7.Bölüm

126 5 1
                                    

Amcamın evine gelip biraz sohbet edip yemek yedik.
"İzninizle" dedi Aslı. Amcam başıyla onaylayınca Aslı ayağa kalktı.Aslı gittiğinde" Amca ben bir odama çıkıp geliyorum" dedim. Ayağa kalkıp odama giderken Aslının sesini duydum.

"Efendim Batu" karşı tarafı dinledikten sonra

"Yok neden sordun" gene dinledikten sonra

"Batu kıskançlık yapma bir arkadaşımlayım " gene birşeyler dinledikten sonra

"Tamam Batucummm. Şimdi kapatma gerek" dedi. Hemen odama yönelip girdim.

Batuyla Aslı sevgili mi? Ama olsalardı bilirdim. Ama söylemeye bilirlerde. Keske Aslıyı amcamla tanıştırmasaydım. Kesin sevgililer yoksa neden Batucummm desin ki. Bunları fazla düşünmeden aşağıya indim. Yemek yerken amacan birsürü kez Aslıya müstabel gelinim diyince Aslıyla evlenşek nasıl olurdu diye düşündüm ama hemen aklımdakini de ettim.

Aslıyı eve bırakmış kendi evime gelmiştim. Kapı yumruklanınca hemen silahımı alıp aşağıya indim. Kapıyı açına üstüme Batunun bedeni düştü. Çok içki kokuyordu. Silahı belime yerleştirip Batuyu koltuğa koydum. Kapıyı kaptıp Batunun yanına oturdum.

Yüzüne bir iki kez vurdum biraz ayılınca koltukta oturur pozizyona geldi.

"Abi seviyorum hemede çok" dedi. Demek ki Aslıyı seviyor.

"Abi Aslı... Aslı yardım ediyor ama..." dedi ve devam etti.

"Söyleyemiyorum sevdiğim kızı seni seviyorum diyip öpemeyorum abi sevdim Allah kahretsin ki sevdim Yağmuru sevdim ama..." dedi ve koltuktan düştü. Şimdi Batu Yağmuru seviyor ama Aslıylamı sevgili hassi**** ne oluyor lan!

Batu kaldırıp oturur pozisyona aldım.

"Sen Aslıyla sevgili değil miydin?" dedim.

"Ne sevgilisi abi? O kız benim kardeşim gibi Yağmura söylemem için yardım ediyor. Yağmur seni seviyorum " son cümleyi bağırmıştı. Oha lan! Aslı kardeşi gibi mi? Şimdi taşlar yerine oturdu.

Batuya baktığımda sızdığı gördüm. Bende yatağa gidip yattım.

"Lan!" diye bağırarak uyandım. Saati alıp duvara fırlattım. Ben böyle işi...

Ayağa kalkıp lavaboda işimlerimi halledip üstüme bir şeyler giyidim. Saçları dağınık bıraktım.

Aşağı mutfağa inip sülahiyi kafama diktim. İçeri girip Batuya baktım. Hala uyuyordu. Sülahideki suyu kafasından aşağıya boşalttım.

"Hassik-" derken cık ladım.

"Seven adam küfür etmez" Batu dikelip " ne diyon lan ne sevmesi. Ah başım" diyip başını tuttu.

"Ulan dün gelip Yağmuru sevdiğini söyledin."

"En son Yağmurun evine gidip... Has" dedi.

- Aslıdan -

Okula adımlıyordum. Okulun önüne gelince Yağmuru gördüm. Arkasından sesizce gidip sırtına atladım.

Yağmur son anda dengesini sahlayıp

"Kızım in üstümden ne yepıyorsun?" dedi. "İyi sen de ne bu halin"

"Aslın in üstünden kızın" Bora. Ne alaka lan ben bunu arada bir yaparım.

"Sanane be" dedim hala Yağmurun üstündeyken.

"Kızım erkekler sana bakıyor" dedi Batu. Hoşt! Hemen üstünden inip bana bakan erkeklere" önünüze dönün lan!" Lan mı? Gene rezil ettım kendimi. Ah lan nedir az kibar ol ama nerede bende .

Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin