Gazete haberi

9 0 2
                                    

Okuldan geldikten sonra test çözmeye başlamadan zamanım varken bir an önce bitirmek amacıyla oturdum bilgisayar başına,ilk önce diğer kullanıcıların da whatsapp ile ilgili yorumuna baktım ve zaten aklımda da şekillenmeye başlamış olan  yorumları okuduktan sonra yarım bıraktığım yazıyı tekrar yazmaya başladım.
Merhaba sevgili okuyucular,bu hafta keşif ettiğim konular içerisinde whatsapp var ve evet ben daha önce sosyal ağ hesaplarında hiç aktif olarak kullanmamış biriyim,şimdi diyorsunuzdur efendim biz n'apalım hiç tecrübesi olmayan birinin yorumunu,çoğu kişinin kullandığı bir şeyi yorumlaması kolaydır fakat hiç tecrübesi olmayan birinin yorumunu almak daha eğlencelidir ki bu yüzden bu yolda size ben eşlik edeceğim.haydi başlayalım öyleyse!  Akıllı telefonların hemen hepsinde bulunan bu uygulama, son zamanların en çok kullanılan sohbet programlarından biri. Programın kullanışlı olması ve içeriğinin kolaylıklar sağlaması, kullanıcıların seçimlerini Whatsapp'a yönlendiriyor. Ben de yeni bir whatsapp kullanıcısı olarak söyleyebilirim ki konuşmanın tek bir sayfa üzerinde görünmesi çok rahatlık sağlıyor. Ayrıca uygulamanın özellikleri sohbet ortamında gerekli olan kısımlarını barındırıyor.uygulamanın yüklendiği telefonun, telefon rehberini kullanır.Uygulama otomatik olarak rehbere entegre edilir.Eğer kişi sizin rehberinizde ekliyse o kişiye mesaj atmanız mümkün. Karşı tarafın telefon rehberinde siz kayıtlı değilseniz eğer bu durum sizin karşı tarafa mesaj atmanızı engellemez.Mesaj göndermeniz için sizin telefon rehberinizde numaranın kayıtlı olması yeterli. Gelen mesajları engelleme özelliği de mevcut. Mesajlarınızın iletilip iletilmediğini anlamak oldukca kolay. Eğer gönderdiğiniz mesajda tek tik ikonu varsa mesaj sizin tarafınızdan gönderilmiş ama karşı taraf mesajı henüz görmemiş anlamına gelir. Bazı durumlarda da bu mesaj internet kaynaklı bir problemden olabilir karşı tarafa iletilmemiş olabilir, böyle bir durumda mesajın sağ alt köşesinde saat ikonu olacaktır. Eğer mesaj iletildiyse ve karşı taraf bu mesajı okuduysa çit tik olacaktır. Durum bilgisi özelliğiyle çeşitli ikonlar kullanarak düşüncelerinizi yazabilirsiniz.Açıkçası ben  arkadaşlarıma kızdığımda ve onlara  karşı tavrımı belli ediceğimde bu yolu tercih ediyorum.Eğer yazımı begendiyseniz bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

Word dosyasına kaydettiğim whatsapp yorumumu 9.sınıf  Ceydaya gönderdim.

Kafamı rahatlıkla geri yastığıma attığımda  derin bir nefes verdim sanki üstümden koca bir yük kalkmış gibi olmuştu.Bu sorumluluk duygusunu son zamanlarda daha çok hisseder olmuştum.Sanırım biz sorumluluk almak için büyüyorduk sorumsuz olan insanın hayatında hep bir eksiklik oluyordu çünkü yapacak hiç bir şeyi olmayan insan yanlız da olmuş oluyordu.

Daha sonra aklıma sabahki garip olay geldiğinde ister istemez tüylerim diken diken oldu.Ekinin benimle konuşmaya çalışmasına  sevinmelimiyim yoksa üzülmelimiyim bilemiyordum.Okulda çoğu kişiyle muhatap olmak isteyen biri değildim  sayılı erkekle konuşuyordum çünkü onları ya önceden tanıyor olurdum ya da sınıf arkadaşım olmuş olurdu.Bunun erkeklere olan güvensizliğimden de kaynaklandığını biliyordum tabiki fakat benim için en önemli neden bir erkeğin seninle sadece arkadaş olarak konuşmak istememesi çünkü bir süre sonra araya samimiyet girdiğinde o senin arkadaş olarak konuşmanı büyük ihtimalle sevgili olma düşüncesiyle algılamaya başlıyor.Böyle bir durum olduğunda ise bir tarafın davranışları değişiyor erkek bunu söylediğinde ise kızın ona olan güveni kaybolup araya soğukluk giriyor ve  ben bu kadar sorunu yaşamak yerine hiç başlamamayı tercih ediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BÜYÜK O Y U NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin