Pov Kimberley
Rein komt zo me ophalen. Me moeder is weer eens werken zoals gewoonlijk. Romy,Jessica en Alesha komen ook met de jongens. We gaan zwemmen dus hun gaan alvast naar het zwembad en Rein komt eerst ophalen. Dan gaat de bel en ik doe de deur open. "Hee liefie" zegt Rein en geeft me een kus. "Hee". "Zullen we meteen gaan Babe" Vraagt Rein. Ik knik en pak me spullen. Rein pakt z'n fiets en ik spring achterop. Als we aankomen staan alleen Romy en Nils er. "Hee Kim" Zegt Romy en geeft me een knuffel. "Hee". Na 10 minuten is iedereen er. We gaan naar binnen en zoeken een plekje. De jongens rennen meteen het zwembad in maar wij blijven nog even zitten. "Zeg Kim hoe gaat het tussen jou en Rein" Vraagt Jessica nieuwgierig. "Goed hoor"."Kim alles oke? Je ziet heel erg bleek" Zegt Alesha. "Het gaat goed hoor". Alesha knikt. We gaan met zn alle het zwembad in. Dan komt Nick de ex van Romy op ons af. Hij pakt me bij mn keel waardoor ik bijna geen lucht krijg. "Als je bij me terug komt Romy laat ik je vriendin met rust" Zegt Nick. "Ik kom niet bij je terug" Zegt Romy. Ik krijg geen lucht meer en zie zwart.
Pov Romy
"REIN HELP KIMBERLEY VERDRINKT" Gil ik. Rein komt er meteen aan red Kimberley. We leggen haar op een lichtstoel naast het zwembad. "Kim wakker worden" Zegt Rein. "Bel de ambulance nu!" Zegt Rein. We bellen de ambulance en ze zijn er al snel. En nemen haar mee. Rein gaat ook mee en wij blijven achter. "Liefie wat is er gebeurd met Kimberley" Vraagt Nils. "Mn ex kwam en hij zij dat ik bij hem terug moest komen en toen zei ik nee en toen dee Kimberley laten verdrinken" vertel ik huilend. Nils trekt me tegen hem aan en troost me.Hoe zal dit aflopen?
Sorry dat ik zolang niks heb gepost maar ik had het druk😅
DU LIEST GERADE
She's My Girl
FanfictionGf Rein: Kimberley Gf Daan: Jessica Gf Nils: Romy Gf Owen: Alesha