Sabah saat 7 de kalktım. Ve valizimi hazırlamaya başladım. Şu anda saat 9 niye bu kadar uğraşıyorsun derseniz . Bir giyecek kıyafetim yok, hamilelikten dolayı. İki istanbuldaki komşularımız arkadaşlarım çok dedikoducu tamam kabul bahane istanbul da emirin yanında sönük kalmamak için çok güzel giyinmem gerek. Hele ki o pis aynur ordaysa. Aynur kimi aynur benim lisedeki tüm hoşlandığım çocuklara yazan sonra onlarla çıkan bir kız. Ondan neferet ediyorum. Kesin emiri görüp ona sarkacak ama ben izin verirmiyim asla!!!! O benim kocam. Valize beş altı tane kıyafet daha koydum . İç çamaşırlarınıda koydum. Şimdi sırada emirin bana özel tasarım diktirdiği abiyem var. Abiyemi dolaptan çıkardım . Ve kılıfa aldım. Ayakkabı , beni öldürsen topuklu giyemem sonra belim çok ağrıyor. Mecbur fındık topuk küçücük topuklu bir ayyakabi giyecem evet benim gibi ayakkabı manyağı bir kız. Ay cok yoruldum. Niye dün akşam hazırlamamki kıyafetlerimi. Şimdi dolabın önünde ne giysem acaba diye düşünüyorum. Derken hamilelik çiçekli tulumum gözüme çarptı. Üstümü çıkardım ve giydim. Ay emiri uyandırmadım allahım lütfen bu sefer biraz çabuk kalksın. Nedir bu çektiğim. Birde çocuklar doğunca bazen ben kalkarım akşamları der. Tabi tabi o tatli uykundan hayata kalkmasın emir bey.
Güç bela emiri uyandırıp banyoya yolladım. Bende mutfakta birşeyler hazırladım. Tekrar yatak odasına çıktım. Of bu evde niye asansör yok ya ben hamile bir bayanım yorulduk herhalde. Sabret elçin sonunda aileni görmek var. Yatak odasına geldim emir banyodan yeni çıkmıştı. Üstünü giyiniyordu.
_aşkım. Hangi kıyafetlerini koyayım valize
_fark etmez hatun . Bir iki tane üst koy iki tane de pantolon . Üç gün kalacaz zaten .
_tamam hayatım. Kahvaltı hazır hadi aşağı inelim.
Emire iki üç kıyafet koydum. Makyajımı yaptım ve aşağı inip kahvaltı yaptık. Ben masayı toplarken emir valizi almaya gitti.
Merdivenden söylene söylene geliyordu.
_hayır ne koydun bunun icine alt üstü üç gün üç gün.
_uff söylenme hadi.
Arabaya yerleştik.
_hatun istanbula varınca seni iki uc tane. Çocukluk arkadaşımla tanıştıracam
_nasıl yani sen hep midyatta değilimiydin.
_hayır güzelim babamdan önce dedem ağaydı. Ve biz istanbul da yaşıyorduk dedem ölünce bizde mecbur midyata taşındık.
Güzelim emir hatun dan sonra bana ilk defa güzelim dedi. Buna çok mutlu olurken. Onu tamamiyle tanımadımı anladım. Yol uzun tanırız :)
_buraklarla da ordan arkadaş oldunuz.
_evet.
_peki okulda niye sizin tayfa ya kimse karşı gelemezdi.
_bunda benim ağa çocuğu olmam ve sanırım senden önce hergün adam dövdümûzun önemli bir rolü var tabi
_benden sonra hiç adam dövmedinmi
_hiç değil ama baya aza indirdim. Beni değiştirdin hatun. Dedi yalandan kızmış gibi
_başka neyin değişti mesela
_of elçin değişti ışte!!
_bana ilk defa elçin dedin. Ve bana bağırma. Dedim göz yaşlarıma engel olamayarak. Emir bana baktı ve arabayı sağa çekti. Eliyle yüzümü kendine çevirdi.
_öyle demek istemedim. Yani bağırmak . Bir an oldu ağlama lütfen özür dilerim.
Ona sarildim. Ve yanağını öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz
ChickLitbu klasik bir töre hikayesi değildir cunku başta nefret yok sadece mesafe var. # yazım hataları kitap final olunca düzenlenecektir. Annesini küçük yaşta kayıp etmiş bir kiz.hayatının geri kalanını iki abi ve bir babayla çok mutlu şekilde devam e...