Lanetli Ev - 7. Bölüm ⭕️Aynalar⭕️

33 2 0
                                    

Saat: 9:46
Yeni uyanmıştım bugün pazartesiydi annem müdüründen izin alıp bağ evimize kuzenimin kınasının olduğunu oraya gideceğimizi söyledi şaşırmıştım birazda sinirlenmiştim onca olayın arasında kına kötü olur ama bi yandanda kafamı dağıtabilirim.Her gün yattığım anda o sesler kulağımda yankılanıyor o ayin kelimeleri ama artık alıştım sanırım psikolojim bozuldu.
Saat: 11:24
Son hazırlıklarımızı yaptık yola çıkmadan önce oğulcanı aradım ve olanları anlattım ona bilgi edinmeye çalışmasıni söyledim ve telefonu kapattım.Eşyaları arabaya taşıdık ve yola çıktık.
Saat: 1:39
Bağ evine geldik saat 6:00 da kına başlıyacak hazırlık yaptık annemle ve yengemle.
Saat: 6:49
Kına çok eğlenceliydi tüm aile burdaydı tuvaletimin geldiğini farkettim ve eve çıktım.Lavaboya girdim.Telefonumla oynadığım sırada o sesleri duymaya başladım çok korkmuştum ve birden ayna çatladı bayılacak kadar korkmuştum anne diye bağırdım ve hemen lavabodan çıktım anlattığımda inanmadılar aymayı gördüklerinde benim yaptığımı düşündüler.
Saat:12:07
Bugün burda yatma kararı aldılar o olaydan sonra diğer aynalara bakmaya korkuyorum.
Saat8:22
Eve geldik sonunda annem beklemeden kahvaltıyı hazırladı bende yüzümü yıkarken evimizdeki camın üstündeki kanla yazılmış yazıyı gördüm evet tahmin edebildiniz yine o kelimeler yazıyordu.

NOT: UZUN SÜREDİR BÖLÜM ATAMIYORDUM K.B YIN BUNU ARDI ARDINA BÖLÜMLER ATARAK TELAFİ EDECEĞİM YORUM VE VOTELERİ BEKLİYORUM.

Lanetli Ev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin