4.Bölüm

163 6 1
                                    

Duyduğum korna sesiyle makyaj masamdan kalktım. Elime siyah küçük çantamı aldım. Yağmur telefonunu aramaya başlamıştı. Bende fırsat bilip Aşağıya inidim.

Batu arabasına yaslanmış bana bakıyordu. Hızlı adımlarla yanına gelip

"Çok yakışıklısın" dedim.
Hemen arabayanın yanında durudum.

Yağmur aşağıya inice Batu ilk önce hayralıkla sonra öfkeyle baktı. Ortamın gerileceğini anlayıp

"Hadi binelim dedim." dedim. Ben arkaya Batu ve Yağmur öne oturdu. Dün ikisinin arasını yapmak için kırk takla atmıştım. Ardayı (Yağmurun sevgilisi ) arayıp bizi almamasını ve Yankıyla ( ardanın kardeşi) gitmesini ikna etmiş sonra Yağmuru ikna etmiş ve en sonunda Batuya olanları anlatıp bizi almaşını söylemiştim.

Telefonuma bildirim sesi gelince çantamı açıp telefonu elime alıp kilidi açtım.

Gönderen:05*********

Partide hiç bir erkeğin yanında görmeyeceğim seni san süprizim var!!! ;)

Allah kahretsin!!!

Parti yerini geldiğimizde arabadan inip sağıma soluma baktım. Bana nasıl bir süpriz yapacaktı?

Artık bunları düşünmiyecektim. Batu ve Yağmur içeri girince bende onlarla girdim. Yağmur koşarak Ardaya sarılınca refleks olarak Batuya döndü. Gözleri hüzlü bakıyordu. Batunun yanına gidip sırtına destek verirce ovdum. Batuyla çok iyi arkadaş olmuştuk. Keyfimi o hep getiriyordu.
Kafamı partide doştırırken Borayı gördüm. Çok yakışıklı olmuştu. Allahım sen ne yarattın. Mini elbisemi aşağıya doğru çekiştirdim. Çok kıssaydı. Yağmurun zoruyla almıştım.

Boranın gözleri öfkeli bakınca ne olduğunu anlayamadım. Gittikçe koyulaşıyordu. Yanıma baktığımda yakışıklı bir çocuk görünce gözlerim pörtledi. Yakışıklıydı ama Bora kadar değil. Ben neden Boraya kıyaslıyorum ki!

"Selam" dedi.

"Selam"

"Ben Can" dedi elini uzatıp elini sıkıp

"Aslı" dedim.

"Yanlız mısın?" dedi. Aslında yanlızdım ama bu ona söylemek istemiyordum. Tamam çocuk yakışıklı ama ne biliyim. Gözlerim birden Boraya kayımca çenesinin kasıldığını ve gözünün koyulaştını görünce hem Batuyu gözlerimle aradım. Batu Boranın yanına gidiyordu.

Ahh! Doğruya Batu Boranin çeteşinden - bora batu emre - .

"Yok yanlız değilim. Batuyla geldim" deyip Batuya doğru ilerledim.

Batu Boraların yanına oturdu. Bende Batunun yanına oturup omzunu sıktım.

"Sakin ol kanka" diye fısıldadım.

"Selam" dedim ortaya. Herkes başıyla onayladı. Batu kulağıma eğilip

"Piç Canla ne işin vardı?" dedi.
Kulağına eğilip

"Yanlız mıyım diye sordu " dedim.

"Onunla konuşma kanka" dedi yine kulağıma eğilip. Batuyla Canın arasında ne vardı ki? Bunu sormak için aklıma not ettim.

- Boradan -

Partiye Emreyle geldik. 10 dakika sonra da Batu geldi. Ahh! Yine o kız Aslı. Aslı annem benzeyiror. O kısacık elbiseyle mi gelmiş?

Can Aslının yanına gidince birden tepem attı. Bende neden tepem attığını bilmiyorum. Galiba Canla düşman olduğumuzdan...

Aslı bizim yanımıza gelip selam verdi. Bende kafamla verdim. Aslı Batuya yaklaşıp kulağına birşeyler fısıldadı. Bunlar sevgilimiydi ? Aman bana ne Batuyu üzmesinde. Kulağımı onlara verince

"Onunla konuşma kanka" dedi Batu. Ne kanka mı? Bunlar kankalarmı?
Batu masandan kalkınca masada ben , geldiğimizde  vardı.

