09

51 2 0
                                    

Alles wordt vanaf nu vanuit Kimberley geschreven!!!

Ik probeer me ogen te open. "Ze wordt wakker" hoor ik iemand zeggen. Ik open m'n ogen maar doe ze snel weer dicht. Het ligt is echt veel te vel. "Baby je bent wakker" hoor iemand zeggen. Rein. Ik open m'n ogen weer en kijk hem aan. "Wat is er gebeurd" vraag ik. Ik wordt al moe van praten. "De ex van Romy heeft je laten verdrinken alleen toen hebben ik en Nils je gered" zegt Rein. Ik knik. Rein is als enige bij mij. "De rest is thuis, er mocht maar 1 iemand bij je blijven. Je moeder is met weg" Zegt Rein. Ik knik en schuif iets op. Rein begrijpt het en komt naast me op het bed liggen. Ik leg meteen m'n hoofd op z'n borst. Hij slaat z'n armen om me heen. "Ga maar slapen liefie" Zegt Rein zacht. Ik knik en val meteen inslaap.

Ik ben alweer een halfuurtje wakker. Ik moest net wat proberen te eten. Ik heb echt geen honger maar van Rein moest ik ook eten. Dus ik heb heel iets gegeten. "Wanneer mag ik weg?" Vraag ik en kijk Rein aan. "Je moet eerst goed eten en aansterken" Zegt Rein. "Blijf je vannacht slapen?" Vraag ik. "Als jij dat wilt blijf ik slapen" Zegt Rein. Ik knik. "Hoelaat is het nu?". "19;00 uur" Zegt Rein. "Zullen we film kijken?" Vraagt Rein. Ik knik. Rein pakt z'n laptop en zoekt een film uit. Ik leg m'n hoofd weer op z'n borst neer en kijk rustig naar de film. Volgens Rein heb ik echt geluk dat ik nog leef, aangezien ik best lang in coma heb gelegen. Ik voel me echt zo moe. Ik voel m'n ogen zwaarder worden en val inslaap.

Het volgende deel zal wat langer worden💘

She's My GirlWo Geschichten leben. Entdecke jetzt