Pov Kimberley
Ik wordt wakker en Rein zit op twitter fans te beantwoorden. Hij heeft niet door dat ik wakker ben en ik draai me om. "Babe"zegt ie zacht. Ik zucht en draai me om. "Hee liefie" zegt hij en geeft me een kus. "Hee". "Is er iets?" Vraagt hij bezorgd. "Nee er is niks" en lach lief. "Lekkerding ben je ook" zegt Rein en geeft me een kus dat uitloopt in zoenen. "Zullen we aankleden" Vraagt Rein. Ik knik en stap uit bed. Ik pak m'n kleren en ga naar de badkamer en kleed me om. Ik doe m'n make up en loop terug naar m'n kamer en zie Rein alweer op z'n telefoon zitten. "Kan je die telefoon nou is weg doen?" Vraag ik. "Ja sorry" zegt Rein en hij staat op en loopt naar me toe. "Wat is er nou zo belangrijk op je telefoon". "Niks" antwoord hij kortaf en loopt naar de badkamer. Ik loop alvast naar beneden en zie Thomas m'n broer zitten. "Wat is er met jou dan?" Vraagt Thomas. Ik zucht. "Rein zit alleen maar op z'n telefoon en dan zeg ik er wat van, reageert die heel kortaf" zucht ik. "Het komt goed echt waar" zegt Thomas. "Ik hoop het" zeg ik. Dan komt Rein beneden. "Ik ga naar m'n kamer"zegt Thomas en hij gaat naar boven. Rein komt tegenover me zitten en kijkt me aan. "Wat?" Vraag ik. "Niks" antwoord hij chagrijnig. "Wat heb jij" zeg ik boos en ga naar m'n kamer. "Kim gaat alles goed" Vraagt Thomas. "Hij reageerde net weer chagrijnig" vertel ik. Dan komt Rein boven. "waarom doe je zo tegen m'n zusje" Vraagt Thomas. Hij zegt niks en pakt z'n spullen. "Er wordt je wat gevraagd" Zeg ik. "Sorry Kim maar het is beter dat ik ga, als je weet wat er speelt wordt je toch boos dus ik ga" zegt Rein. "Zeg het gewoon" smeek ik. "Het is uit sorry" zegt Rein en hij loopt weg. Ik begin te huilen. "Sst Kim het komt goed je verdiend beter" zegt Thomas. Ik besluit hem te appe en Thomas kijkt mee.
K:Kimberley R:Rein
K: Waarom maak je het nou uit?😢
R: ik kan het niet zeggen...
K: zeg het of verbreek het contact tussen ons😔
R: ik ben vreemd gegaan oke.
K: ben ik niet goed genoeg voor je? Weetje ik ga wel weg ik denk dat dat beter is.
R: Nee! Kan je parkje komen? Ik wik het face to face uitpraten.
K: ben dr over 5 minutenIk pak mijn jas doe mn schoenen aan en ga naar het parkje. Rein is er nog niet dus ga ik alvast op het bankje zitten. "Kimberley?" Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op en zie Rein staan. Hij gaat naast me zitten op het bankje. "Ik wil uitleg" zeg ik. "Het gebeurde op een feestje, ik had teveel gedronken" zegt Rein. "Blijkbaar vind je dr wel leuk anders zou je het niet uitmaken neem ik aan" zeg ik geïrriteerd. "Nee, ik dacht als ik het je zou vertellen dat het sowieso uit zou gaan" zegt Rein. "Ik heb liever dat je het me gewoon eerlijk vertelt oke" zeg ik. "Het spijt me sorry" zegt Rein en hij staat op en wil weglopen maar ik hem bij zn arm. "Ga je nog met dr om?" Vraag ik. "Nee"zegt Rein. "Je wil me toch niet meer terug dus ik ga naar huis" zegt Rein. "Wie zegt dat ik je niet terug wil" zeg ik. "Dat weet ik wel zeker" zegt Rein. Ik druk mijn lippen op die van hem. "Rein ik kan niet zonder je, echt niet" zeg ik. "Wil je mn meisje dan weer zijn?"Vraagt Rein. Ik knik. Hij drukt zijn lippen op de mijne.
"Ik ga je nooit meer pijn doen, dat beloof ik" zegt Rein en hij zoent me weer.
DU LIEST GERADE
She's My Girl
FanfictionGf Rein: Kimberley Gf Daan: Jessica Gf Nils: Romy Gf Owen: Alesha