Pov Rein
Ik zit op mn tel en Kimberley slaapt nog. Ze is zoo cute als ze slaapt😍. Ik ben blij dat ze van mij is. Ik krijg een appje van Nils.
N:Nils R:Rein.
N: Je moet me helpen
R: whats wrong?
N: ik vind een meisje leuk maar ik debk zei mij niet....
R: Vraag het haar gewoon gast, als je het wil weten zou je het dr echt moeten vragen.
N: Okee Thanks broo
R: NpNa een half uurtje wordt Kimberley wakker. "Hee Babe" en geef dr een kusje. "Hee" zegt ze lief en knuffelt me. "Wil je vandaag wat doen of niet liefie" vraag ik. "Ik wil blijven in bed en dan film kijken want heb heel erg keelpijn en voel me niet echt lekker" zegt ze. "Awhh Baby dan blijven we lekker in bed" zeg ik en zet een film op. Na een uurtje is Kimberley al weer inslaap gevallen, na 5 minuten val ik ook inslaap.
Pov Nils
Volgens Rein moest ik het Romy gewoon vertellen. Ze komt zo hierheen en dan ga ik het haar vertellen. Ik ben dr best zenuwachtig voor, maar het komt vast goed. Dan gaat de bel en loop ik naar de deur toe en maak de deur open. "Hee Nilsje" zegt Romy. "Hee"zeg ik. Ze hangt dr jas op en we gaan naar boven toe. "Romy ik moet even met je praten" zeg ik. "Wat is er Nils" vraagt Romy en ze komt naast me zitten. "Ik denk dat ik je leuk begin te vinden Romy" zeg ik. "Ik vind je ook leuk Nils, maar dat wist je al" zegt ze en lacht verlegen. "Romy, wil je mijn meisje zijn?" Vraag ik. "Jaa" zegt Romy en ik zoen dr.Sorry dat het deel zo kort is maar ik voel me niet zo lekker en heb weinig inspiratie op dit moment...
DU LIEST GERADE
She's My Girl
FanfictionGf Rein: Kimberley Gf Daan: Jessica Gf Nils: Romy Gf Owen: Alesha