01

241 4 0
                                    

Pov Kimberley
Vandaag heb ik een hockey wedstrijd. Ik hoop dat we winnen want dan worden we kampioen. Alleen we moeten tegen hele goeie jongens hockeyen. "Kimberley schiet op je moet gaan Romy staat al te wachten" schreeuwt mijn moeder. Ik pak snel m'n spullen en ga naar beneden. "veel succes schat" zegt m'n moeder. "Dankje Mam". Ik pak m'n fiets en zie Romy al staan. "Hee Romy" en ik fiets naar dr toe. "Hee Kim, heb je d'r een beetje zin in" vraagt Romy. "Jawel ben alleen beetje zenuwachtig" zeg ik lachend. We fietsen naar de hockeyclub en zetten onze fiets in de stalling. We lopen naar de kleedkamer en zie de rest van ons team al zitten. We kleden ons om en we moeten meteen naar het veld toe. "OMG KIM IS DAT NIET REIN" gilt Romy. Ik kijk en zie inderdaad dat het Rein is. "Ja dat is Rein"zeg ik lachend. Romy is groot Mainiac, zelf vind ze Nils het leukst. Oke ik ben ook groot Mainiac, en ik vind Rein het leukst🙈. Elke keer als ze hem ergens ziet laat ze hem me bellen of laat ze hem iets inspreken. Super lief van haar natuurlijk. "Kim je bent aan het dromen"zegt Romy lachend. "Hoe moet ik me ooit concentreren als ik tegen hem moet" zeg ik wanhopig tegen Romy. "Laat hem zien hoe goed je kan hockeyen" zegt Romy. "DAMES HET VELD OP" Schreeuwt onze coach. We lopen samen het veld op en gaan op onze plek staan. Er wordt gefluit en we beginnen met spelen. Na 35 minuten is er pauze, het staat nu nog 0-0. We drinken snel wat en we moeten weer beginnen. Romy die speelt de bal naar mij en ik schiet op doel. "GOAL" Gilt Romy. Ze rent naar me toe en knuffelt. "Kim Rein kijkt naar je"zegt ze lachend. Ik kijk om me heen en zie hem naar me kijken. Hij knipoogd en gaat weer verder. Dan fluit de scheidsrechter het spel. "KAMPIOENEN" Gilt Romy als een gek. We lopen naar de kleedkamer en kleden ons om. Romy is al klaar dus die wacht buiten. "Kim ik moet je ophalen" zegt Romy. "Van wie dan?" Vraag ik verbaasd. "Van Rein" zegt ze met een grijns. Ik pak m'n spullen en loop naar buiten. Dan komt Rein naar me toe. "Je was echt goed" zegt Rein. "Dankje" zeg ik verlegen. "hoe heet je"vraagt Rein. "Kimberley". "Mooie naam" zegt hij en knipoogd. "Ik moet gaan maar hier heb je m'n nummer" zegt Rein en geeft z'n nummer aan mij. Ik loop naar Romy toe. "Wat zei die" vraagt Romy gelijk. "Dat ik goed had gespeeld" zeg ik blozend. "En wat gaf hij je" Vraagt Romy nieuwsgierig. "Z'n nummer" antwoord ik. "Oee hij vind je leuk" gilt Romy. "Doe normaal" zeg ik lachend. We pakken onze fietsen en gaan naar huis. "Doeii Room" en ik sla linksaf. "En hoe was het" Vraagt m'n moeder. "We zijn kampioen geworden" zeg ik trots. "Gefeliciteerd schat" zegt m'n moeder. "Dankje mam". Ik pak m'n mobiel en ga naar boven en zet Rein z'n nummer is mn mobiel. Ik app hem meteen.
R:Rein K:Kimberley
K: Hee x Kimberley
R: Hee😘😘
R: Je hebt echt goed gespeeld vandaag😘
K: euhm dankje denk ik😶
R: Niet zo verlegen zijn, daar ben je te mooi voor💜
K: ❤
R: kan je een keertje afspreken?
K: Jaa denk het wel. Wanneer wil je?
R: kan je vanmiddag?
K: Jaa kan wel
R: Kom vanmiddag om 13:00 parkje😘
K: Okii😛
R: ❤❤

Ik ga snel even douchen en kleed me aan. En doe snel mn make up. Ik zie dat het 12:55 is en besluit naar het parkje te gaan. Als ik aan kom is Rein er al. "Hee"zegt Rein en geeft me een knuffel. "Hee". We gaan samen in het gras zitten. "Je bent echt knap Kimberley" zegt Rein. Ik kijk hem aan en wordt verlegen. "Awh" zegt Rein en knuffelt me. Ik trek terug uit de knuffel en kijk hem aan. Hij wrijft met z'n duim over m'n wang. "Kimberley ik ken je nog niet zolang maar ik denk dat ik je leuk vind" zegt Rein en hij wordt verlegen. "Je hoeft echt niet verlegen te worden" zeg ik. Hij kijkt me aan, en drukt z'n lippen op de mijne. "Sorry dat had ik niet moeten doen" zegt Rein en kijkt weg. "Het maakt niet uit" zeg ik. "Ik moet maar eens gaan" zegt Rein. "Jaa" zeg ik zacht. Hij pakt z'n fiets en gaat naar huis. Ik ga ook naar huis en loop meteen naar m'n kamer. Ik app meteen Rein.
R:Rein K:Kimberley
K: waarom moest je zo snel weg?😔
R: het spijt me..
R: Ik ben gewoon bang dat jij me niet leuk vind...
K: wie zegt dat..
R: niemand😔😶
K: Ik stuur je een foto
*het is een foto van mij en hem die ik tijdens een VIP concert had gemaakt*
K: *foto*
R: 😍😍
K: Ik vind jou ook leuk Rein...❤
R: Kan je morgen even afspreken? Ik moet je wat vragen😌💘
K: Okee😘💙

Ik leg mn telefoon weg en val inslaap.

She's My GirlWo Geschichten leben. Entdecke jetzt