Lanetli Ev - 5. Bölüm ⭕️Ayin⭕️

46 3 1
                                    

Saat:11.45
Şuan bugüne kadar en geç kalktığım gün yorgun olduğum için fazla uyudum.Bugün pazartesi berbat haftanın ilk günü.Okula az bi vakit kaldı üstümü giyinmeliyim.
Saat:12.30
Şu anda dershanedeyim matematik dersine girdik çok sıkılıyorum deftere yazı yazıyoruz.Arkadaşa not göndermek için son sayfayı açtım ve büyük harflerle KAÇ DK VAR? Diye sordum.Son dersti 10 dk kalmıştı bitime.Bugün Oğulcanın,Burağın ve benim ailem bi pikniğe gitcektik sorun şu ki gittiğimiz yer o lanetli eve yakındı.
Saat:6.22
Annem son hazırlıkları yaptı ve evden çıktık.Oraya ulaştığımızda aileler eşyaları hazırlarken uzaklaşıp o eve gittik.Artık şaşırmıyorduk bahçe kapısı yine kapalıydı.İçeri girdik orda camda perdeler çekiliydi ama bugün bir tanesi açıktı evet hemen ordan baktık ve bakar bakmaz pişman olduk evin içinde eski mobilyalar vardı.Evin içindeki merdivenin altında ise 5 tane siyah giyili adam daire oluşturmuşlardı.Allahım çok korkmuştuk.Biri arkasına döndü ve bizi farketti yüksek sesle anlaşılmaz kelimeler dedi.Oğulcan ve Burak beni çekmeye çakışıyorlardı ama ben bunun ne olduğunu anlamak istiyordum.Aniden adamlar yok oldu ve perde çok hızlı bir şekilde kapandı ve bizde oradan koşarak uzaklaştık.Ailelerimize anlatma zahmetine hiç girmiyoruz çünkü asla bize inanmıyorlar.
Saat:8.56
Evdeyiz tıka basa doyduk şimdi film izleme zamanı.Serisinin son çıkardığı film son durak 5 i izledik film bayağı mantıklı ve kısa.
Saat11.19
Uykum bastırıyor ve direnmeyeceğim bu korkutucu geceden sonra iyi bi uyku ilaç gibi gelecektir eminim.
Saat:8.52
Uyandım yüzümü yıkadım ve telefonu elime alınca bişey farkettim.Telefonum çok sıcakto bu kış ayında telefonum adeta yanıyordu tutamıyordum.Bildirim geldiğini farkettim saat gece 12:00 da sesli mesaj gönderilmiş bir numaradan.Açtım aman allahım bu dünkü lanetli evdeki adamın söylediği sözlere benziyor cızırtılı ve anlaşılmıyor.Yavaş dinlemeyi denedim CİNYAH LEZİNE ELMÜMİN Dediğini farkettim bir dakika bu evin dışındaki ve filmdeki kelimeler kafam iyice karışmıştı ve çok korkmuştum mesaj gelen numarayı aradığımda ise spüker numaranın kullanılmadığını söylüyordu.Oğulcanı ve Burağı aradım herşeyi anlattım aldığım cevap karşısında adeta şok oldum.1 Dakika aralıklarla aynı mesaj onlarada gitmiş 12:00 Bana--12:01 Oğulcana--12:02 Burağa gitmiş biz bir hedefmiydik kafamda bir sürü soru vardı en iyisi biraz dinlenmek.

NOT: Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum zorluklarla yazdığım için ilgi bekliyorum...

Lanetli Ev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin