6.Bölüm

142 7 2
                                    

     

"Aslı hadi senden isteyeceğim seyi biliyorum" dedi Bora. Bora kalkıp bileğimden tuttu. Giyinme odasına sürükledi. Dolabını açıp bana Galatasaray formasını verdi.

"Bu formayı giyip benle fotograf çektirmeni istiyorum." dedi.

"Hayır giymem"

"Giymek zorundasın"

"Hayır"

"Giy" diye kükredi. Bende elinden alıp

"Arkanı dön" dedim. Arkasını döndü.
Üstümdekini çıkartıp formayı giydim.
Ordan geçen çocuğu durdurup birşeyler dedi ve telefonu verdi. Yanıma geldi ve havalı bir şekilde kolunu omzuma attı. Çocuk bir kaç kez çektikten sonra gitti.

"O fotografı internete koymıyacaksın" dedim. 'Yav hehe' der gibi baktı. Arkasını döndü. Bende hemen üstümü giydim. Elime telefonumu alıp kantine - borayla - indim. Kahve alıp masalardan birine oturdum. Bora da karşıma otrdu. Telefonumu açtım ama sesizde olduğu için sesini açtım. İnstagrama girdim.

750 takip mi? Yuh! Bu ne be?
1 etiketlenme

Etiketlenmeme baktım. Borayla formayla çekildiğimiz fotograf vardı.

"Ya" diye bağırdım. "Hani koymayacaktın" dedim. Gülüşü sırıtmaya döndü.
"Bir de sırıtıyor" dedim. Beğenmeye baktığım da 10 dakikada  900 beğenme mi? bora da telefonunu açmıştı. Resmin altına

Galatasaraylı kızım Aslı-yılmaz
#Galatasaray
#İddia

Yorumlarda

Siz sevgili misiniz? Yazmış bir kız

Hayır ya onlar sevgili olmasın. Yazmış bir kız

Abi sevgiliyseniz hayırlı olsun yenge güzel Yazmış bir erkek

Ne iddiası ?

Hakkantten ne iddiası ?

Siz sevgili misiniz? Yazmıs Emre.

Kız güzelmiş.

Böyle birsürü yorum vardı. Boraya baktığımda kaşlarını çatmış ve boynundaki damarlar belli olmuş.

"Birde yavşıyor kıza piç" diye mırıldandı. Ne? Bora beni kıskandı mı?

"Anlamadım" dedim.

"Yok birşey"dedi. Boranın telefonu çaldıgında telefonunu açtı.

"Efendim Amca"

"............."

"Burda"

"............"

"Tamam hoporlörü açıyorum" dedi.

"Alo müstabel gelinim"dedi Bora amacısı. Bora devam et der gibi bakıyordu.

"Efendim"

"Bana amca de. Bu gün Borayla bana yemeğe gel"

"Ama-"

"Bora seni üzdümü sıkıyım topuğuna ama gel" dedi kaçık amca. Bora yapar der gibi baktı.

"Peki Amca" dedim. Bora telefonu kapatınca

"Ya siz mafya mısınız? Topuğuna sıkarım falan"

"Evet topuğu sıkma yani bizim aile kadınımıza önem verir" dedi.

"Ya! Siz mafya mısınız? Ben neye bulaştım. Amcana ayrıldığımızı söylesen"

"Olmaz sıkar bana" dedi.

Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin