1-Okulun İlk Günü

262 9 10
                                    

Bu benim ilk kitabım çok heyecanlıyım kafamda şimdilik bir kurgu var ama hikayenin sonu hiç belli olmaz. İyi okumalar. Mulimedia da Masal var.

Sabah alarmın sesiyle kalktım. Lavaboya gidip rutin olaylarımı tamamladım. Ha bu arada kendimi tanıtayım. Benim adım Masal. Bugün liseye başlıyorum. Derslerim gayet iyi. Müzik dinlemeyi ve resim yapmayı severim. Biraz (!) asosyalim.
. . . .

Üstüme üniformamı giyip kahvaltı yapmaya indim annem yine masayı donatmış. Hemen günaydın diyerek oturdum.

-Heyecanlı mısın bakalım kızım?

-Hayır anne anormal şekilde hiç heyecanım yok.

-Desene anormalliğin yine üstünde.

-Evet ,aynen öyle.

Size demeyi unuttum ben birazcık (!) anormalimdir.
Hemen birşeyler yiyip evden çıktım. Evimiz okula yakın olduğu için yürüyerek okula geldim. Hemen sınıfa çıktım. Sınıfa girdiğimde sınıf çoktan dolmuştu. Kapı tarafındaki duvarın yanında bulunan sıraların arka taraflarında bir yere oturdum. Aslında liseye başladığım için çok mutluydum ama 8. sınıftaki arkadaşlarımı özledim. Buradakilerin hepsi burnu havada tiplere benziyordu. Hiç ısınmadım bu sınıftaki tiplere. Hepsi kendi kafasına göre takılıyordu. Henüz hoca gelmedi. Ben de defterimi çıkartıp birşeyler karalamaya başladım o sırada bir kız ve yanında da bir bayan içeri girdiler sınıfı bir süzdüler. Ardından bayan beni gösterek birşeyler söyledikten sonra yanıma geldiler. Kız "Burası boş mu?" diye sorunca boş dedim ve kız yanıma oturdu. Biraz inceledim onu açık kahverengi saçları ve yeşil gözleriyle güzel bir kızdı. Galiba ilk arkadaşımı da edinmiştim. Bu kız sınıftakiler gibi degildi. Şirin ve sevecen bir kıza benziyordu. Yanındaki bayan tahmin edebildiğimiz gibi annesiymiş kızın. O gitti kız oturunca biraz sessizlik olduktan sonra kız sessizliği bozdu.

"Merhaba. "

"Merhaba. "

"Ben Yağmur."

"Ben de Masal."

"Tanıştığıma memnun oldum."

"Ben de."

Sonra Yağmurla biraz daha muhabbet ettik. Aslında Yağmurla birbirimize benziyorduk.

*********

Bir süre sonra etrafa bakınmaya başlayınca bir kızın sırada yattığını gördüm suratı bana dönüktü. Sarı saçları mavi gözleri vardı. Ona baktığımı görünce gülümsedi ben de ona gülümsedim.
"Merhaba. " dedim yine anormalliğim üstümdeydi.

"Merhaba. "

"Ben Masal. "

"Ben de Nehir. "

"Tanıştığıma memnun oldum. Önümüze gelsene burası boş. "

"Olur. "
Kız eşyalarını toplayarak önümüzdeki sıraya geldi. Yağmurla da tanıştılar. Birkaç hoca derse girdi diğerleri girmeye tenezzül bile etmediler böylece de ilk günü bitirdik.
. . . . .
Bölüm sonuna gelmiş bulunmaktayız. 339 kelimelik bir bölümdü inşallah beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım varsa belirtin lütfen :)

Asosyal LisedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin