Pov Kimberley
Ik wordt wakker en voel een arm om me heen. Ik kijk opzij en zie Rein slapen. Ik kijk op m'n wekker en zie dat we over een uur naar school moeten. "Schatje wakker worden" fluister ik. " ik wil slapen" zegt Rein en trekt mij tegen zich aan. "Liefie we moeten over een uur naar school" zeg ik. Hij opent langzaam z'n ogen. "Hee Babe" zegt Rein en hij geeft me een kus. "Ik wil niet naar school" zegt Rein. "Ik ook niet" zucht ik. Wat Rein dus niet weet is dat mensen mij lopen te pesten op school. Ik moet het hem nog vertellen maar dat durf ik gewoon niet. "Waar denk je aan schatje" Vraagt Rein. "O niks". "Wel, ik zie het aan je Babe" Zegt Rein bezorgd. "Ik wordt euhmm gepest op school door een paar meisjes" zeg ik zacht. "Awhh Babe" en Rein knuffelt me stevig. "Ik ben dr voor je, altijd" zegt Rein en hij zoent me. "Zullen we eruit gaan, we moeten zo naar school" zegt Rein. Ik knik en we gaan uit bed. We kleden ons om en gaan ontbijten. "Kim kom is" zegt Rein. Ik loop naar hem toe. "I Lovee you" zegt Rein en hij zoent me. "Kom we moeten naar school" zeg ik. We pakken onze spullen en gaan naar school. Rein pakt me hand vast en we lopen samen naar binnen. Ik ga achterin de klas zitten en Rein komt naast me zitten. "Die man mag mij echt niet" zegt Rein. "Haha schatje ben je nu zielig". "Ja" zegt hij met een pruillipje. Ik geef hem een kus. "zo heb je een vriendje, wie wil jou nou" zegt een van die trutjes. "Hee doe is normaal!" Zegt Rein. De meiden lopen door. "Laat ze maar praten, je bent prachtig Babe" zegt Rein. Na een les van 50 minuten mogen we weer naar huis. We hadden maar 1 uur les. "Ga je met mij mee naar huis?" Vraagt Rein. "Ja is goedd" en we gaan samen naar zijn huis.We liggen op z'n bed een beetje tv te kijken. "Ik ben moe" zegt Rein. "Nu al, we hebben bijna niks gedaan" zeg ik lachend. "Ik ga jou wel knuffelen" zegt Rein en hij knuffelt me. "Morgen zijn we toch vrij babe" Vraagt Rein. "Jaa, ze hebben studiedag". "Blijf je dan please slapen" Vraagt Rein. "Jaa, m'n moeder is toch weer eens niet thuis". Ik ga dicht tegen hem aanliggen. Ik wordt geappt door Romy, Alesha en Jessica.
K:Kimberley J:Jessica A:Alesha R:Romy
Romy❤💕: Kim wanneer kan je afspreken?
Alesha💙💚: Jaa indd
Ik: Sorry, ik ben al 2 dagen bij Rein maar ik denk dat ik overmorgen wel kan want ik ben morgen ook de hele dag nog hier😅
Jessica🌹🎈: Is goedd app ons maar als je kan xx"Zullen we gaan even gaan slapem schatje? Ik ben echt moe"zegt Rein. "Ja ik ook". Ik leg m'n hoofd op zn borst en val inslaap.
DU LIEST GERADE
She's My Girl
FanfictionGf Rein: Kimberley Gf Daan: Jessica Gf Nils: Romy Gf Owen: Alesha