Imala je još samo par dana da završi svoj diplomski rad, a onda je morala da ga predoči pred komisijom i onda da čeka dodjelu diplome. Znala je da će dobro proći i nije se plašila. Bila je student generacije. Niko na fakultetu ovog malog grada nije imao njeno znanje, jer su oni svi pohađali većinom obične škole, državne, dok je Lilly sa tri godine počela sa časovima klavira i francuskog, a kasnije je obrazovanje nastavila u prestižnim školama. Dok je Paul mirno sjedio kraj njenih nogu i crtao, Lilly je vrijedno radila. Začu se zvono na vratima. Čudno, nisu nikoga očekivali.
Paul pojuri ispred majke, ali ona ga strogo, a ipak nježno uhvati za ruku i pokaza mu da ostane na svom mjestu i nastavi sa crtanjem. Imala je naviku da prvo pogleda ko zvoni, a kada ispred vrata ugleda svoju prijateljicu Moniku oraspoloži se i osmijeh joj se istog trena pojavi na usnama.
" Ćao dušo. Sto godina te čekam da otvoriš prokleta vrata." Monika tobože ljutito zaprijeti Lilly prstom, ali onda prasnu u smijeh i čvrsto je zagrli. "Donijela sam ti kolačiće, ali mislim da ću ih sve dati Paulu." Još jednom se grleno nasmiješi, a Lilly se skloni sa vrata i pozva je da uđe.
Monika je bila žena koju morate obožavati. Niska i bucmasta, vatrene riđe kose, sa tim neodoljivim zelenim očima, bila je prosto presimpatična i prelijepa. Imala je troje male djece, koja su ispunjavala njeno veliko srce i voljela je da priča o njima, ali nikada opsjednuto i nikada nije pričala dosadne priče. Smijala se od srca, grlila od srca i prosto, Lilly je ponekad pomišljala da je Monika njen najveći prijatelj.
" Dušo! Vidi ko nam je došao!" Lilly se sa osmijehom, nježnim glasom obrati sinu, koji je bio zanesen crtanjem, a onda kada podiže svoju malu glavicu, lice mu se ozari kada ugleda Moniku i brže-bolje ustade i dotrča do nje. Ona stavi kolače na sto, a onda ga podiže u zagrljaj.
" Porastao si. Više nisi maleni dječak." Cvrkutala je Mony dok je grlila Paula, a on prosto uživao u njenom društvu. Kada su se izgrlili i ispričali, Monika ga napokon pusti i on otrča do kolača.
" Paulito, možeš pojesti najviše tri. Budi dobar!" Dječak pogleda majku, a zatim klimnu glavom. Nije bio od one djece koja su udarala glavom od pod kad nešto nije po njihovom i slušao je majku, jer je volio najviše na svijetu.
" Nego, došla sam i da te pozovem na moju žurku. Znaš, danas Fred i ja, organizujemo roštilj. Biće samo par komšija i ti i Paul." Mony je obožavala da pravi zabave i da sakuplja prijatelje, ali ovaj put Lilly nije bila raspoložena, ali kada ugleda Monikino lice, znala je da ona neće prihvatiti ne kao odgovor. "Oh, divna si. Dakle, danas u pet. I ne računaj da ćeš se izvući do deset. Paul danas može kasnije na spavanjac." Lilly zausti da se pobuni, ali Monika se umiljato nasmiješi i ustade, a onda je privi u veliki zagrljaj. "Idem da spremam sve. Očekujem vas." Još jednom cmoknu Paula u prolazu, a zatim izađe iz stana. Lilly nije mogla da se ne nasmije ovoj blesavoj ženi, a njena pojava razvedri ih oboje.
Stefan nije znao zašto je uradio sve to. Ali jednostavno, sada je stanovao u dvosobnom stanu, radio u lokalnom restoranu. Bio mu je potreban odmor. Firmu je ostavio u rukama upravnog odbora, naravno, samo dok se on ne vrati. Nasmijao se kada se sjetio koliko je njegov savjetnik vrištao na njega, ali šta je tu je. Ništa se neće dogoditi ako on malo bude živio normalnim životom u ovom gradu. Sada je konačno našao vremena da radi pomalo ono što voli, da kuva. Ranije nije mogao tome da se posveti, stigao bi da spremi jedno jelo u mjesec dana, a i nije se sjetio kada je zadnji put tako dobro spavao... A i nadao se da će što prije sresti Lilly i njenog malenog dječaka.
Kada se Lilly pojavila u dvorištu Smithovih, uz malo zakašnjenje, svi su bili očarani njenom pojavom. Iako se nije mnogo spremala, iako na licu nije imala ni trunke šminke, djelovala je poput neke vile, tako nesvakidasnje i tako svjetski. Kosu je oprala tek malo ranije, tako da je bila valovita i pomalo neuredna, a na sebi je imala opuštenu bijelu haljinu, sa nekim cvijetnim detaljima, koja je blago padala niz njeno tijelo. Iako su je svi poznavali, tek tada su zapazili njenu ljepotu. Paul je stajao kraj majke i oni zaključiše koliko joj je sličan.
" Lilly, Paulito! Došlii ste! Oh, već sam se zabrinula!" Monika izađe iz kuće i svojim zvonkim glasom prekinu tišinu. "Paule, dušice, James, Judy i ostala dječurlija su kod dječijeg bazena. A oni stariji mi pomažu u kuhinji." Paul pogleda majku tražeći odobrenje.
