Saat:8:55
Olayın hala şokundayım neler oluyordu hayatıma girmişlerdi artık ben neredeysem ve napıyorsam sürekli rahatsız ediliyorum her ne ise beni çok korkutmaya başlatmıştı.Aşağıya indim ve kahvaltımı yaptım kahvaltı masasında yine olaylardan bahsettim tartıştık nasıl inanmıyolardı sinirleniyordum.
Saat:12:28
Wc den çıktıktan sonra içeri gitmeden önce annemi dinledim psikolog arkadaşıyla konuluyordu işler çığırından çıkmaya başladı sesler hala bitmiyordu kendime sebepsizce zarar vermeye başladım annem bana nasıl inanmazdı bir kaç saat sonra bana psikologa gideceğimizi söyledi ve bağırarak redettim.Ve kapıyı çarpıp oğulcanın yanına gittim.
Saat:3:45
Oraya gidiyorduk çok sinirleniyordum artık rahatsız olmaya başlamıştım hızlı adımlarla oraya giderken ormana girmiştik bile ve ağacın arkasında bir kız gördüm üzerinde beyaz bir elbise vardı kanlı bu beni korkutmuştu oğulcanda gördüğünü söyledi ve koşarak uzaklaştık.
Saat:8:55
Araştırdıkça kötü sonuçlara ulaşıyordum lanet olduğunu iddia eden var forum sitelerinde yardım istiyordum derken cama bakarak dalmışım birden ürkülerek uyandım ve o kız aşağıda eliyle gelmemi istiyordu ağacın arkasındaki kız çok korkuyordum çok bu kez gelmemi istiyorlardı ve kulağıma kaan gel diye fısıldıyorlardı koşarak aşağı indim dışarıya bakamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Ev
Mystère / Thriller14 yaşlarında 3 gencin başından geçen anormal olaylar ve gördüğü insan dışı varlıklar.Bu sürükleyici hikayeyi okumanızı bekliyorum...