- Yağmurdan -

Partiye geldiğimizde Ardayı aradı gözlerim ama bulamadım. Bende partinin üst katına çıktım. Ama gördüklerimle gözümden bir damla yaş düştü. Ardanın kucağında bir kız ve kızla öpüşüyordu.

"Arda..." dedim kısık sesle. Bana dönüp baktı.

"Yağmur bak ..." dedi. Hemen aşağıya inip partinin denize bakan yerine çıktım.

Batuyu görünce kısık sesle "Batu..." dedim. Batu bana dönünce onun boynuna atlayıp sıkıca sarıldım.

- Aslıdan -

Borayla ve Emreyle oturuyordum. Sıkıldımı ve ellerimle oynamaya başladım.

" bora emre" diye bağırdı iki kız aynı anda. Onlara baktığımda okulunun ilk günü neredeyse Boranın kucağında oturan kızlardı.

Hemen bir kız Boranın yanına oturdu. Diğeride emrenin yanına oturdu. Boranın yanındaki kız

" Bora dans edelim mi? " dedi.

"Yok Melis" dedi. Etrafda takılacak kimse olmayınca onları dinlemeye karar verdim. Tabiki merak ettiğimden değil !

"Ya Bora" diyip iyice sokuldu. Bora bir şey diyemeden telefonu çaldı.

"Ne var?"

"..........."

"Oğlum Emre bıraksın"

"............."

"Tamam lan tamam" diyip kapattı. Bana döndü ve " Batunun işi çıkmış seni ben eve bırakıcam" dedi. Kafamı tamam anlamında salladım. Ayağı kalkıp dans edilen yere çıktım. Belimde bir el hisedince o tarafa baktım. Ne o burada!

"Süpriz" dedi.

" Berke bırak beni" dedim ve çırpınmaya başladım. Berke birden belimi bırakıp bir yere bakmaya başladı. Onun baktığı yere bakınca Boranın geldiğini gördüm.

"Aslı benim bir işim çıktı benle gel" dedi. Yanıma baktığımda Berkenin orada olmadığını gorününce kafamı iki yana saladım. Bora ilerlemeye başlayınca bende çantamı alıp onu takip ettim.

Arabayı durdurup" benle içeriye geliyorsun ama kimsesle konuşmuyorsun " dedi. Arabandan inip etrafa baktım. Bar gibi nir yere gelmiştik. Bora içeriye adımlarken bende onu takip ettim.

İçeriye girdiğimizde loş ışıklı bir koridorda ilerlemeye başladık. Bir kapının önünde durduk. Kapının önünde iki koruma vardı.

"Bora bey istedihiniz kişiyi getirdik" dedi korumalrdan biri.

O kapıdanda içeriye girdik ve gene sıyah ama kocaman bir kapı çıktı karşımıza. Bora bana dönüp "burada beni bekle ve içeriye girme yoksa başın belaya girer" dedi. Kafamı asağıya yukarıya salladım. Kapıdaki korumalar kapıyı açıp Bora girince kapattılar. İkili koltuğa oturdum ve parmaklarımla oynamaya başladım.

Duyduğum inlemeyle kapıya baktım. İnlemeler daha da artınca korumayanın yanına gittim.

"İçeride ne oluyor?" dedim. Koruma alayla gülüp

"Bilmiyor musun?"dedi.

"Bilsem sormazdım."

"Bora bey size söylemediyse bende söyleyemem" Bora bey mi? Adam Bora bey diyince ciddileşti. Ne kadar merak etsemde Boranın bana dedikleri aklıma geldi. "benle içeriye geliyorsun ama kimsesle konuşmuyorsun burada beni bekle ve içeriye girme yoksa başın belaya girer"

İkili koltuğa geri döndüm ve oturdum.
20 dakika sonra inilitiler kesildi. Bora yavaşça kapıdan çıkınca ayağa kalktım. Ama bakışlarım eline kayınca ağızımı kapattım.

Boranın elinde kanlar vardı...

Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin