Kızların cırlamaları ile gözümü açtım
Kader
_hadi kalk kalk bugünü büyük gün düğün varBeren
_hadi kalk ya hepimiz aşağıda seni bekliyoruz.Mecburen güzelim yataktan kalktım. Gözümü ovdum
_tamam uyandım hadi inin ben bir duş alıp gelecem.
İrem
_sakin tekrar yatma emir gelir seni uyandırmaya ona göre.Oflayip yataktan kalktım. Kızlar aşağı indi yataktan doğruldum ayaklarımı yataktan aşağı sarkıtım. Gerçekten bu gün evleniyordum hemde asik olmadığım bir adama. Onun soyadını alacam.özgürlüğüm kısıtlanacak. Bu aksam gerçekten bana sahip olacakmıydı ama ben kendimi sevdiğim adama vermek istiyordum. Ne olacak nasıl yapacaz hiç bir fikrim yok gerçekten. Daha fazla çıkmaza girmemek için kalkıp banyoya gittim ve soğuk bir duş aldım.
Dolabın karşısına geçtim. Kot şort ve sarı tişört giydim. Nasılsa bu gün özgürlüğümün son günüydü. Saçlarımı açık bıraktım. Ve aşağı indim herkes masada oturmuştu._günaydın
İrem
_uyandı sonunda sanki ben evleneceğim hiç heyecan yok kızdaBerk
_ sen takma onu prenses gel kahvaltı etEser sağ olsun kahvaltı çok eğlenceli geçiyordu. Telefonum titredi
Gönderen ;emir öküzü
Birazdan gelip seni alacam . Kuaför falan bize gelecekmiş.Gönderilen;emir öküzü
TamamBeş dakika sonra kapı çaldı. Kalkıp kapıyı açtım. Emir gelmişti beni bir süzdü.
_lan sen bana kafayımı yedireceksin sana giyme diyorum şu bezi sen evde beş adamın yanında giyorsun.
_bu gün son özgür günüm olduğu için giydim. Zaten artık giyemem.
_son özgür günümü gözünde okadar mı düştüm senin özgürlüğünü elinden alacak kadar.!!!!
_özür dilerim öyle demek istemedim.
_dileme ben arabadayım
Dedi ve gitti . Hadi ama düğün günümde küsmü kalacaz. Aferin elçin şu ağzını biraz kapalı tutsana. Telefonumu icerden aldım eşyalarımın hepsi oraya gittiği için hiç alacak bir şeyim yoktu.
_ben çıkıyorum. Kızlar sizde çok oyalanmadan gelin
Beren
_tamam canim buraları toplayıp geliyoruzBeyaz conversimi giydim. Gözlüğümü taktım evden çıktım. Emir bmw ye yaslanmış tek eli cebinde tek eliyle sigara içiyor. Bir nefes çekti ve kafasını yukarı kaldırdı dumanı havaya soldu. Ne kadar tatli oldundan haberi varmıydı.
Beni görünce sigarayı yere atı ve ayağıyla ezdi. Arabaya bindi bende ön koltuğa oturdum. Yol boyunca acaba konuyu açsamı acmasamı diye düşündüm. Emir bir kere bile bana bakmadı tüm dikkatini yola vermişti. Nihayet demir konağı gözüktü. Adamlar emiri görünce demir kapıyı açtı. Emir arabayı içeri soktu. Arabadan indim etrafima baktım harika olmuş bahçeye yuvarlak masalar konulmuş çok şık örtülerle örtülmüş. Etrafımda bir tür döndüm herkes vızır vızır çalışıyordu. Garsonlar hepsi aynı giyinmiş. Kızların siyah diz altı kalem etekleri beyaz gömlekleri kırmızı papyonlari ve kırmızı önlükleri.
Erkekler ise siyah kumaş pantolon beyaz gömlek kırmızı papyon ve kırmızı önlükleri. Konağın merdivenleri süslenmiş. Biraz daha ileri baktım ben ve emir için harika bir masa üç metre ileride çeşit çeşit yemekler harika olmuş. Ben etrafa bakarken selvi anne yanıma geldi bana sarıldı ve beni öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz
ChickLitbu klasik bir töre hikayesi değildir cunku başta nefret yok sadece mesafe var. # yazım hataları kitap final olunca düzenlenecektir. Annesini küçük yaşta kayıp etmiş bir kiz.hayatının geri kalanını iki abi ve bir babayla çok mutlu şekilde devam e...