108 7 2
                                    

Type: fanfiction.

Hai ;)

° Tersekat Diantara 2 adalah cerita Melayu dan bukannya Inggeris.

° Saya tidak memiliki artis-artis Korea yang saya gunakan di dalam cerita ini.

° Cerita ini merupakan kisah sebenar di dalam hidup seseorang tetapi ada juga sesetengah bahagian merupakan rekaan semata-mata.

° Sejujurnya, saya tidak berapa fasih menggunakan bahasa Melayu. Jadinya, saya akan menggunakan bahasa Melayu bercampur bahasa Inggeris. Dan juga, bahasa Korea.

° Saya minta maaf seandainya cerita saya ada kesamaan atau mungkin hampir-hampir sama dengan cerita orang lain.

° Saya minta maaf juga kepada pembaca yang tidak memahami atau tidak tahu bahasa Melayu.

° Saya me-reka cerita ini atas permintaan kawan karib saya. Jadi, saya harap awak akan terhibur dengan cerita ini walaupun tidak seberapa menghiburkan jiwa. asyhms

° Terima kasih kepada orang yang memiliki gambar-gambar itu.

° Saya minta maaf terlebih dahulu kepada pembaca-pembaca, bahawa saya mungkin akan menggunakan tutur kata atau perbuatan yang kasar dan tidak sopan.

° Semua idea yang saya gunakan di dalam cerita ini adalah ianya asli datang dari minda saya.

° Sebenarnya, cerita ini sudah saya gunakan sewaktu peperiksaan ujian PRA Kelayakan Bahasa Melayu kertas 1. Akan tetapi, cerita ini lebih terperinci dari yang asli.

° Saya minta maaf jika saya tidak menggunakan format yang betul atau tersalah ejaan dan sebagainya.

° Bayangkan saja tempat-tempat yang menarik.. Agar fikiran anda akan bertambah lagi imej fantasi diminda.. he he.. Jom terokai lagi imej minda kita.

° Jangan lupa untuk Vote dan Comment cerita saya.

° TOLONGLAH.. TOLONG.. JANGAN CURI CERITA INI, BOLEH? KALAU MENCURI BERDOSA TAU.. TOLONG SANGAT2.. TERIMA KASIH BANYAK2.

Ribuan Terima Kasih kepada para pembaca yang menyokong cerita ini.. Semoga, Tuhan memberkati kita semua.

[M] Tersekat Diantara 2 ||ASTRO FANFIC||Where stories live. Discover now