. Pala? Ką? Nors gana neigti! Taip aš esu, dėl to teisi ir nežadu to neigti. Pagaliau galiu suprasti savo stiprius jausmus jam.

-Ty?-pajudino mano petį Zayn ir tik dabar pastebėjau, jog mes likome vienu du.-Posėdis jau baigėsi.

-Aš tik užsigalvojau,-šyptelėjau ir pakilau nuo kedės.-Viskas vargina. Nesuprantu, kaip tau tai dar nepabodo?

-Aš tik myliu savo darbą,-sukikeno jis.-Galėsi pailsėti ant sofos, mano kabinete.

-Ačiū.

Jo kabinete susirangiau ant sofos su karštu šokoladu rankose. Jau spėjau iššalkti. Keistas potraukis privertė mane užmerkti savo akis ir trumpam užsnūsti.
*
-Tammy, kiek tave žadinsiu?-papurtė už peties Zayn.

Sudejavusi atsisėdau ir sumirksėjau. Vaizdas liejosi, kaulus laužė ir atsirado pykinimo jausmas. Papurčiau galvą ir apsiaviau savo basutes. Atsistojusi atsirėmiau visu svoriu į Zayn. Galva sukosi, bet negaliu jam sakyti, jog jaučiuosi baisiai.

-Ar tau viskas gerai?-susijaudino Zayn.

-Taip, tik apsisuko galva,-kreivai šyptelėjau ir abu išėjome iš jo kabineto. Giliai kvėpuodama suklupau prie Mary'os darbo stalo ir susiėmiau už pilvo. Staiga kažkas ėmė klykti, o ausyse ėmė nemaloniai spengti.

-Ji kraujuoja!-šaukė kažkas, o Zayn priklaupė prie manęs ir ant savo kelių padėjo mano galvą.

-Tammy! Po velnių nenualpk!-jis maldavo ir jo pakliaiusios akys lakstė po mano kūną. Raičiausi iš nežmoniško skausmo pilve.-Skambinkit greitajai!

Siūrios ašaros tryško iš mano persigandusių akių. Aš galiu prarasti vaiką, bet kaip! Kaip...

-M-marya,-sušnabždėjau. -Ji turbūt užnuodijo karštą šokoladą.

Mačiau, kaip mano meilė įtūžtą, bet vis dar klūpo prie manęs. Dieve, padaryk, kad viskas būtų gerai!

-Aš neiškęsiu to vėl, Tammy! Nepalik manęs!-kelios jo ašaros užlašėjo ant mano veido. Jaučiau, kaip silpstu ir noriu tik miego.-Myliu tave!!!

-Aš taip pat... Išgelbėk vaikelį...

Užmerkiau nuvargusias akis, dar prieš užmiegant, girdėjau, kaip gerklinis šūksnis išprūsta iš Zayn lūpų.

♡Kaip matote buvo visko: ašarų, seksualinio potraukio, meilės prisipažinmų...Galvojau, kad reikia imtis veiksmo. Šį kartą dalis rašėsi lengviau, nes jau turiu įdėją ir kitai daliai :)

Ačiū už komentarus, kuriuos taip dievinu, bei man daug vote ♡

YOGA TEACHER (Z.M)Where stories live. Discover now