Pov Kimberley
Ik wordt wakker en het is nu 11:00. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat ik een appje van Rein heb.
R:Rein K:Kimberley
R: Hee vanmiddag 13:00 parkje?😘
K: Euhm jaa is goed xx
R: Okee💘Ik vond het echt schattig toen hij verlegen werd om het te vertellen. Ik pak een setje kleren en eerst douche. Als ik klaar ben kleed ik me aan en doe mn make up. Het is nu 12:00 dus heb nog een uurtje. Ik wat eten en drinken en ga op de bank zitten en tv kijken. M'n moeder is werken en ik ben dus alleen thuis. Ze is soms heel vroeg weg en komt laat thuis. Dan gaat de bel. Ik doe de deur open en zie Romy staan. "Hee Kim" zegt ze hyper. "Haha hee Room" zeg ik lachend. "M'n vader brengt me zo naar Nils ga je mee?" Vraagt Romy. "Nee sorry, ik heb al wat afgesproken" zeg ik. "Met wie dan?" Vraagt Romy nieuwsgierig. "Rein". "Veel plezier dan he" zegt Romy lachend en ze stapt in de auto bij haar vader. Ik kijk op de klok en zie dat het al 12:55 is. Ik pak m'n jas en sleutels en ga naar het parkje toe. Ik kan er lopens heen het is maar 2 minuten lopen. Als ik aankom zit Rein al op het bankje. Hij staat op als hij me ziet. "Hee" zegt hij vrolijk en geeft me een knuffel. "Hee". Hij pakt m'n hand en neemt me mee naar het bankje. "Sorry voor gister" zegt Rein. "Het maakt niet uit". "Ik had het je gewoon eerlijk moeten vertellen" zegt Rein. "Het is goed echt waar" zeg ik. Hij geeft me een knuffel. "Ik wil je eigenlijk wat vragen" zegt Rein en hij begint te blozen. "Wat wil je me vragen?" Vraag ik en kijk hem aan. "Kimberley" zegt hij. "ja Rein". "Wil je m'n meisje zijn" Vraagt Rein. "Jaa". Hij drukt zijn lippen op de mijne. "I Love You" fluistert Rein en hij zoent me weer. "Zullen we film kijken" Vraagt Rein. "Jaa ia goed bij wie?". "Kan het bij jou? M'n broertjes zijn thuis en die laten me echt niet met rust" zegt Rein lachend. "Ja kan wel, m'n moedee is toch niet thuis ze komt morgen avond pas weer terug". We staan op en lopen naar m'n huis toe. Ik pak drinken en we gaan boven in m'n bed liggen. Ik ga dicht tegen Rein aanliggen. "Ik hou van je" zegt Rein. "Ik ook van jou". "Na de film knuffelen Rein en ik nog even en we gaan daarna na beneden bestellen pizza. We eten de pizza op en gaan weer naar boven. "Het regent echt keihard" zegt Rein. "Dan blijf je hier". "Ik heb geen spullen" zegt Rein. "Ik pak wel wat van m'n broer". Rein appt even z'n moeder. "Ik mag blijven" zegt Rein. "Okee". Hij knuffelt me. "Ik ben blij dat je van mij bent" zegt Rein. "Lieff" en hij zoent me. We kleden ons allebei om en gaan in bed liggen en tv kijken. Ik val inslaap tegen Rein.
*volgende ochtend*
Ik wordt wakker en zie Rein op z'n telefoon. "Hee Bae" zegt Rein en geeft me een kusje. "Hee". "Heb je lekker geslapen" Vraagt Rein. "Jaa jij?". "Ik ook" zegt Rein. Ik leg mn hoofd op zn borst en kijk mee wat die aan het doen is. "Ben je moe liefie" Vraagt Rein. Ik knik. "Ga maar even slapen, ik blijf hier" zegt Rein. Ik hou hem stevig vast en val inslaap.
DU LIEST GERADE
She's My Girl
FanfictionGf Rein: Kimberley Gf Daan: Jessica Gf Nils: Romy Gf Owen: Alesha