Capitolul 16. Film horror

7.3K 306 8
                                    

Filmul tocmai s-a terminat, iar eu și Drew încă fixăm terorizati ecranul din fața noastră din cauza socului. Atât bolul meu cu popcorn cat și cel de Drew e pe jumătate gol pentru simplul fapt că l-am vărsat pe jos când tresaream la scenele ce ne înghețau sângele in vene de frică. Până la urmă am făcut bine să mă așez pe jos, chiar aș fi riscat să cad de pe canapea. Las aerul să îmi iasă din plămâni într-un oftat lung și abia acum îmi dau seama ca îmi țineam respirația . Noroc că s-a terminat în sfârșit filmul ăsta oribil. Îmi întorc privirea spre Drew și imi dau seama că e la fel de traumatizat ca și mine, dacă nu chiar mai mult. Mă face să râd fața lui caraghioasă.

"S-a terminat filmul . Aveți de gând rămâneți acolo pe jos toată noaptea?" Jordan se ridică și se duce in bucătărie.

"A-ți intrat in transă voi doi? Era doar un film!" Sabrina îl urmează pe Jordan dar nu înainte de a mă lovi cu perna ei. Se pare ca ei nu au fost la fel de afectați ca și noi ,as putea spune.

"Filmul ăsta a fost..." Incep eu să îmi dau cu parerea.

"Cel mai înfricoșător din cate ai văzut până acum?" Mă întrerupe Drew și din nou am impresia că e în stare sa îmi citească gandurile.

"Da...Însă cum faci?" Îl întreb eu curioasă .

"Ce anume?" Ma privește confuz.

" știi ceea ce gândesc....e ca și cum tu mi-ai putea citi gândurile." Ma ridic sì mă asez pe canapea cuprinzandu-mi obrajii cu palmele. Simt că iau foc de rușine, cum am putut să îi spun acest lucru?

"Dacă zici tu..." Îmi zâmbește jucăuș uitându-se lung la mine.

"Andrew, vorbesc serios..." Îl împing ușor ,cu speranța că va înceta să ma fixeze așa. Ma intimidează privirea lui.

"Atunci spunem te cunosc destul de mult încât îmi dau seama ce gândești." Îmi face cu ochiul si se așează la randul sau pe canapea.

"Hei ,noi mergem deasupra. Vreau îi arăt casa lui Jordan." Ne informează Sabrina urcând scările împreună cu Jordan.

"Doar cas...?" Comentează Drew cu un surâs pervers ,iar eu îi pun imediat mâna la gură. Cum își permite să facă astfel de comentarii ?!!! Nu ii e rușine?!!!

"Ok!" Îi raspund eu prietenei mele cu un zâmbet cald. Sabrina ne aruncă o privire ciudată ,dar își vede de drum. Când in sfârșit ei sunt la etaj îmi îndrept din nou atenția înspre Drew .

" îți fie rușine! Cum ti-a trecut prin minte sa spui asta? Ce anume vrei sa insinuezi? Sabrina nu e o fată ușoară, iar dacă prietenul tau îi va frânge inima ,nu știu de ce anume sunt capabilă." După ce termin ceea ce aveam de spus îi îndepărtez încet mâna de la gură. Aștept să îmi spună ceva însă se limitează a ma privi,iar eu ma pierd in ochii lui. Cuvintele ar fi în plus in acest moment,asa ca rămânem in tăcere. In liniștea nopții se aud doar respirația si bătăile inimilor noastre.El își coboară privirea spre buzele mele și atunci înteleg că intenționează să mă sărute. Ard de dorinta să îi simt din nou buzele moi pe ale mele. Atmosfera care s-a creat e perfectă la fel ca în filmele de dragoste pe care le ador, însă nu îi pot face asta lui Justin. El are încredere în mine, i-am promis că nu se va mai întâmpla nimic între mine și Drew.

Vei Fi A Mea (Finalizată) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum