Bo POV
Ik en mama waren allemaal en het springen en dansen toen de telefoon was opgehangen. Nadat ik iets rustiger was geworden belde ik Sanne. Ik vertelde dat ik mee mocht dansen in de clip van Justin Bieber en ze snapte er niks van. Daarom ging ik gelijk naar haar toe. Ik fietste zo snel als ik kon en rende daarna door de achterdeur naar binnen. Ik was helemaal hyper en Sanne snapte het nog steeds niet. Toen ik het rustiger had uitgelegd begon ze ook te gillen en springen.
Sanne POV
Ik nam de telefoon op en kreeg een gillende Bo aan de telefoon. Ze riep allemaal dingen van ik ga Justin Bieber ontmoeten en ik mag in zijn clip dansen. Ik snapte er niks van dus kwam ze naar mij toe. 5 minuten later stond ze binnen. Normaal duurt het veel langer dus ze had snel gefietst. Ze begon weet te gillen. Na een tijdje legde ze het rustig uit en begon ik ook te gillen. Heel de middag hebben we gedanst op liedjes van Justin.
Bo POV
Het eind van de middag fietste ik weer naar huis. Toen ik papa zag ging ik weer alles uit leggen en hij snapte er niks van. Mama legde het nog een keer uit en toen snapte hij het wel. Hij deed of hij blij was maar aan zijn gezicht kon ik zien dat hij het eigelijk helemaal niet leuk vond. Maar ik was te blij om me er iets van aan te trekken.
JE LEEST
my best friend
FanficBo wordt gevraagd om in de nieuwe videoclip van Justin Bieber te spelen. Dat is het begin van een nieuwe vriendschap.