Susret sa Luciferom

54 6 0
                                    

Veza se prekinula.
Bila sam uspanicena, nisam znala sta se desilo sa mamom, nisam znala da li je tata dobro. Bila sam bezpomocna.
Nisam imala drugog izbora nego da krenem kuci.
Kada sam stigla, stajala sam ispred vrata neko vreme i razmisljala o svojim greskama i posupcima. Razmisljala sam o tome da li sam ja mogla da zaustavim taj pakao ili jednostavno da ga sprecim.
Poceo je da duva leden vetar i postalo je jako hladno napolju sto je bilo neobicno jer je bio jun. Malo sam se opirala, ali sam ipak odlucila da udjem. Pri ulasku osetila sam da je jako hladno, nista bolje nego napolju, a vazduh je bio redak. U kuci je na prvi pogled bilo isto kao sto samo ostavila, ali kada sam bolje pogledala, videla sam detalj od koga su mi se noge odsekle. Ruze su bile po celoj kuci. Na stolu, na podu, po krevetu... a onda me je nesto nateralo da pogledam napred. Pogledala sam ispred sebe a tamo je stajao on. Misteriozni decko. Lucifer. Cisto zlo.
L: Sada smo samo ti i ja...
Od njegovog glasa ledila se krv u zilama.
Pojurio je ka meni a onda sam cula kako me neko doziva.
'Sem, Sem, probudi se...'
J: Gde sam?
Jedva sam govorila.
P: U policijskoj stanici. Onesvestila si se na pragu kuce. Tvoj otac je ovde i daje izjavu o nestanku tvoje majke.
J: Okej... kad zavrsava?
P: Mislim da je upravo zavrsio, mozes do njega ispred je.
J: Hvala Vam
Otisla sam do njega i zagrlila ga. Bio je tuzan zbog mame i Lare.
J: Tata sta se desilo sa mamom?
T: Ne znam. Nestala je. Popravljao sam auto i... samo sam cuo vrisak i video neku crnu senku. Ona je samo nestala a bila je jako gusta magla tako da nisam mogao za njom.
Bio je jako potresen i poceo je da place.
P: Sem, mozes li da udjes na informativni razgovor?
J: Pa, ovaj...
Bila sam jako uznemirena.
P: 'Ajde udji.
Usla sam unutra i sela na stolicu.
P: Zanima nas sta sve znas o samoubistvu svoje sestre?
J: Nije ona to sebi uradila, on ju je naterao, Lucifer!
Latice ruza su pocela da padaju sa plafona, a kada sam pogledala svoje ruke bile su krvave. Pocela sam da vristim i da trazim pomoc. U kancelariju su usle crne senke i krenule ka meni.
J: Upomomoc! Pustie me!!

Prica Sa Tuznim KrajemOnde histórias criam vida. Descubra agora