Sabah uyandım saat 9:45 idi mutfağa doğru giderken burnuma annemin hazırladığı kahvaltının kokuları geliyordu.Banyoda yüzümü yıkarken aklıma yine o ev geldi düşünmeden edemiyordum yüzümü kuruladım ve mutfağa gidip kahvaltımı yaptım.Çayımı alıp televizyonu izlerken bir yanında o evi düşünüyordu düşünmeden edeniyordum.
Oğulcana uyandınmı? Diye mesaj attım.5 dk sonra yeni uyandım diye mesaj geldi .Oğulcanı aradım ve bizim eve davet ettim annemler alışverişe gitcekti .Oğulcan geldi odama çıktık ve o evi araştırıyoruz fakat çok az bi bilgi bulduk.Bulduğumuz bilgileri kağıda yazıp herşeyi not aldık.O evin etrafında neden yanık izleri vardı ? O pis koku neydi ? İçerde neler var ? Oğulcanla bunların hepsini merak ediyorduk.Okul açılmıştı zamanı geldi ve okula gittik.
Saat 12:50
Okuldan yeni geldim yemeğimi yedim ve bugünde o eve gitmeyi planlıyoruz. Diğer arkadaşımız burağada bahsettik bu evden başta ciddi olmasada onuda ikna ettik.Onun da evi yakın olduğu için oda bizimle gelecekti .
Saat 3:21
Oğulcandan mesaj geldi. "İşim var yarın gidelim" tmm diye cevap gönderdim ve televizyonu açtım kanalları gezerken annemin sesini duydum. Ben geldim dedi hoşgeldin diyerek karşıladım.Açtım ve bir korku filmi izlemeye başladım.Korku filmi favorimdir her ne kadar korksamda.
Saat 8:55
1 saat önce yemeğimi yedim ve o evi
düşünürken uyku bastırdı uykuya daha fazla direnmeden uykuya daldım.NOT: Bölümler kısa oluyor farkındyım ama uzatmaya çalışıyorum.Daha çok vote bekliyorum lütfen yoğun ilgi gösterin yorumlarınızı bekliyorum olumlu olumsuz tavsiyeler voteler artarsa bölümler daha sık gelecektir teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Ev
Mystery / Thriller14 yaşlarında 3 gencin başından geçen anormal olaylar ve gördüğü insan dışı varlıklar.Bu sürükleyici hikayeyi okumanızı bekliyorum...