aşermeler

2.2K 110 0
                                    

4.ay

_emir

_aşkım

_ya emirrr!!!!

_Ne var hatun gece gece

_ya şey...

_tamam hadi yat.

_emir! Beni deli etme kalksana daha ne istedi mi söylemedim.

_söyle hatun ne istiyorsun yine her aksam acayip acayip şeyler acaba bu akşam ne istiyorsun.

_ne yani benden yoruldunmu.

Yine ağladım bu dört ay boyunca tamamiyle elçin giti başka elçin geldi. Artık ota boka ağlar olmuştum. Her aksam birseyler aşerir oldum. Emir elinden gelidgi kadar bana destek olmaya çalışıyor ama beli bir süre sonra ona da gına geliyor haklı olarak.

_tamam hatunum ağlama . Soyle bakayım ne çekiyor canın

_kızmadın yani

_hayır söyle

_kumpir. Kumpir istiyor canım

_kızım gece gece nerden buluyim kumpiri Sana

_bana değil zaten çocuklarına. Onlar istiyor

_tamam hatun tamam yeterki ağlama

Yataktan kalktı eşortmanını giydi . Üstüne de bir tişört çekti.  Komidinden telefonunu aldı. Makyaj masasının üstünden Cüzdanını arabanın anahtarını aldı. Anlıma bir öpücük kondurdu ve çıktı.

Emir
Of allahım her aksam bu yolarda gitmek zorundamıyım. Şu dört ay boyunca elçin aralısız saçma sapan şeyler aşeriyordu. Aşırı duygusalaştı.

A unutmadan doruk pezevenkini unutmayalım oda her aksam benle birseyelr armaya çıkıyordu. Cebimden telefonumu çıkardım. Son arananlardan pezevenk ismine dokundum . Bir iki derken Son çalışta açtı.

_pezevenk

_abi yeter ya her aksam her akşam uykuya hasretim.

Aslında genelde eren benle geliyor ama iki hafta tatile gitti kurtardı paçayı

_sus lan birde benim halimi düşün. Neyse kalk hadi

_bu sefer ne arıyoruz

_kumpir

_Oha onu nerden bulacaz lan biz

_ne bileyim Götünü kaldır buluruz.

Telefonu suratına kapatım. E amca olmak o kadar kolay değil burak piçi banuyla ayrı evde yaşıyordu banu akşamları evde tek kalamıyor oda ondan yırtı .

Yok yok yok. Koskoca midyata açık kumpirci yok zaten bir iki tane var oda kapalı. Çalan telefonumu açtım

_yok abi Yok kumpirden bir eser yok.

_napaz lan elim boş eve dönersem ağlar

_mecbur evde yapacaz

_biliyonmu lan yapmayı

_ben nerden biliyim lan. malzeme alırız emine teyzeyi uyandırır ona yaptırırız.

_tamam marketin önünde buluşalım.

Telefonu kapatın . Ah elçin ah ne halerdeyim bu dan bir yıl once ben bu saate kiz yorardim şimdi sen beni yoruyorsun güzelim. Marketin önüne gelince arabayı park etin. Pezevenk doruk duvara yaslanmış beni bekliyor. Arabayı park etim ve yanına gittim.

_ne bekliyon lan Git al sana

_kapalı dükkandan eşya almak ayrı bir düşünce sistemi tabi .

Market kapalıydı . Şimdi sıçtım işte. Etrafımı bir döndüm marketin üstünde sahibinin telefon numarası. Hemen tuşladim.

_tekrardan sağol amca

_birsey olmaz oğlum hanım kıza selam söyle bizim hanimda zamanında bana az çektirmedi anlarım seni.

Alacağımızı aldık . Ve arabalara bindik. Doruk pezevenk i aceleden anahtarını evde unutmuş. Oda bu akşam bize geldi.  Normalde eve almazdım piçlik olsun diye ama bizim için geldi sonuçta şimdi ayıp olur.

Eve geldik sonunda ben emine teyzeyi uyandırdım ve durumu anlatım. Bana baktı ve iç çekti neymiş daha çocuk lumu hatırlıyormuş ne ara büyüdümde baba olacakmışım hiç bir zaman bu kadınların duygusalını anlamam ben olsam aferin büyümüş piç derim. Emine teyze kumpiri yaptı.Doruk piçine bir oda ayarladı. Bende kumpiri. Aldım odaya çıktım. Kapıyı açtım. Hatunun mışıl mışıl uyuyordu.
O kadar saat buna mi gezdim lan ben neyse boşver nasıl güzel uyuyor . Kumpiri masaya koydum üstündeki herşeyi çıkardım ve yatağa girdim . Elçin biraz kıpırdandı ve gözünü açtı.

_emirr. Kumpir nerde !!

_sakın ol hatun bak orda.
dedim  masayı gösterdim hemen kalktı ve yemeye başladı.

Bu haliyle o kadar tatliki onu arzulamamak elde değil

Selam yeni bölüm volte ve yorum lütfen

Bizim Hikayemiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin