6-Kaza

85 7 16
                                    

Ben geldim. Yepyeni bir bölümle karşınızdayım. Size iyi okumalar. Multi kızlar.

Gözlerimi ovalayarak açtım. Yorgun hissediyordum. Ayaklarım ağrıyordu büyük ihtimalle şişmişlerdi. Bugün cumartesi olduğundan rahattım. Annem bugünde işe giderdi. Bir on dakika tavanı seyrettikten sonra yataktan kalktım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım. Saçımı topuz yaptım ve aşağıya indim. Saat baktığımda saatin on biri gösterdiğini gördüm . Baya iyi uyumuşum. Mutfağa girerek bir kaseye nesquik koyup süt döktüm. Kaseyi ve çekmeceden kaşık alıp salona geçtim. Televizyonu açtım. Disney Channel' a basıp Hayri Canavargil'i seyretmeye başladım. Bir yandan da gevreğimi yiyordum. Bebek olan canavar çok tatlıydı. Gevreğim bitince mutfağa gidip kaseyi ve kaşığı makineye atıp salona geri döndüm. Telefondan interneti açarak Snapchat'e girdim. Paylaşılan şeylerin hepsine baktıktan sonra Watsapp'a girip kızların attığı mesajları okumaya başladım.

N -Okul malzemeleri için alışverişe çıkmalıyız.

Y- Evet. Hep beraber çıksak ya nasıl olsa aynı şeyleri alacağız.

Üçümüz de resim dersini seçmiştik. Seçmeli derslerimiz de aynı olduğundan bütün malzemelerimiz aynıydı.

Y- Bencede hep beraber çıkmalıyız. Masal uyanınca o da cevap yazar ona göre çıkarız.

N-Aynen.

Tek başıma çıkıp sıkılmaktan daha iyiydi.

M -Olur kızlar.

Yazıp yolladım.

Y- Tamam o zaman 12.30 da Dershaneler Sokağı'ndaki ***** Kırtasiyesi'nin önünde buluşalım.

N,M- Tamam.

Saate baktığımda kırk beş dakikamın olduğunu gördüm. Odama çıkıp hemen kısa bir duş aldım. Banyodan çıkar çıkmaz iç çamaşırlarımı giydim. Kıyafetlerime göz atmaya başladım. Şortlu ve çiçekli tulumumu ve kahverengi kemerimi çıkarıp yatağa attım. Saçlarımı taramaya başladım. Tarama işim bitince kurutmayla saçlarımı kuruttum. Tulumumu üzerime geçirdim. Kemerimi taktım. Makyaj masamın pufuna oturup göz kalemi , rimel ve kirazlı parlatıcımdan sürdüm. Ayağıma kahverengi sandaletlerimi çıkarıp kenarıya koydum. Yine kahverengi küçük çantamı da çıkardım. İçine telefonumu ,kulaklığımı , alışveriş listemi , paramı ve anahtarımı koydum. Ayakkabılarımı elime alarak aşağıya indim. On beş dakikam vardı. Hemen ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Kapıyı kilitleyip Dershaneler Sokağı denilen yere gitmeye başladım. Eskişehir'in merkezinde oturduğumuz için yakındı. Telefonumu ve kulaklığımı çıkardım. Pera'nın şarkılarından birini açıp dinlemeye koyuldum. Az kalmıştı. Anneme dışarı çıktığıma dair bir mesaj attım. Kafamı kaldırdığımda kızların yanındaki üç kafadarıda gördüm. Onların ne işi vardı? Kız kıza çıkmayacak mıydık? Ah kızlar ! Ah! Kulaklığımı çıkarıp telefonumu ve kulaklığımı çantama tıktım.

N- Hoşgeldin canım.

M- Hoş buldum.

Do- Hoşgeldin Masal.

M- Asıl sen hoşgeldin. Geleceğinizden haberim yoktu.

Tek kaşımı kaldırmış kızlara bakıyordum.

Y- Onlarda alışverişe çıkacaklarmış. Hep beraber çıkalım dedik. Kötü mü ettik? Eğleniriz işte hep beraber.

İkiside yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı. Ya ben bunlara kıyamam ki ama. Off! Of!

Asosyal LisedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin