Pov Kimberley
"Kim er is iemand voor je" schreeuwt mijn moeder. Ik kijk op de klok en zie dat het 11:00 is. We hoeven vandaag weer niet naar school, we haaden maar 1 uur les alleen die valt uit. Romy slaapt nog. Ik doe een joggingbroek aan en pak snel een t-shirtje. Ik loop naar beneden en zie Rein staan. "Hee Babe" Zegt Rein vrolijk. "Hee" en geef hem een knuffel. "Waarom ben je hier eigenlijk" Vraag ik. "Gewoon ik miste je" zegt Rein en geeft me een kus. "kom we gaan naar boven, oja Romy slaapt nog op m'n kamer" grinnik ik. Rein moet lachen. Ik doe de deur open en Romy ligt nog te slapen. Ik ga op m'n bed liggen en Rein komt ernaast liggen. Hij slaat zn armen om me heen. "Blijft Romy nog de hele dag bij je of niet?" Vraagt Rein. "Nee, ze gaat om 13:00 weg omdat ze ergens heen moet". Rein knikt. Na een half uurtje wordt Romy wakker. "Wat doet Rein hier" lacht Romy. "Hij miste me" grinnik ik. "Schattig" lacht Romy. "Woow Nils heeft me 31 berichten gestuurd" lacht Romy. "Dat is veel" lacht Rein. "Kim ik pak m'n spullen en ga dan nog even naar Nils" Zegt Romy. Ik knik. Romy pakt al dr spullen en gaat weg."Nu ben ik weer lekker alleen met jou" Zegt Rein en zoent me. "Loser" lach ik. "Weet ik, jij bent ook loser" Lacht Rein. "Zullen we film kijken". "Jaa is goed" Zegt Rein. We zetten de film aan en gaan dicht tegen elkaar aanzitten.
Als de film is afgelopen moet Rein naar huis. "Doeii Babe" Zegt Rein en geeft me een kusje. "Doeii". "Lieverd kom je eten" Vraagt mijn moeder. Ik loop naar dr toe en ga aan tafel zitten. Ik eet m'n eten op en ga naar boven.
Ik app nog even met Rein.
R:Rein K:Kimberley
Rein👫❤: Baby kan je morgen afspreken?💘
K: Jaa💜 , m'n moeder moet toch weer werken.😥
Rein👫❤: je moeder werkt best wel veel..
K: Jupp
Rein👫❤: Zou ik je morgen om 14:00 ophalen? X
K: Jaa is goedd💋
Rein👫❤: Tot morgen Babe💕
K: tot morgenn💙Ik leg mn telefoon weg en ga slapen.
DU LIEST GERADE
She's My Girl
FanfictionGf Rein: Kimberley Gf Daan: Jessica Gf Nils: Romy Gf Owen: Alesha