Capitolul 36.Prietenie neașteptată

5.7K 295 50
                                    

"Scuzati-ma ,mademoiselle, văd într-o stare deplorabila, cred e cuvântul corect."
Mi-a întins un șervețel ,păstrându-și atenția asupra traficului aglomerat . L-am analizat pentru câteva clipe și am luat servetelul din mâna lui.

"Mulțumesc!"
Am reușit să spun , după ce mi-am suflat zgomotos nasul.

"Cu toate astea , nu cred vreți rămâneți în acest taxi toată noaptea."
De data asta, îmi întinse întreaga cutie cu șervețele de hârtie,pe care am așezato lângă mine .

" Mi-e indiferent ,oricum nu știu unde putea duc. E pentru prima dată când vin la Paris și nu cunosc chiar deloc acest oraș. "
Am mai luat un șervețel cu care am încercat să îmi șterg rimelul de sub ochi. Cu siguranță, chiar arăt "deplorabil" ,așa cum spusese șoferul taxiului, dar aspectul fizic e ultimul lucru care mă interesează in acest moment.

"Mi-am dat seama încă de la început. Nu stiu dacă face simțiți mai bine, însă gânditiva sunteți tânără și aveți toată viața înainte. Dacă v-a părăsit , nu iubea îndeajuns."
Am oftat lasandu-mi privirea în jos spre șervețelul ce acum îl țineam mototolit în mâinile mele .

"E ceva mai complicat."
Nu mă parăsise, din contra ,pentru prima oară își deschisese sufletul în fața mea.
Mi-a spus că mă iubește ,iar eu am fugit precum un iepure speriat. Dacă as fi înfruntat realitatea ,acum nu mă regăseam de una singură în acest taxi.

"Am înțeles.Merde!"
A franat brusc și era cât pe ce să mă lovesc de scaunul din fața mea. În ciuda faptului că nu cunoșteam limba franceză ,așa cum mi-am dorit întotdeauna, am înțeles înjurătură cu care șoferul își arăta nemulțumirea în fața traficului blocat.

" scuzati, sper sunteti bine."

"Da, da, sunt bine.Cred voi cobora aici."
Am deschis portiera și am coborât din mașină.

"Mademoiselle, așteptați! Îmi datorati 15 euro."
Am auzit în urma mea și m-am oprit în loc. Inima mi s-a strâns. Cum e posibil să nu mă fi gândit că nu aș fi avut cu ce să plătesc un mijloc de transport.

Ce a fost în mintea mea urc într-un taxi fără un ban la mine?! A fost totul un impuls de moment ,însă acum voi plati consecințele.

Ma dojeneam în mintea mea ,în timp ce bărbatul a coborât la rândul lui din mașină.

"Aveti dreptate, doar ca am uitat poșeta la hotel . Acolo aveam totul, bani ,acte, totul."
Nu exista nici o poșetă pe care să o fi uitat în hotel,însă acestea sunt doar detalii. Explicația mea e una destul de plauzibilă și sper doar ca barbatul se va demonstra a fi la fel de înțelegător ,ca și până acum. În caz contrar, nu știu ce să fac.

Vei Fi A Mea (Finalizată) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum