Eminmisin

905 35 18
                                    

3 yıl sonra

_ayneee aynee

_efendim prensesim

_poyaz ve babam beyimle oyamiyor.

_neden aşkım

_çükü Ben kiyzmışım top oyamazmisim

_aaa bak hele şunlara gel birde birlikte söyliyeyim.

Elimdeki bezi masanın üstüne bıraktım. Ve denizin elini tutum .bahçeye çıktık . Emir ve poyraz yine futbol oynuyorlar . Aslında emir poyraza daha çok öğretiyor ve topa nasıl vurması gerektiğini söylüyordu.

_şimdi bu topa hızlı vur ve bu kaleye girsin tamamı oğlum.

Poyraz paytak paytak yürüyerek oyuncak plastik topa vurdu . Top kalenin dibinde olduğu için kaleye girdi.

_aferim benim koçuma !

_hey siz iki yakışıklı burda bir prenses tek başına kalmış neden acaba

_aynee babam deyiki eykek ayam top oynay . Kıyzlar beybek oynay

_oyle mi emir bey .Şimdi Ben yemek yapmaya gidiyorum ve birlikte oyun oynuyorsunuz kavgasız babanızda oynar sizinle.

Emir hayır der gibi bana baktı ama nafile birazda o oynasin. Evet bu üç yılda ikizler büyüdü heran kedi köpek gibi bir birilerini yiyorlar . Emir haftanın beş günü şirkete işten gelince yorgun argın çocuklarla ve benle vakit geciriyor.Emir gerçekten çok iyi bir baba oldu.
Banu ve burak ise evlendiler ve banu dört aylık hamile. Doruk ve tuğçe hala sevgili. Kerem abim evlendi. Adem baba ve selvi anne ise onlara kalsa her gün orda kalırız ve torun severler. Eren ise bir kiz bulmuş bu sefer ciddi diye söylüyor. Hadi bakalım . Telefonum çalınca elimi kuruladım arayan banuydu.

_efendim canım

_napıyorsun kız.

_yemek yapıyorum sen ne yapıyorsun

_bende bebekle uğraşıyorum bir hareketli neyse bu aksam yemekten sonra emiri al bize gel. Tuğçe aradı sesi çok iyi değildi ve çok önemli birsey söylemem lazım dedi.

_merak etim şimdi . Tamam canim yemekten sonra geliriz.

_bekliyorum poyraz ve denizi öp

Telefonu kapatım acaba ne oldu diye içim içimi yedi. Yemek hazır olunca masayı kurdum . Ve yemekleri tabaklara doldurdum

_emir ,çocuklar yemek hazır hadii.

Poyraz ve deniz koşarak
_geydik aynee.

_şimdi hemen banyoya gidip eller yıkansın.

Poyraz ve deniz koşa koşa banyoya koştular. Emir gelip yanağımı öptü

_büyüdü keratalar

_evet .aşkım banu aradı yemekten sonra bize gelin dedi

_tamam hatun gideriz .

Masaya oturduk ve poyraz yine huysuzluk edip
_beyn sebze sevmiyoyum . İyspanak yemem

_akıyım . Buyda hep iyi şeyley vay çok saylıklı. Demi ayne

_evet aşkım çok sağlıklı ve vitaminli bunu Yemen lazım. Hem bak baba nda yiyor birsey desene emir!

_annen ve kardeşin doğru söylüyor koçum . Bunları yememiz lazım ki güç toplayıp annen ve kardeşine bakanları döve bilelim.

_çocuğa verdin örnellye bak ya emir

_öyle diyon ama bak nasıl yiyor
Gerçektende yemeğini iştahla yiyordu. Poyraz da böyleydi ben ne kadar söylersem söyliyeyim boş ama emir birsey söyledi mi hemen yapar o şeyi.

Bizim Hikayemiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin