İkili koltuğa geri döndüm ve oturdum.
20 dakika sonra inilitiler kesildi. Bora yavaşça kapıdan çıkınca ayağa kalktım. Ama bakışlarım eline kayınca ağızımı kapattım.Boranın elinde kanlar vardı...
Bora ilerleyip bir kapıya daha girdi. Kapıdan çıktında ellerinde kandan eser yoktu. Şuanda ona milyarlarca soru sorabilirim ama gözlerinden öyle bir öfke var ki insanı öldürebilir. En iyisi arabada sankinleştiğinde sormak. Elimi tutup arabaya çekiştirmeye başladı.
Bir anda durunca ona çarpıp sendeledim.
"Amca!"dedi Bora. Amcamı !!! Bende bu yakışıklılık nereden geliyor diyorum. Adam 45 - 50 yaşlarında gibi ve yaşına göre yakışıklı. Demekki ailede genetik.
"Bora bu hanım kızımız müstakbel gelin mi?" ne müstakbel gelin mi? Ne alaka? Haa... Bora benim elimi tutuyoya. Bora benim elimi... Tutuyor...
Elimi çekmeye çalıştım ama yok adamda kas var mübarek.
"Haa! Evet sevgilim" dedi. Ne dedi? Sevgilim? Sevgilim...
"Müstabel gelinimim adı nedir?" dedi.
"Aslı" dedi Bora.Benim konuşmama izin vermeden cevap verdi. Allahım müstabel gelinim nedir ya?
"Aslı kızım iyi misin üzüyor mu seni bu oğlan? Üzüyorsa topuğuna sıkıyım" dedi Amca. Topuğa sıkmak?
"İyiyim sağolun iyi misiniz?" dedim.
"Bende iyiyim bana amca tamam mı müstabel gelinim?" dedi Amcam. Taktı bu müstabel geline.
"Amca bizim gitmemiz lazım" dedi. Elimden çekiştirip arabanın önüne getirdi. Bora binince ben de bindim.
"Bora neden am-" sözümü yarıda kesip
"Aslı sus" dedi.
"Ama-" dedim gene kesti. Allahım ya! Hem gidiyor amcasına sevgilim diyor sonra sorunca sus diyor. Amacısı müstabel gelinim diyor. Bora beni eve bıraktığında yatağa uzanıp düşünmeye başladım.
Bora Amcasını arayıp ayrıldık diyebilir de mi? Der der. Ama neden sevgili diye tanıttı? Off !!! Bunları düsünürsem sabaha kadar uyuyamam. Yavaşça gözlerimi kapattım.
Sabah gözlemi alarmın sesiyle açtım. Üstüme bir şeyler giyip aşağıya indim. Annemin yanağında öpücük kondurup masaya oturdum
" Günaydın " dedim. "Günaydın kızım, bügün eve geç gelicem" dedi. "Anne dünde geç geldin". " kızım işle bu aralar fazla yoğun" kafamı tamam anlamında salladım. Kahvatımı ettikten sonra evden çıktım. Bu gün havalar sıcak olduğu için yürüyerek okula gittim.Okula girdiğimde şu çakma sarısınlar yolumu kesti. Birinin adı Melis di galiba Bora derken duymuştum.
"Boradan uzak dur" dedi şu Melis.
"Anlamadım" dedim. "Borayla yatmak için bu kadar çaba gösterme" dedi. Ne!!! O sürtük ne dedi? Kızın şaçını kavrayıp "Bana bak ben senin gibi her erkeğin altına girmiyorum sürtük" dedim. Sürtük derken şaçını çektim. "Aaa!" diye bağırınca saçını bir kez daha çekip yere attım.
Allahım ya!!! Bu sürtükler hep beni bulur.
Sert adımlarla sınıfa girdim. Yerime çantamı atıp Yağmurun sınıfına gittim. Yağmurun yanına oturup çemkirmeye başladım. " Ya sürtüğe bak neymiş Borodan uzak dur. Sanki yakınız çıldırıcam" diyip Yağmura döndüm. O!! Yağmur göz altları çökmüş gözler kızarık. Birde bunu makyajla kapatmış. Ama bilmediği birşey var ben onun kardeşi gibiyim bunu anlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Teen Fictionİstanbulda yaşayan kız İzmire okulu için gider ama bir psikopat yüzünden İstabula geri döner. Mafya babasına aşık olursa ve başına büyük düşmanlar alırsa neler olur? ******* "Bin" dedi emir verici bir sesle. "Bana emir verme"diye bağırdım. Sesim bir...