Selam! Yeni bölümü bekleyenler var mı bilmiyorum ama ben yine de yazıyorum. Konuşma çizgilerinin önüne konuşan kişinin baş harfini yazacağım anlamanız için haberiniz olsun. Sizi bölümle başbaşa bırakıyorum. Multi Cenk Oral.
Akşam annemle beraber yemek yedik , masayı topladık ve televizyon izledik. Çok geç olmadan odama çıkıp çantamı hazırlayıp yatağa girdim. Ama uyuyamıyordum. Bütün düşünceler aklıma doluşmuştu. Düşünceleri biraz uzaklaştırıp uykuya daldım.
******Sabah******
Başım ve gözlerim fena halde ağrıyordu. Alarmın sesi de hiç yardımcı olmuyordu. Alarmı kapatıp gözlerimi açmaya çalıştım. Açılmayacaklarını anlayınca kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp kısa bir duşa girdim. Duşun ardından dişlerimi fırçalayıp biraz da kapatıcıyla uğraşıp banyodan çıktım. Hemen üniformamı giydim. Telefonumu , kulaklığımı ve çantamı alarak aşağıya indim. Anahtarlarımı çantama koydum. Ayaklarıma siyah converselerimi giyip evden çıktım. Yine yol boyu müzik dinleyerek gelmiştim okula. İçeriye girer girmez kantine yöneldim. İki tost ve bir süt alıp kızların oturduğu masaya ilerledim.
M- Günaydın kızlar.
N,Y-Sana da Masal.
Yine aynı anda dedikleri için kıkırdadım ve yemeğime gömüldüm.
Y -Dün kavga olmuş duydunuz mu ?
N-Hayır Yağmur , ne kavgası ?
Ben konuşamıyordum. Konuşursam bir pot kırabilirdim zaten.
Y-Onuncu sınıflardan Doruk Atahan ve arkadaşları Deniz ile Rüzgar 9/C ' den bir çocuğu dövmüşler sokak arasında.
M-Doruk Atahan derken ?
Y-Bu okulun sahibi Korcan Atahan'ın oğlu Doruk Atahan.
Şimdi mahvolmuştum işte.
M -Eee çocuk şikayet etmemiş mi ?
Y -Hayır etmemiş , çocuğu nasıl korkuttuysalar artık.
M -Bir şeyi var mıymış çocuğun ?
Y -Sadece birkaç morluk varmış.
M -Hmm. Ben biraz hava alıcam gelirim sonra.
Y,N -Tamam.
Bahçeye çıkmış dün oturduğum banka ilerliyordum. Banka oturur oturmaz düşünceler beynimi istila etti. Çocuk şikayetçi olmadığına göre beni görüp görmemeleri önemli değildi ama içimden bir ses çocuğu ziyarete gitmem gerektiğini söylüyordu. Gidecektim de. Kendimi suçlu hissediyordum. Çocuğun nerede olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Yağmur bilirdi nerede olduğunu en iyisi ona sormaktı. Aldığım kararla hemen yerimden kalktım ve sınıfa çıkmaya başladım. Yağmur sıramızda oturuyordu. Beni görünce geçmem için yer verdi.
M -Yağmur bu dövülen çocuğu biliyor musun sen?
Y -Evet biliyorum. Semih Ekin. Niye sordun ki?
M -Ziyarete gideceğim ondan sordum. Bu çocuğun adresini falan biliyor musun peki?
Y -###### Hastanesi'nde yatıyormuş. Yarın taburcu olacakmış.
M -Tamam teşekkür ederim.
*******7 ders sonra (çıkış)*******
Öğle arasında annemi aramış izin almıştım. Hastane buraya yakındı yürüyerek yirmi dakikalık yoldu. Hızlı hızlı yürüyerek on dakikaya varmıştım. Danışmaya sorarak 307 nolu oda da kaldığını öğrendim ve hemen odaya ilerledim. Odayı hemencecik bulmuştum. Kapının önü boştu. Kapıyı çalarak içeri girdim ama ne göreyim? Doruk ve arkadaşları çocuğun başında dikilmiş bana bakıyorlar.
M -Neler oluyor burada?
Beni şöyle bir süzdüler.
D -Sen de kimsin?
M -Sanane.
Ne demistim ben ? Doruk bunun üzerine bana doğru gelmeye başladı. Dibime girmesine rağmen durmamıştı. En sonunda ittirdim onu
M -Ne yaptığını sanıyorsun sen ? Hem sizin ne işiniz var burada yine dövmeye mi geldiniz Semih'i ?
D -Sanane. Sen niye karışıyorsun ? Hem nereden biliyorsun onu bizim dövdüğümüzü ?
M -Sizi gördüm. Ayrıca bütün okul biliyor bunu.
D -Sen bizi mi gördün ?
M -Evet gördüm. Ne yapacaksın beni de mi döveceksin?
D -Eğer şikayet edersen seni de döverim.
M -He canısı he. Şimdi şu arkadaşlarınıda al git buradan rahat bırakın Semih'i.
D -Bırakmazsak ne olur?
M -Her şeyi anlatırım.
Ve sonuç burnundan soluyarak odadan çıkan bir adet Doruk ve onu takip eden sürüsü. Zafer benimdir.
S -Başına büyük dert aldın haberin olsun. Hem sen nerden tanıyorsun beni ?
M -Tanımıyorum. Dün sana yardım etmediğim için suçluluk hissettim ondan geldim. İyi ki gelmişim.
S -Kendini niye tehlikeye attın ki onlar beni tehdit edip gideceklerdi.
M -Boşver iyi oldu. Morarmış hali gayet komikti. Kendimi tanıtmayı unuttum. Masal Kara ben 9/E ' deyim. Senin kim olduğunu biliyorum yorma kendini.
S -Masal bundan sonra dikkatli olmaya bak bunlar seni rahat bırakmazlar.
M -Rahat bırakmazlarsa bende her şeyi anlatır kurtulurum. Takma sen kafana. Ben kalkayım artık hasta ziyareti kısa sürer. Sana iyi dinlenmeler. Görüşürüz sonra.
S -Görüşürüz.
Hemen hastaneden çıkarak eve yöneldim. Takip eden var mı diye de bakmayı unutmadım. Eve varır varmaz üzerimi değiştirip yatağa yattım ve bugün olanları düşündüm. İyi yapmıştım bence.
Eveeet bir bölümümüzün daha sonuna geldik. Sizce Masal iyi mi yaptı kötü mü yaptı ? Siz düşünedurun ben sizi yalnız bırakayım en kısa zamanda daha da uzun bir bölümle gelmeyi planlıyorum. Kendinize iyi bakın😘😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyal Lisede
General FictionAsosyal bir kızdan hiç beklenmeyecek hareketler... Asosyal kızımız belki de asosyallikten çıkıyordur ha ne dersiniz?