Sabah alarmın sesi ile uyandım. Bugün okulumun ilk günü yataktan kalkıp banyoya gittim. Hemen bir duş aldım. Dolabın benim olan kapısını sürükledim. Siyah bir etek saks mavisi kalın askılı bir gömlek. Giydim. Şimdi emiri uyandırmaya geldi sıra.
_emir
_emir
_hmm
_kalk hadi okula geç kalacağız
Ağzından sadece bir iki ses getiriyor.
Bu sefer biraz daha yüksek bir sesle bağırdım.
_emir_ne bağrıyorsun kızım kulamın dibinde. Kalktık ışte
Oda kalktı ve banyoya gitti o banyoya giderken bende düzlestiriciyi ısıtıp saçımı düzlestirdim bu sırada emir banyodan çıktı ups sadece baksırlı lan o dolabtan siyah pantolon beyaz polo tişörtünu giydi saçına eliyle şekil verdi.
_hadi kızım birde bana diyorsun geç kaldık diye
_tamam ya hazırım
Beraber aşağı indik emine teyze kahvaltıyı hazırlamıştı. Eren de aşağı indi oda bizim okuldaydı. Biraz kahvaltı etik. evden çıktık.
Eren
_yenge benimle gelsene biraz havam olur.Emir
_siktir git lan arabanlaEren
_ya yenge hadi ya hem okulda havam olur böyle güzel bir kız okulda zaten hep senin yanında abi_ tamam eren . Emir ben eren le geliyim okulda yanına gelirim.
Arabalara bindik. Emir gazı kökledi ve hızlı gitti. Biz ise gözlükleri taktık şarkıyı son ses açtık. Eren tam benim kafamdan . Bakalım bu okul nasıl bir ortam. Eren arabayı durdurdu bahcedeki tüm kızların ve erkeklerin kafası buraya yöneldi. Okul üç katlı bahçesi baya büyük ama herkes topluluk topluluk oturmuş durumda. Arabanın kapısını açtım. Saçlarımı savurdum ve gözlüğümü çıkardım. Ne yapayım hava atmayı seviyorum. Bir çok Erkekgin dibi düştü diye bilirim. Eren yanıma geldi kolunu uzattı koluna girdim
_kızlar beni öldürecek gibi bakıyor.
_kıskanıyorlar erkeklere ne demeli yada abime bak istersen.
Emire baktım karşı kamelyada oturmuşlar. Ve emir etrafa ölümcül bakışlar atıyor.
_bence daha çok sinirlenmeden git bak benim gurubum şurda takılır arada gel istersen tabi abim izin verirse.
Kafa saladim ve emirlerin masasına doğru gittim millet bana şaşırmış gözlerle bakıyordu bu masada ne var ki. Masanın yakına geldiğimde kızlar beni fark eti hemen ayağa kalktılar . Banu ve tuğçe bana sıkıca sarıldılar ve öptüler. Bende onlara aynı şekile karşılık verdim. Burak ve doruk ayağa kalktılar ve bana sarıldılar. Okul ağzı açık bir şekile bizi izliyor.
_neden herkes bu kadar şaşırdı
Tuğçe
_bu okulda herkes gurup gurup takılır. Ve bizim gurubumuzda erkekler sayesinde psikopat gurubu kimse yaklasamaz Bu guruba sende yenisin ya ondan şaşırdılar.Kafamı anladım der gibi salladim
Banu
_ee evli oldunuzu söyleyecekmisinizEmir
_hayırDemek hayır bende elçinsem sana bu okulda evli olduğumuzu bağıra bağıra söyletirim. Zil çaldı masadan kalktık ve sınıfa çıktık sınıfımız 12/H . Sınıfa girdik ve hoca da girdi bizle beraber. Herkes yerlerine oturdu emirin yanında doruk oturuyordu. Yan sırada bir çocuğun yani boştu yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz
ChickLitbu klasik bir töre hikayesi değildir cunku başta nefret yok sadece mesafe var. # yazım hataları kitap final olunca düzenlenecektir. Annesini küçük yaşta kayıp etmiş bir kiz.hayatının geri kalanını iki abi ve bir babayla çok mutlu şekilde devam e...