Capitolul 6. Vinovăție

9.2K 382 4
                                    

"Mag, la naiba, trezeste-te! Dispari din fața mea ,Jordan!"

Simt cum cineva mă scutura usor, iar apoi își apasă buzele pe ale mele pentru câteva secunde, făcându-mi respiratie gură la gură.

"Mag, Mag, Mag, hai odată!"
Din nou simt atingerea buzelor sale calde pe ale mele si in sfârșit reușesc sa arunc toată apa pe care am baut-o. Deschid ochii încet și încerc sa focalizez persoana care stă deasupra mea și rămân plăcut surprinsă atunci când întâlnesc ochii săi verzi țintuiti asupra mea. Andrew ma privește îngrijorat, asigurându-se că sunt bine.

"Ești bine? Ne-ai speriat pe toți." Îmi vorbește pe un ton calm care îmi amintește inevitabil de Amanda.

Încerc sa ma ridic cu ajutorul lui și abia acum observ că sunt cu toții in jurul meu. Sabrina e toata alba la fața si se vede că a plâns, Laura e in spatele lui Drew si aș putea jura ca pare la fel de îngrijorată pentru mine, iar Jordan e cat se poate de agitat.

"Te rog ,iarta-! Îți jur nu aveam habar ca nu ști înoți, Maggie!" Își cere scuze disperat și inteleg ca e el cel care m-a tras in apă.
Mai bine decât o caracatita uriașă, așa cum îmi imaginam eu.

"Ți-am spus sa dispari ,Jordan! Las-o baltă cu scuzele acum!" Îi urlă Andrew în față prietenului său .

"Maggie, te rog, imi pare rau!" Insista Jordan și văd ca Andrew începe sa își piardă răbdarea.

"Hei ,băieți, sunt bine , asa ca incetati .Am doar nevoie de niște haine uscate." Spun eu tusind.

"Iti dau eu ceva cu ce sa te îmbraci .Vino!" Laura ma îndeamnă sa o urmez si îmi dă un prosop pe care Drew mi-l așează pe spate cu delicatețe.
Strâmbă din nas în fața gestului lui afectuos și pornește tăcută spre cabană. Merg în urma ei, tremurând din toate incheieturile și odată ajunse în dormitorul de la etaj, mă așez pe marginea patului strângând bine prosopul în jurul meu.

"Astea ar trebui îți vină." Laura îmi arunca pe pat o pereche de pantaloni scurți si un maieu și dă să părăsească încăperea sau asa mi-a lăsat impresia înainte de a se pozitiona in fața patului cu bratele încrucișate la piept.

"Acum vreau sa îmi spui ...care este planul tau,Maggie?" Mă întreabă sigură de ea și eu nu reușesc sa inteleg la ce anume se referă.

"Nu pe inocenta,am văzut cum il privești pe fratele meu! Eu nu sunt proastă Mag, ce pui la cale? Încerci il faci sa se îndrăgostească de tine? Ești patetică! Ști prea bine atunci cand va afla cine ești nici măcar nu se va mai uita la tine!" Ma atacă fara a-mi acorda timpul necesar să ma apar in fața tuturor calomniilor de care ma acuza.

Vei Fi A Mea (Finalizată) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum