Čula je da se Paul meškolji u svom krevetiću. To dijete... Više bi voljela da ponekada počne plakati poput one razmažene histerične dječurlije, koju su svakodnevno sretali u parkovima. Lagano je ustala i došla do sina. Dječak se ozari kada ugleda svoju majku, a osmijeh mu zaigra na punim usnicama i u krupnim zelenima očima pojavi se radost.
" Dobro jutro, maleni razbojniče!" Našali se Lily dok je podizala sina i ljubila njegove bucmaste obraze. Dječak je zadovoljno gugutao, pričao bebinim jezikom i smijao se.
" Gladan si? Ma stvarno?" Lilly spusti Paula i na pod, i on krenu za njom prema kuhinji. Za početak, skinula je zavjese i sada je cijeli stan bio pun svjetlosti. Veselo je pjevušila dok je u ulazila u kuhinju. Paul uđe za majkom u kuhinju, a ona mu se još jednom veselo nasmiješi. Dijete poče veselo da guguče i odjuri iz kuhinje, ugledavši svoju omiljenu igračku ostavljenu u dnevnoj sobi.
Nakon doručka, Paul je otišao u svoj kutak za igranje i tamo je slagao kockice, dok je Lilly završavala svoj diplomski. Još samo malo dijeli je od toga da konačno ima svoju diplomu i svoj posao... Konačno će moći da okrene leđa svojoj porodici i njihovom novcu.
Flashback
Vidjela je svoj odraz u ogledalu. Lijepe zelene oči, bile su joj crvene, a lice podbulo od plača. Kosa boje meda, bila joj je neuredna i više nije imala svoj uobičajni sjaj. Spusti pogled i još jednom pogleda u test koji je pokazivao da je u drugom stanju. Nije mogla da čuje svoje misli, osjetila je samo da će pasti i za trenutak našla se na hladnim pločicama kupatila. Znala je samo jedno, znala je da mora ćutati, mora ćutati... Barem dok ne smisli šta dalje. Začu se kucanje.
" Lilly, dušo, jesi li dobro?" Mamin nježni glas. Za trenutak osjeti olakašanje i poželi da joj sve ispriča. Ali majka, iako dobra, ispričala bi to njenom ocu, jer nikada nije naučila da razmišlja svojom glavom. Ne, ne može joj reći da je trudna sa samo devetnaest godina.
" D-d-dobro sam..." Lilyin glas je drhtao i ona shvati da uopšte ne zvuči uvjerljivo. Majka je i dalje stajala ispred kupatila. Nije mogla dovijeka sjediti tu, mora učiniti nešto. "Mama, sačekaj me u dnevnom boravku, moram se umiti i dolazim. Samo me malo boli stomak."
"Dušice, ako ti treba bilo šta...U redu, čekam te." Čula je da se majka odmiče, te Lilly upotrijebi svu svoju snagu, ustade i sakupi testove za trudnoću. Mora ih se riješiti,to je prvi korak. A zatim će se umiti, presvući i ubijediti sve da je sa njom sve u najboljem redu.
End of Flashback
Zaklopivši lap-top Lilly odluči da se dosta bavila diplomskim za danas. Ostalo joj je još vrlo malo posla, a ima dosta vremena. Pogledala je u Paula, koji se veselo igrao, u nekom svom svijetu, Lilly zaključi da je taj mali plavušan, koji je toliko sličan njoj, najbolje što joj je se ikada desilo.
" Mama, mama! Ovo je Hak." Paul dotrča do majke i na njeno krilo stavi medvjedića. "On može biti tvoj najbolji prijatelj." Dječak je gledao svojim nevinim očima i slatko se smiješio, pa Lilly izdrži da ne prasne u smijeh, već ga pomilova po obrazu i ljubazno se zahvali. A kada je Paul već bio zaokupljen igrom, ona pogleda u plišanog medvjedića koji je blesavo gledao i nasmija se, ali dječak ne obrati pažnju.
Ostavljajte komentare i molim Vas budite nježni! :) Nadam se da vam se sviđa prvi dio. ♥
YOU ARE READING
Poželi da ponovo zavoliš
RomanceLilly je bila popularna djevojka, glavna u školi i na svim dešavanjima van nje. Miljenica modnih časopisa, tabloida i tinejdžera širom Amerike. Sa samo sedam godina, bila je zaštitno lice poznatog brenda i njeno lice bilo je na deset najviđenijih bi...