" Samo naprijed." Uz osmijeh reče Lilly i dječak veselo odskakuta.
I drugi su ustali da pozdrave Lilly, a Fred joj uputi šalu na račun njene kose i ona se od srca nasmija. Bila je iznenađena kada je među poznatim licima, dragim ljudima, ugledala Stefana. Stajao je kraj roštilja sa starim Mikeom i uz pivo razgovarao u nečemu. Kao da je osjetio njen pogled, on se okrenu. Lice mu se razvedri i on se nasmiješi svojim najljepšim osmijehom. Pitala se otkud on ovde, a Fred kao da je pročitao njene misli, objasni:
" Stefan je novi u gradu, znaš, želio sam ga upoznati sa svima. Dobar mladić." Fred je bio fizički suprotan od Monike, visok i mršav, ali mu je duša bila jednako dobra koliko i njena.
Na roštilju im je bilo krajnje prijatno. Paul je skakutao okolo sa djecom, a Lilly se družila sa svima, zabavljana pričama, šalama i dosjetkama. Kad su, pred veče, muškarci sjeli u dnevni boravak i bacili se na utakmice, sva srećna Mony je servirala kafu i kolače ispred kuće.
" Trač partija može da počne! " Glasno je uzviknula jedna od žena i sve ostale su se zakikotale. Koliko god se trudila, Lilly, nije mogla da se uklopi u njihove razgovore o njihovim muževima, djeci, problemima.. Jednostavno nije. Voljela je svoj život sa Paulom, bilo im je lijepo. Nije mogla da se žali ni na šta, nije to voljela...
" Mislim da je vrijeme da pođem kući. Znate, ovih dana imam diplomski,pa... Moram da učim. Drage dame, vidimo se." Lilly ih sve na brzinu poljubi u obraz i na kraju čvrsto zagrli Moniku koja je sumnjičavo posmatrala. "Stvarno moram Moni."
Flashback
Limuzina se zaustavi ispred luksuzne vile. Kapija se otvorila i čuvar ih propusti u dvorište. Limuzina se zaustavi na samom ulazu. Batler istrča ispred vile. Vozač pohita da otvori vrata. Prva od njih, bila je Blair. Niska, bucmasta, ali skupocjeno obučena djevojka, kćerka vlasnika banke, čije se bogatstvo nije moglo procijeniti. Za njom je izašla Stella, plavuša vitke linije, a sramno visokim štiklama sakrivala je svoju visinu. Poslednja je izašla Lilly. Lilly Hobbs. Plava kosa bila joj je uredno počešljana i blistala je u kratkoj crvenoj haljini. Haljina je bila skupa, provokativna, ali ni najmanje vulgarna. Batler potrča ka njima i ljubazno ih sprovede kroz vilu u drugi, sakriveni dio dvorišta gdje se održavala zabava, kraj bazena.
Blair i Stella su bile pametne, iskrene i dobre prijateljice. Nisu bile Lillyini slijepi pratioci i zbog toga ih je ona mnogo voljela. U njihovom društvu nije bilo interesa. Počele su polako da igraju, ali neke djevojčice su odmah prišle i počele da dave Lilly, željele su da se slikaju sa njom, željele su čak i autogram. Lilly je bila ljubazna i pristala je, ali Stella reče:
" Bože, kako su se ove male smaračice uvukle u Thomasovu vilu? Kako su se uvukle na ovu zabavu? Hajde, slikajte se i brišite!" Djevojčice je poslušaše, a jedna prokomentarisa kako Lilly ne bi trebala da se druži sa njima, ona je mnogo bolja. Kada su otišle, sve tri prasnuše u smijeh i nastaviše sa plesom.
Thomas oko struka zagrli Lilly i poljubi je u vrat. Tako je čarobna, tako dobro miriše pomisli on i shvati koliko je srećan što je ona njegova djevojka već tri godine.
" Ponašaj se pristojno." Trudila se da zvuči strogo, ali se topila pod Tomovim poljupcima. " Hoćeš da sjednemo?" Upita ga Lilly, a on je nježno uze za ruku i odvede da sjednu.
" Kako je bilo danas na onom kastingu?" Thomas se nasmiješi, ali već je znao da je prošla. Izabrana je za zaštitno lice nove kolekcije poznatog brenda. Zaradiće milione...
" Mislim da... Ne znam.. Stvarno. Rekli su da će mi javiti." Bila je tako nesigurna u sebe, ali Thomas je bio siguran da ih je ona već tamo kupila i da će joj javiti da je izabrana. Počeo je ljubiti po vratu, usnama...
" Hoćeš da odemo na neko mirnije mjesto?"
Samo je klimnula glavom.
End of Flashback
Evoo ga, noviii nastavak. U ovom nastavku se nije desilo ništa zanimljivo, jednostavno se trudim da vam malo približim cijelu radnju priče i ostalo.. Budite nježni sa komentarima, ali pišite ih i čitajte pričuu... Volim vas.. ♥♥♥ Uskoro novi nastavak..
BINABASA MO ANG
Poželi da ponovo zavoliš
RomanceLilly je bila popularna djevojka, glavna u školi i na svim dešavanjima van nje. Miljenica modnih časopisa, tabloida i tinejdžera širom Amerike. Sa samo sedam godina, bila je zaštitno lice poznatog brenda i njeno lice bilo je na deset najviđenijih bi...